SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebrokenglas in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17873] zoek jezelf...Lach met een schone bips![]()
man ga ik vannacht nog slapen, ben helemaal hyper
vorig jaar sliep ik ook om 8u s'ochtens pas toen ik om 7u thuiskwam
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
als ik vandaag ook naar ASOT ging, liep ik wrs weer van stage naar stage te wisselen
Uw ADH vitamine Worst
ik vind maily er meer uitzien als een strenge schooljuffrouw
Uw ADH vitamine Worst
Zo snel ff geen picture van....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind maily er meer uitzien als een strenge schooljuffrouwLach met een schone bips![]()
Groot gelijk kerelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, heb weinig contact met ze. Alleen over mijn moeders toestand. Maar als je die kant ff op kan zwaaien voor me zou leuk zijn. Kutvolk, geld als water en wel constant via de mail vragen hoe en wat. Maar ff op en neer vliegen ho maar. Maar goed ik ben hun enig erfgenaam omdat ik zo goed voor moeke gezorgd heb al die tijd. Dus speel spelletje maar mee. Hypocriet kutvolk is het, dus ik naar hun toe net zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mij ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verbaasde me dat het gelukt is![]()
![]()
![]()
ja pas maar opquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind maily er meer uitzien als een strenge schooljuffrouw![]()
![]()
ik alleen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo snel ff geen picture van....Uw ADH vitamine Worst
Hier hebben we nog gevroten vorig jaar toen we ook bij 'm op bezoek waren. Dan heb je een beetje een idee van hoe afgelegen het is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat had ik ook in Madrid, maar Barcelona nog nooit geweest![]()
Was ook maar een uurtje of 2 bergop wandelen om er te komen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Huur je dan niet gewoon een quad?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier hebben we nog gevroten vorig jaar toen we ook bij 'm op bezoek waren. Dan heb je een beetje een idee van hoe afgelegen het is.![]()
Was ook maar een uurtje of 2 bergop wandelen om er te komen.Lach met een schone bips![]()
Zero dayquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huur je dan niet gewoon een quad?
Nieuwe serieTrust nobody![]()
Niet altijd, dat is dus een misvatting. Ja tenzij je eindeloos geld hebt.quote:Lach met een schone bips![]()
Vrijwel altijd welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet altijd, dat is dus een misvatting. Ja tenzij je eindeloos geld hebt.
Gezeik is er ook zonder geldTrust nobody![]()
Maar alleen mensen met geld of geld in t vooruitzicht zeggen dat geld niet belangrijk is
Trust nobody![]()
Gewoon stiefelen. Ook geen quads gezien onderweg.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huur je dan niet gewoon een quad?![]()
Lopen is goed voor de trek. En die trek is nodig want het zijn nogal grote porties
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: