Denk het niet, mogen ze kopenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane zei in de DBK tegen BB dat de week nog lang is, er kan nog van alles gebeuren. BB herhaalde haar woorden, dus ze denkt dat ze misschien nog de target kan wegspelen.
Is het erg om te hopen dat hij het wel meerdere keren gaat zeggen en dat er weer drama komt?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: ik wil deze week geen 1 woord horen over dat hij naar huis wil.. dan ga ik het er echt heel moeilijk mee hebben want dan hebben we iemand naar huis gestuurd die hier echt graag wilde zijn.
Mocht alleen binnen z'n team, dus Jordy of Keanu.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind het wel best, begon al bang te worden dat ie 'm aan 1 van die 2 zou geven..
uit ieder team moest 1 gaan spelen met een vaste hand..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:26 schreef Ynti het volgende:
Hoe was besloten wie dit spel ging spelen?
Ik neem aan dat hij ook door de mand valt bij de bewoners.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje heeft een vrijstelling gepakt
Ja dat dacht ik ook, maar toen werd er gezegd dat ie misschien wel aan Sharice zou geven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mocht alleen binnen z'n team, dus Jordy of Keanu.
Of in plaats van Pootje Jordy. Dan is zeker 1 van die 2 stokers weg.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop echt deze week een bank waarop sharice, pootje en milena
Klopt als Jordy tegen Milena en Sharice komt te staan gaat 1 van de 2 vrouwen weg , denk ik..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of in plaats van Pootje Jordy. Dan is zeker 1 van die 2 stokers weg.
was al afgesproken laatst maar toen ging de kluis niet openquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:29 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus Jordy gaat de kluis indeling bepalen en noemt geen Axel. Heel erg weer en hij denkt alles daar te kunnen bepalen. En Jane doet lekker mee… nu zijn dus Axel en de evil twins hun target.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |