abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2025 @ 22:19:19 #101
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216835001
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 21:47 schreef snabbi het volgende:

[..]
nee, de bank wil gewoon dat het dossier actueel is en geen gezeik krijgen met DNB als ze een verlopen ID bewijs in hun systeem hebben.
Ik zou denken dat als er recent (lees: januari 2025) een ID is gecontroleerd en een rekening is geopend, dat je niet moet gaan miepen dan. BSN blijft allemaal hetzelfde, dus gewoon pure bureaucratie :r Het is oceruidelijk wiens rekening het is en dat zou naar mijn idee voldoende moeten zijn. Ook omdat je eens in de zoveel tijd even je gezicht moet laten zien in de app.
pi_216835473
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:19 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Ik zou denken dat als er recent (lees: januari 2025) een ID is gecontroleerd en een rekening is geopend, dat je niet moet gaan miepen dan. BSN blijft allemaal hetzelfde, dus gewoon pure bureaucratie :r Het is oceruidelijk wiens rekening het is en dat zou naar mijn idee voldoende moeten zijn. Ook omdat je eens in de zoveel tijd even je gezicht moet laten zien in de app.
Ik zal het anders uitleggen. Het is niet dat er een eis is dat dit zo moet. De bank wil alleen voorkomen dat er ooit een vraag aan hun gesteld kan worden en past daarom haar eigen regels zodanig aan dat ....

Doordat er een open norm is, weet men niet waar men aan moet voldoen en om gezeik te voorkomen, past men zelfcensuur toe.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 23:28:59 #103
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_216835699
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 23:07 schreef snabbi het volgende:

[..]
Ik zal het anders uitleggen. Het is niet dat er een eis is dat dit zo moet. De bank wil alleen voorkomen dat er ooit een vraag aan hun gesteld kan worden en past daarom haar eigen regels zodanig aan dat ....

Doordat er een open norm is, weet men niet waar men aan moet voldoen en om gezeik te voorkomen, past men zelfcensuur toe.
Mja, zal wel allemaal. Ik vind het wel allemaal best. HIj zorgt gewoon dat zn rekening dan leeg is en dan blokkeren ze de boel maar als ze dat willen. Het openen van de rekening leverde 'm 5 tientjes op en mij ook en hij doet er verder toch vrij weinig mee :)

Maar die regeltjes.. om te kotsen. Mn vader moest ooit aangeven waar zn euro's vandaan kwamen. Hij zat al jaren bij die bank, heeft een aandelenportefeuille waar ie al 20 jaar niks mee heeft gedaan. En dan opeens vragen waar dat geld vandaan komt. Lachwekkend gewoon; kunnen ze allemaal zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')