Ik haak enkel in op het niveau.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
De nummer 6 van Frankrijk of de nummer 3 van Duitsland. Hmmmm.
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef Dven het volgende:
Eventuele kwartfinale tegen AZ of Tottenham.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?
Ik boek alvast mijn hotel voor de finalequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Dven het volgende:
Halve finale tegen Victoria Plzen, Lazio, Bodo/Glimt of Olympiacos.
Bilbao, prima stad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik boek alvast mijn hotel voor de finale
Plzen is ook super leuk. Geboorteplaats van het pilsje. Ontzettend goedkoop. Vriendelijke Czechen. Beetje chillen ondergronds (Er is een heel netwerk met ondergrondse gangen)quote:
gave steden idd. Kans dat Ajax er dit seizoen moet gaan spelen acht ik niet heel groot maar zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Plzen is ook super leuk. Geboorteplaats van het pilsje. Ontzettend goedkoop. Vriendelijke Czechen. Beetje chillen ondergronds (Er is een heel netwerk met ondergrondse gangen)
3e in de Bundesliga. Lijkt me dus minimaal van hetzelfde niveau als Ajax.quote:
Eintracht was voor de winterstop echt een hele sterke ploeg. Ik heb ze afgelopen weekend zien winnen van Holstein Kiel, maar dat was niet heel best. Ze hebben wel net voor enorme bedragen 2 spelers verkocht aan City en Paris, dus dat is wel in het voordeel van Ajax. Ze hebben ook wel weer aardig wat geld uitgegeven om dat op te vangen, maar dat zijn wel mindere goden. Denk dat het op voorhand een beetje 50/50 is met Ajax.quote:
Vijf keer in één seizoen tegen AZ is wel bijzonder. Net als Psv en Feyenoord in 2001/02 (vier van de vijf gelijkspel).quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:22 schreef Dven het volgende:
Eventuele kwartfinale tegen AZ of Tottenham.
Zit samen met Bryan Smeets in een kuil die ik in mijn kelder heb gegraven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, speelt die Lucas Moura daar nog eigenlijk?
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vijf keer in één seizoen tegen AZ is wel bijzonder. Net als Psv en Feyenoord in 2001/02 (vier van de vijf gelijkspel).
Prima ploeg. Ik schat ze zelfs iets beter in.quote:
Liever eruit tegen AZ dan twee weken lang die halve finale van 2019 weer bij iedere voorbeschouwing op tv.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.
En toch staat Ajax voor op AZ in de competitie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
5x verliezen zou al helemaal bijzonder zijn.
Ach, tegen Eintracht is het al gedaan met het europese seizoen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Liever eruit tegen AZ dan twee weken lang die halve finale van 2019 weer bij iedere voorbeschouwing op tv.
Dus retteketet AZ, pak die Engelsen.
Wordt dan stand alleen bepaald op wedstrijden tegen az dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch staat Ajax voor op AZ in de competitie.
Echt, hoe dan?
Wel een beetje positief blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach, tegen Eintracht is het al gedaan met het europese seizoen.
Ieder nadeel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |