Had ik ook zeker gedaan. Fout erkennen en doorpakken. En proberen weer lol te maken. Ze blijft vinden dat de ander fout is. Soms moet je dat echt los latenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:14 schreef Lillfex het volgende:
Ja maar als ik Sharice was had ik het wel geprobeerd om een gesprek aan te gaan als ik de stoorzender was maar goed misschien zie ik het ook wel van een kant
Het erge is dat ze dat ook zelf echt gelooft..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Milena kan er niet tegen, dat kwetsen van mensen.
Het wordt echt tijd dat ze die spiegels in die tafel zetten. Ongelofelijk!
En dat onschuldige toontje ook als ze het zegt. Bizar.
Die is nfiltrant bij team Jordy, alleen heeft hij dat nog niet door.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:18 schreef spapaars het volgende:
Meneertje bijdehand is Jordy, maar onderschat Jane niet.
Die speelt ook het spel, maar wat minder aan de oppervlakte.
Ik heb zo'n zin in vanavond!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:20 schreef -river- het volgende:
Vanochtend begonnen ze meteen al dat ze geen zin hadden in de "mottige" kop van Jordy en er vanuit gingen dat hij vanavond weg moet en ze iedereen wel kunnen slagen.
Arrogantie ten topquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:07 schreef Linnied het volgende:
Kan sharice ook praten zonder dat verontwaardigde toontje? Ze draait bijna altijd met d'r ogen en draait d'r hoofd dan zo weg (oke kan het niet uitleggen)
Tis zo'n "tssss" houding van talk to the hand (mn uitleg wordt er niet duidelijker op he)
Laat hem maar als eerste getoond worden op het scherm en dan graag inzoomen op die zure koppen!quote:
Ik hoopte dat vorig jaar ook bij Doriana toen Ashley mocht blijven en weer door de draaideur terug kwam, maar dat gebeurde niet helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat hem maar als eerste getoond worden op het scherm en dan graag inzoomen op die zure koppen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik wil vanavond een extra stream met een shot op de gezichten van Milena en Sharice...
Die zitten helemaal in de mindset dat Jordy gaat vertrekken, dus waarom zou je dan nog moeite doen..”het probleem “ is vanavond wegquote:
The aftermath wordt heerlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die zitten helemaal in de mindset dat Jordy gaat vertrekken, dus waarom zou je dan nog moeite doen..”het probleem “ is vanavond weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |