Dit is een act toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef Schanulleke het volgende:
Late reactie, maar wat een thriller gisteravond. Ik heb nog uren wakker gelegen van de adrenaline.
Dat de botsing van Pasveer niet bestraft werd leek me ook te maken te hebben met de keren daarvoor dat Union overtredingen op hem beging die niet bestraft werden met een kaart. Hoe dan ook: heroïsch!
ajax anno 2025... uren wakker liggen van een 1-2 verlies in de tussenronde van de EL tegen Unionquote:
In het Psv stadion is nooit sfeer, goed dat je het aangeeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax anno 2025... uren wakker liggen van een 1-2 verlies in de tussenronde van de EL tegen Union
Noa geeft een like voor deze postquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
In het Psv stadion is nooit sfeer, goed dat je het aangeeft.
Hoe vaak heeft Ajax nu al niet tegen Batshuayi gespeeld? Die duikt echt overal op joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Van te voren had niemand Eintracht als derde in de Bundesliga ingeschat. Het is dat Marmoush een fooi van een afkoopsom voor een transfer naar Forest niet zag zitten en goed genoeg ging spelen om naar City te kunnen verkassen. Sinds zijn vertrek is er geen opvallende spits meer, al wil Hugo Ekitiké het wel worden
Team heeft net als Ajax dit jaar aantal talenten ingepast die het verrassend goed doen. Namdi Collins achterin, Çan Uzun voorin en Nathaniel Brown op het middenveld. Misschien hoopt België op wraak voor Union, er zitten twee Franstalige Belgen in het elftal: Theate en Batsuai
Inderdaad, in 2024 mochten we blij zijn als we, welke wedstrijd dan ook in Europa, met minder dan drie goals verschil verloren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax anno 2025... uren wakker liggen van een 1-2 verlies in de tussenronde van de EL tegen Union
Wel de vraag of daar de focus niet veel meer op komende woensdag ligt, dat kan het seizoen echt uniek makenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben bang voor puntverliestegen go ahead altijd lastig.
Laatste 3 keer tegen ze gelijkgespeeld in de Arenaquote:Op zondag 23 februari 2025 11:05 schreef TornadoDK het volgende:
Ik ben bang voor puntverliestegen go ahead altijd lastig.
Laatste 7 wedstrijden 6x puntverlies. Geen Sutalo maar Kaplan/Baas is ook wel erg jammer.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Laatste 3 keer tegen ze gelijkgespeeld in de Arena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |