Ja hoor minimum hoger dan maximum?quote:Op zondag 20 april 2025 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
1 Min. temp (graden C): 15.5
2 Max. temp (graden C): 5.9
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 8.5
5 Windsnelheid (m/s): 3.4
6 Windrichting (graden): NNO
7 Luchtdruk (hPa): 1022
Ooopsquote:Op zondag 20 april 2025 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoor minimum hoger dan maximum?
Mama is groter dan het huis!
Kan gebeuren toch....quote:Op maandag 21 april 2025 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooops
Dat wordt 5 strafpunten ik zal em nog even aanpassen, denk dat ik hiermee voordeliger uit ben dan dat ik em laat staatthnx men!
Nee, ik moet mijn post aanpassen, en gezien elk uur een halve punt is met max van 5 punten is het wel zo eerlijk, want ja ik pas mijn verwachting aanquote:Op maandag 21 april 2025 11:43 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch....
5 strafpunten is wat overdreven lijkt me.
Maar euhm een feest dag als dit is toch eigenlijk ook een zondag?quote:Op maandag 21 april 2025 10:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooops
Dat wordt 5 strafpunten ik zal em nog even aanpassen, denk dat ik hiermee voordeliger uit ben dan dat ik em laat staatthnx men!
Ja ik weet dat jullie me willen matsen maar dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maar euhm een feest dag als dit is toch eigenlijk ook een zondag?
Als jij echt een fout hebt gemaakt en min. temp. hebt verwisseld met max. temp. dan kan dat toch gebeuren? Dat kan iedereen wel zien dat dat niet logisch is en ik vind dat persoonlijk geen strafpunten waard. maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
Week 17 weer bijna ten einde en dus weer een nieuwe uitslag met deze week wel weer hele goeie resultatende windrichting heeft voor gezorgd dat het record niet werd verbroken want een user zat hier duidelijk tegenaan te loeren! De laatste plek kan maar door 1 iemand worden weggegeven, maar een andere user loerde hier ook op en dus was het even spannend! Wie dit zijn en wie uiteindelijk de top 3 pakken gaan we nu zien
Welkom bij de 17de uitslag van 2025.
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 1,93 punten is geworden: @:MissHobje
Op de 2de plek met 2,13 punten is geworden: @:INViCTuS
Op de 3de plek met 2,40 punten is geworden: @:HoutenbeenGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Ben letterlijk deze ochtend even inspiratieloos, als jullie suggesties hebben let me know. Qua weer regel ik wel.
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek deze week!
Misser van de week
@:SpeedyGJ had een eerste plek kunnen pakken met 1,88 punten! Helaas moest hij deze verpesten door te laat ingrijpen van zijn foutje! Ondanks pogingen hem te matsen nam hij deze strafpunten voor het lief. Volgende keer beter opletten want je ziet maar hoe snel het kan keren van plek 1 naar laatste plek
(Even voor de record: Als ik het niet aan aangepast had me dat nu 15,58 punten opgeleverd...deze strafpunten waren gelukkig de moeite geweest)
Stiekem hebben we ook nog een 2de user, @:12Beaufort heeft deze week slecht gepresteerd, max temp, zonuren, luchtdruk lagen het verst van de werkelijkheid af helaas, misschien eens andere kaarten erbij pakken?![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:Starhopper met 1,6 graden verschil.
Temp min: @:INViCTuS / @:Scjvb / @:Nattekat met 0,1 graden verschil.
Neerslag: 10 users met 0mm verschil.
Zon uren: @:Starhopper met 0,1 uren verschil.
Gem wind: @:Nattekat met 0,1km/h verschil.
Windrichting: @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:Nattekat met 0 richting verschil.
Luchtdruk: @:Butz0rs / @:Houtenbeen met 0,3hpa verschil.
Bedankt allemaal weer voor het meedoen
Fouten maken is menselijk natuurlijk en betreft de waarde veranderd dat natuurlijk niet, nouja als de meeste instemmen wil ik mijn strafpunten nog wel intrekken.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als jij echt een fout hebt gemaakt en min. temp. hebt verwisseld met max. temp. dan kan dat toch gebeuren? Dat kan iedereen wel zien dat dat niet logisch is en ik vind dat persoonlijk geen strafpunten waard. maar dat is mijn mening.
Het kan ook een fout zijn als je 5.5 en 15.9 in wou vullen, dan is het anders
Sommige dingen zijn wel goed te praten en sommige niet, maar je hebt ook een punt dat je zegt dat je ergens een streep moet trekken.
Ik heb er geen moeite mee, zak ik een plekjequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk natuurlijk en betreft de waarde veranderd dat natuurlijk niet, nouja als de meeste instemmen wil ik mijn strafpunten nog wel intrekken.
Ik laat het aan @:Misshobje over![]()
Bij deze heb ik het aangepast. Bedankt iedereenquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee, zak ik een plekjezei het je eerder al.
Heb toch een plekje op het podium ergens![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Wooehoe gefeliciteerd @:SpeedyGJ en @:INViCTuS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |