SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lt.Bookman op 21-02-2025 00:54:58 ]
Daarom wonnen ze ook met 1-2quote:
Jaaa daar is ie!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:23 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:Black-Death
De reacties op Sporza zijn heerlijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:00 schreef TornadoDK het volgende:
Belgjes ziek mad omdat geen penalty laatste actie![]()
Sowieso had daarvoor al afgefloten moeten worden maar daar hoor je ze niet over.
Die Belgen moeten niet zeiken. Als je 90 minuten met een man meer staat en geen goal weet te maken heb je echt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De reacties op Sporza zijn heerlijk!
Eens!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Belgen moeten niet zeiken. Als je 90 minuten met een man meer staat en geen goal weet te maken heb je echt geen recht van spreken.
Wist niet dat je op femboys viel Paul maar ieder zijn dingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:38 schreef Paul het volgende:
Blij voor m'n lieverd dat hij door isVBL / [Ajax] Kian Fitz-Jim
Eens. Het verbaast me dat die Belgen het met een man meer niet hebben gered.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Belgen moeten niet zeiken. Als je 90 minuten met een man meer staat en geen goal weet te maken heb je echt geen recht van spreken.
daar val ik op jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wist niet dat je op femboys viel Paul maar ieder zijn ding
Ik kreeg er zelf kramp van. Waar haalde die jongen het vandaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:32 schreef Bugno3 het volgende:
Moment van de wedstrijd voor mij de sprint van 70 meter in de tweede verlenging van Hato. Wát een GRINTAAAAA
Ik zou echt woest zijn als ik Union fan was. Zo'n open kans om door te gaan en het dan verprutsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Het verbaast me dat die Belgen het met een man meer niet hebben gered.
Effectief werd de 2-0 natuurlijk gemaakt nadat Ajax al met 10 man stondquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Griep schijnt wel erg hardnekkig te zijn dit jaar, duurt lang voordat mensen hersteld zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Zorgwekkend is eigenlijk de fase voor de rode kaart. Toen bakten we er echt niets van. Met meneer fitz jim en meneer Klaassen als grootste verstoorders.
Tevens mag ik hopen dat die griep nu overwaait. Zondag kunnen we wel wat fitte spelers gebruiken.
Rosa en Rugani waren ook echt slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Zorgwekkend is eigenlijk de fase voor de rode kaart. Toen bakten we er echt niets van. Met meneer fitz jim en meneer Klaassen als grootste verstoorders.
Tevens mag ik hopen dat die griep nu overwaait. Zondag kunnen we wel wat fitte spelers gebruiken.
Hier Rugani niet noemenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef manny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |