SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
hmm was die gratisquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
chatgpt heb ik wel een keerjte gebruikt
Ik gebruik eigenlijk alleen AI in photoshop om een foto uit te breiden als die te klein is of wat dingetjes op de foto wegwerken. Eigenlijk wat je al tientallen jaren er mee kunt alleen gaat het nu wat snellerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT ook. Ben wel aan het overwegen om te wisselen naar Mistral omdat Europees.
Gebruik het sowieso amper. Ik zie het als een soort alternatieve Google en niets anders.
Dat is hetzelfde als een geeltje gebruiken om iets op te noteren terwijl je een werkende laptop voor je hebt staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
ChatGPT ook. Ben wel aan het overwegen om te wisselen naar Mistral omdat Europees.
Gebruik het sowieso amper. Ik zie het als een soort alternatieve Google en niets anders.
Hoe langer je er naar kijkt hoe meer fouten je ziet, tot het verontrustende aan toequote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat vind je ervan? Wil je nog iets aanpassen? ?
Dit was een flinke konijnenhol jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe langer je er naar kijkt hoe meer fouten je ziet, tot het verontrustende aan toe
ja heel veel foutenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe langer je er naar kijkt hoe meer fouten je ziet, tot het verontrustende aan toe
Ik snap niet hoe die tekst er altijd zo vercrackt uit komtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is een stijlvol en modern menu voor een restaurant gericht op digital nomads. Het menu biedt gezonde, snelle en voedzame opties, samen met goede koffie en snacks voor lange werksessies.
---
ja dat kan die dus nog niet danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe die tekst er altijd zo vercrackt uit komt
Ja alleen heeft dit niks meer met digital nomads te maken. Dit is gewoon een ontbijttafel voor vreetkaffers zoals jijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:05 schreef bitterbal het volgende:
maar dit is een leuke afbeelding
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen heeft dit niks meer met digital nomads te maken. Dit is gewoon een ontbijttafel voor vreetkaffers zoals jij
Zelfde verhaal, als je er even snel voorbij scrollt ziet het er leuk uit, maar hoe langer je kijkt hoe erger het wordtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:05 schreef bitterbal het volgende:
maar dit is een leuke afbeelding
[ afbeelding ]
Nee het lijkt wel of dat met opzet zo gaat. Want het KAN natuurlijk wel prima goed. Zullen wel bang zijn voor copyrightgezeik of zoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
hier is de tekst ook niet goed
[ afbeelding ]
ja zie idd nu de laptopquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, als je er even snel voorbij scrollt ziet het er leuk uit, maar hoe langer je kijkt hoe erger het wordt
Digital Nomatsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
hier is de tekst ook niet goed
[ afbeelding ]
hmm misschien is dat wel zo jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het lijkt wel of dat met opzet zo gaat. Want het KAN natuurlijk wel prima goed. Zullen wel bang zijn voor copyrightgezeik of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |