Ik vind het typisch Ajax eerlijk gezegd. Al jarenlang pakken we de ene domme kaart na de andere.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Onze spelers zijn vandaag wel mokerdom qua gele kaarten.
Net niet scherp genoeg steedsquote:Op zondag 23 februari 2025 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Echt wel veel mogelijkheden maar steeds de verkeerde keuzes
Volgens mij voelt zeker de helft zich nog steeds kut na de griep. Ziet dat ze allemaal of nog bleek zien of niet scherp, of beide. Brobbey ziet er ook echt mega kut uit, serieus nog steeds grieperig volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Echt wel veel mogelijkheden maar steeds de verkeerde keuzes
Wat een uittrapquote:Op zondag 23 februari 2025 15:12 schreef Scorpie het volgende:
Keepertje red ons weer. Niet verkeerd.
Ik zou Edvardsen juist voor Traoré brengen, Kaplan wel laten staanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja prima debuut zo.
Kaplan en Godts wisselen voor Janse en Edvardsen in de rust s.v.p.
Waarom zou je Kaplan wisselen? Speelt prima. 96% accurate passes, vrijwel alle grond en lucht duels gewonnen. Cijfers spreken jouw onderbuik tegen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja prima debuut zo.
Kaplan en Godts wisselen voor Janse en Edvardsen in de rust s.v.p.
Heeft al geel en pakt met die fysieke duels straks zijn 2e. Wordt verder eruit- en overlopen tijdens de counters. Wisselen en rapido.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Waarom zou je Kaplan wisselen? Speelt prima. 96% accurate passes, vrijwel alle grond en lucht duels gewonnen. Cijfers spreken jouw onderbuik tegen.
Farioli's enorme gouden pik zal zijn ding nog wel doen. Hopelijk een onterechte penalty ofzo.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We kunnen wel even een portie mazzel gebruiken
Iets meer focus voorin zou helpen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:26 schreef Wotte het volgende:
Maak je nou niet druk ze zijn amper gevaarlijk kwestie van geduldig zijn dan komt die goal straks wel.
Ik zie dat onze trainert een zeer kundige, slimme en oplettende man is en niet luistert naar zoiets stoms als cijfertjes.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft al geel en pakt met die fysieke duels straks zijn 2e. Wordt verder eruit- en overlopen tijdens de counters. Wisselen en rapido.
Je bent zelf stom.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat onze trainert een zeer kundige, slimme en oplettende man is en niet luistert naar zoiets stoms als cijfertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |