abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216918025
Wat knap BE!

Ik ben een enorme stresseter, dus nou ja, die 20 kilo die eraf was, is er voor 25% weer aan. Maar gisteren weer trouw gestart met mijn eetschema (geen lijstjes, maar zorgen dat ik onder de 1900 kcal blijf). Sporten doe ik wel trouw 2x per week en als het kan 3x.

Ik was net een mislukte bouwvakker. Ik wilde 2 vloerplanken eruit trekken in de werkkamer. Dan kan ik kijken hoe ver die schimmel zit. Echt alle spullen gehaald die je daarvoor nodig hebt. Ik krijg geen beweging in die planken. Morgen komt de aannemer wat dingen meten dan kijk ik hem wel lief aan. Hij gaat sowieso de hele vloer eruit halen maar ik wil dus even kijken hoe erg de schimmel is doorgedrongen in de vloer.

MAAR wel zonder moeite 3 tegeltjes uit de wc gehaald zonder 1 beschadiging *O* Ik moet er 10 afhalen voor hergebruik maar dat is krap aan, dus ik ga voor de 20. Er zitten er zo'n honderd op een muur die eruit gaat. Dat moet lukken lijkt mij. We hebben nog een doos in de schuur staan, die hadden we teveel besteld destijds. Met deze 20 kunnen we de muur die nu nog deur is aansluitend betegelen.
En nee ik ga geen nieuwe tegeltjes kopen, dit zijn van die handgemaakt dingen uit een specifiek kleurbad. En ze allemaal vervangen ipv een deel is vele malen meer werk (en duuuuuur) dus we gaan voor het hergebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')