Overwinteren in de CL is Slot met Feyenoord nooit gelukt, anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisteren
Forumvriend @Caland weet heus dat de prestatie van Ajax knap is, daar we vorige zomer eensgezind constateerden dat deze Ajax-selectie er geen ene touwtyfus van kanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik had hem nog gewaarschuwd dat het succes van Feyenoord puur door Slot kwam (die best naar Ajax had gewild, helaas pakte Edje niet door), maar hij wilde niet luisteren
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forumvriend @:Caland weet heus dat de prestatie van Ajax knap is, daar we vorige zomer eensgezind constateerden dat deze Ajax-selectie er geen ene touwtyfus van kan.
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toequote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.
Je bent een voorbeeld user.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toe.
Jammer dat veel supporters deze ontwikkeling nooit doormaken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb er allerminst moeite mee en geef dat ruimhartig toe.
Het was geen penalty of zoals ze bij jullie zouden zeggen: Dat binne toch ginne wijve, jong.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat zeker hoor. Vreemd dat men hier zo in de kreukels schiet over een vermeende penalty terwijl je als volwassen (jonge)man best kan toegeven dat het er één was, zelfs met een clubbril op.
Ik zie uren nababbelen over scheidsrechtersbeslissingen als een totaal nutteloos iets. Dan kun je er makkelijker op afstand en nuchter naar kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat veel supporters deze ontwikkeling nooit doormaken.
Wellicht zou je Bosz ook eens kunnen influisteren dat kunnen verdedigen ook handig is in plaats van gemakkelijk tactisch bij de ballen gepakt te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit vat jullie hele seizoen tot dusver aardig samen inderdaad. Statistisch gezien hebben @:Dven en ik namelijk gisteren ook weer gezien dat Union recht had op maar liefst 5 doelpunten (xG 4,89).
Die kan er gewoon geen reet van dat halve wijfquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
Wat was er eigenlijk met Fitz Jim aan de hand?
Die zakte aardig door de ondergrens.
Die is gewoon niet goed genoeg. Als het loopt kun je hem er prima bij hebben zodra het niet loopt valt die door de mand. Logisch en kun je hem ook niet kwalijk nemen, maar ben bang dat die gewoon niet van het gewenste niveau is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
nou nouquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die kan er gewoon geen reet van dat halve wijf
dat zie je idd. Met een hendo en taylor erbij pikt hij het wel op. Maar zoals gisteren loopt ie rond als een kip zonder kop en altijd te laat. Niet goed genoeg voor de basisquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die is gewoon niet goed genoeg. Als het loopt kun je hem er prima bij hebben zodra het niet loopt valt die door de mand. Logisch en kun je hem ook niet kwalijk nemen, maar ben bang dat die gewoon niet van het gewenste niveau is.
Volgens mij is het ook aardig in evenwicht als die gozer dezelfde omhaal op deze manier buiten het veld maakt is het een poging tot doodslag. Daarnaast had die Burgess ook niet op het veld meer mogen staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie uren nababbelen over scheidsrechtersbeslissingen als een totaal nutteloos iets. Dan kun je er makkelijker op afstand en nuchter naar kijken.
Gewoon weer de zoveelste die laat zien dat het bij vlagen een leuke voetballer is maar te kort komt voor het niveau Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:53 schreef XDo het volgende:
7 FINALESquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:08 schreef Wotte het volgende:
Je zit wel wat aan de moeilijk kant van het schema
Eens, liever Lyon of Frankfurt? Ik zou zeggen Lyon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:09 schreef GGMM het volgende:
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.
De nummer 6 van Frankrijk of de nummer 3 van Duitsland. Hmmmm.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eens, liever Lyon of Frankfurt? Ik zou zeggen Lyon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |