Oh die. Die heb ik ook gezien.quote:
Komt een deel 2 blijkbaar.quote:
Eerder een goede afrader.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt een deel 2 blijkbaar.
Lekker onzinnige film om te kijken
Ik vond er geen zak aan. Overdreven, achterlijk gedoe. Sloeg nergens op.quote:
Dat kanquote:Op zondag 23 februari 2025 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan. Overdreven, achterlijk gedoe. Sloeg nergens op.
Deze film was te simpel voor mijn 7 hersencellen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind het lekker simpel kijken en vooral niet over hoeven nadenken.
En vind dit bootjes wel leuk
Snap dat nou, badeendjes moet je met lieve en tedere muziek wakker maken. Niet met die kutmuziek van jou.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wakker worden nu
Bekijk deze YouTube-video
Kijk iedere week maar idd vorig jaar vele malen beter. Maar ja ligt ook aan de artiesten die ze nadoen en of je dat leuk vindt.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chanel, kijk jij ook the tribute of the bands op zaterdag avond?
Zelf vond ik vorige jaar beter
Ja klopt, vond ik ook veel beter. Joe Cooker ging ook nog welquote:Op zondag 23 februari 2025 14:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk iedere week maar idd vorig jaar vele malen beter. Maar ja ligt ook aan de artiesten die ze nadoen en of je dat leuk vindt.
En de kwaliteit. De BeeGees waren van een uitzonderlijke klasse vorig jaar. En Creedence sprak me ook erg aan.
Pastaquote:
Breed begrip, maar (bijna) altijd goedquote:
Ja moet de saus nog verzinnen. Denk gewoon bolognaisequote:Op zondag 23 februari 2025 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Breed begrip, maar (bijna) altijd goed
En dan ook nog de pastaquote:Op zondag 23 februari 2025 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja moet de saus nog verzinnen. Denk gewoon bolognaise
Ja heb eigenlijk nooit voorkeur. Volgens mij heb ik nog een zak fusilli in drie kleuren en geen zin om op pad te gaan voor wat andersquote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan ook nog de pasta
Lees net dat er 700 verschillende soorten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |