Inderdaad. Met 11 tegen 11 speelden ze Ajax eigenlijk weg, met 11 tegen 10 durfden ze geen druk meer te zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt woest zijn als ik Union fan was. Zo'n open kans om door te gaan en het dan verprutsen.
is dit kroesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:23 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:Black-Death
wie niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rosa en Rugani waren ook echt slecht
ik heb geen zin in lyonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wie niet?
Wat een armoe was het. Maar wel uit het vuur gesleept, complimentje voor dat. Maar was niet best en tiefuslaat thuis. Maar door
Ik hoor dan Ronald de Boer zeggen dat hij die van geen Ajax dan geen penalty vindt. Die gozer staat daar bijkans als een verkeersregelaar te zwaaien met die arm.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:00 schreef TornadoDK het volgende:
Belgjes ziek mad omdat geen penalty laatste actie![]()
Sowieso had daarvoor al afgefloten moeten worden maar daar hoor je ze niet over.
Ronald vond die van Klaassen geen strafschop?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor dan Ronald de Boer zeggen dat hij die van geen Ajax dan geen penalty vindt. Die gozer staat daar bijkans als een verkeersregelaar te zwaaien met die arm.
Fair point.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Effectief werd de 2-0 natuurlijk gemaakt nadat Ajax al met 10 man stond
Typisch Nederlands hoe die er uit gingen jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt woest zijn als ik Union fan was. Zo'n open kans om door te gaan en het dan verprutsen.
Ik vind het ook een beetje een hockeypenalty maar het zijn de regels en het zou raar zijn om niet volgens het spelregelboekje te handelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik hoor dan Ronald de Boer zeggen dat hij die van geen Ajax dan geen penalty vindt. Die gozer staat daar bijkans als een verkeersregelaar te zwaaien met die arm.
Ik vond het dan eerder bijzonder dat je iemand een gebroken neus mag slaan en een VAR er niet eens naar kijkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee de penalty die Ajax kreeg onder het mom van een natuurlijke beweging tijdens het rennen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ronald vond die van Klaassen geen strafschop?Het niveau van voetbalanalisten tegenwoordig...
Eerste 45 minuten waren wel echt goed van ze, daarna, tsjaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het dan eerder bijzonder dat je iemand een gebroken neus mag slaan en een VAR er niet eens naar kijkt.
Al met al wel gelachen om die Belgjes, zoveel onkunde zie je zelden.
Een normale ploeg speelt dit toch gewoon uit na 0-2 en een man meer tegen dit Ajax.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het dan eerder bijzonder dat je iemand een gebroken neus mag slaan en een VAR er niet eens naar kijkt.
Ja, bijzondere gave om bijna een uur lang aanvallend constant de verkeerde keuze te maken. Milan had daar ook een handje van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een normale ploeg speelt dit toch gewoon uit na 0-2 en een man meer tegen dit Ajax.
Was ongekend gisteren ja, mooi man.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
Omdat het geweldige publiek van Ajax er achter bleef staan speelde we eigenlijk 11 tegen 11
Ik vond dat geen strafschop ongelukkige botsing maar gewoon een duel voor de bal. Ik ben sowieso van mening dat ze een ander strafschoppensysteem moeten hanteren voor de amusementwaarde. Nu pakt het goed uit maar in de meeste scenarios is zo'n wedstrijd direct dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond dat geen strafschop ongelukkige botsing maar gewoon een duel voor de bal. Ik ben sowieso van mening dat ze een ander strafschoppensysteem moeten hanteren voor de amusementwaarde. Nu pakt het goed uit maar in de meeste scenarios is zo'n wedstrijd direct dood.
Die gast stond bijkans op de doellijn, moet Pasveer hem dan maar gewoon laten koppen zonder zijn handen uit te steken ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond dat geen strafschop ongelukkige botsing maar gewoon een duel voor de bal.
Dit meen je toch niet serieus hoop ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die gast stond bijkans op de doellijn, moet Pasveer hem dan maar gewoon laten koppen zonder zijn handen uit te steken ofzo.
Ik zie dat de kakkerlakjes weer praatjes beginnen te krijgen in ons topic. Hoog tijd voor weer een armoedige 0-0 tegen NAC om een beetje HUMBLE te blijven Caland.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus hoop ik.
Ah, het lukt weer eens niet met argumenten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat de kakkerlakjes weer praatjes beginnen te krijgen in ons topic. Hoog tijd voor weer een armoedige 0-0 tegen NAC om een beetje HUMBLE te blijven Caland.
Komende van een Feyenoorder die nog meer biased is voor zijn eigen clubje dan Trump biased is ten opzichte van Putin is dit een hilarische doch fantastische opmerking ouwe reus.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, het lukt weer eens niet met argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |