SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
essiequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar weet @:essnhills hele goede theezeefjes voor
geen idee welke jij in je hoofd hebt...quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
essieis die hier ook nog?
of heb ik een verkeerde in mijn hoofd?
Wij zijn feministen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
De mensen hier geven niks om een vrouw in nood
jaloersquote:
Ik ga hier eens over lezen, klinkt chillquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier komt alleen de hoeveelheid die jij wilt hebben uit.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_3_6.7.ProductTitle
althans standaard mikt hij er 200ml uit, als je twee keer snel na elkaar op het knopje drukt gaat hij door tot je weer op de knop drukt
Nadeel is dat mijne een druiper heeft dus retour moet. Hoop dat ik hierna een soavrije krijg
Zeefje? Is ze terug?quote:
klinkt allemaal maar vermoeiendquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drukke week vooral.Ik wil gewoon slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste werkdag ooit.quote:
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste dag ooit.
in de winter, jaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste werkdag ooit.
Gewoon meer fokken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste werkdag ooit.
Nog meer?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bijna klaar met de dingen die ik vandaag wilde doen, dat heb ik bijna nooit![]()
![]()
![]()
het voelt heerlijk
Supquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
essieis die hier ook nog?
of heb ik een verkeerde in mijn hoofd?
Ik heb een koophuis, dus weet niet of ik wat heb aan ergens huurvrij wonenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee welke jij in je hoofd hebt...
als ze er huurvrij woont kan het idd best wel @:essnhills zijn
Heel Foqueville dezelfde zeefjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar weet @:essnhills hele goede theezeefjes voor
koop is toch huurvrij?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis, dus weet niet of ik wat heb aan ergens huurvrij wonen
Misschien iets voor @:dezwabber?
Allang verteld.quote:
dat stond er ook niet. er stond dat welok iemand in zn hoofd had... dus ik zei.. als het huurvrij is ben jij hetquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
True,
Maar mijn huis woont niet in @:wel.o.k's hoofd
Geeft niet, het is allemaal @wel.o.kquote:
moet je elke feestdag uitzoeken welke het is.. irritantquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Hahahaha, watop ons jaarrooster zijn benamingen van feestdagen zoals pinksteren etc aangepast naar 'nationale feestdag'. Ja oke. Maar nu moet ik nadenken
Hier ga je gewoon af op waar het kermis is in de regioquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Hahahaha, watop ons jaarrooster zijn benamingen van feestdagen zoals pinksteren etc aangepast naar 'nationale feestdag'. Ja oke. Maar nu moet ik nadenken
herkenbaar, dat is hier ook zoquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ga je gewoon af op waar het kermis is in de regio
Pasen? Bovenkarspel
Hemelvaart? Hoogkarspel
Pinksteren? Venhuizen
jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je elke feestdag uitzoeken welke het is.. irritant
dan moet je dat onthoudenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ga je gewoon af op waar het kermis is in de regio
Pasen? Bovenkarspel
Hemelvaart? Hoogkarspel
Pinksteren? Venhuizen
johquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat er een film komt over de Odyssee. Klinkt leuk.
ZIT FUCKING ZENDAYA ER WEER IN. ROT OP.
Dan kijk je niet. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie dat er een film komt over de Odyssee. Klinkt leuk.
ZIT FUCKING ZENDAYA ER WEER IN. ROT OP.
Maar is makkelijker dan van die willekeurige Christelijke feestdagenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaof niet want het boeit me niet en betekent niet veel meer dan een vrije dag
[..]
dan moet je dat onthouden
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kijk je niet. Opgelost, slotje.
ZIEDENDquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh
anders maak je je druk om iemand die je niet eens persoonlijk kent
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct. Scheelt me weer 20 euro, of hoeveel geld een kaartje volgend jaar ook is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar mn usernamequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders neem je het serieus.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Anders nemen jullie het serieus dat de een het serieus neemt dat de ander het serieus neemt
Doe eens niet zo serieus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Anders nemen jullie het serieus dat de een het serieus neemt dat de ander het serieus neemt
Bij dezen ben je versie 5.5.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar mn username
Zelfgemaakt of van de Lidl?quote:
er stond niet ondertitelquote:
Onzin.quote:
Dat is de bestequote:
Dat is wel sad.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is de beste
Helaas hier nog duurder dan in Nederland
Godverdomme 7 euro voor wat fabriekpastaquote:
Oh damnquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme 7 euro voor wat fabriekpasta
Kiep met Slaaij?quote:
Ik heb vrepsquote:
Vrepsquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens met die KIEEEP gaan doen? Boontjes en rijst erbij? Of in een burrito?
Nou ja quesa is kaas en meer hoef je ook niet te weten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:bitterbal kijk zo schrijf je het blijkbaar (de Kwessie Dillas).
De mandarijntjes zijn nu echt heerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n mandarijntjes zijn weer bijna op.
Doet me eraan denken dat m'n appels op zijn. Vergeten mee te nemen net. Ging weg voor eten en kwam terug met 2 plantenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n mandarijntjes zijn weer bijna op.
eetbare planten?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat m'n appels op zijn. Vergeten mee te nemen net. Ging weg voor eten en kwam terug met 2 planten
hoe krijg je het voor elkaar om je eten te vergeten mee te nemen en wel planten die je niet kan eten???quote:
Als het weer beetje omslaat ga ik ook weer inslaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken dat m'n appels op zijn. Vergeten mee te nemen net. Ging weg voor eten en kwam terug met 2 planten
Heb nog even wat winterharde planten gekocht de laatste weken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het weer beetje omslaat ga ik ook weer inslaan.
hier beginnen de sneeuwbulten in de tuinen net te ontdooien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog even wat winterharde planten gekocht de laatste weken.
Het is hier vanmiddag zonnig en je ziet gelijk iedereen in de tuin aan de gang gaan
Hier ligt ook nog wat restsneeuw, maar zal morgen wel weg zijn, nog een dagje redelijk zonnig zo te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier beginnen de sneeuwbulten in de tuinen net te ontdooien.
Reed net naar het pakketpunt en moest een hard stromende rivier oversteken
Ik heb de laatste maanden echt weinig geld uitgegeven; dus mag straks wel weer eens.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog even wat winterharde planten gekocht de laatste weken.
Het is hier vanmiddag zonnig en je ziet gelijk iedereen in de tuin aan de gang gaan
Staat er weer teveel op je spaarrekening?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maanden echt weinig geld uitgegeven; dus mag straks wel weer eens.
Oehhhquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik heb nog een hamkaascroissantje
truste omaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh
Ik heb nog een kaneelbroodjemaar ik ga eerst een dutje doen want ik hou het gewoon niet vol?
Heb ik eerder vanmiddag al even gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh
Ik heb nog een kaneelbroodjemaar ik ga eerst een dutje doen want ik hou het gewoon niet vol?
oma levenquote:
dat vind ik lastig, heb het gevoel dat ik beschikbaar moet zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik eerder vanmiddag al even gedaan
JA!, het is essiequote:
je huis niet neequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
True,
Maar mijn huis woont niet in @:wel.o.k's hoofd
ga er over dromen danquote:
met slaapwandelen wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je de hele nacht over hamburgers droomt kom je ineens 5 kilo aan?
nee je valt af want je eet er niet vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je de hele nacht over hamburgers droomt kom je ineens 5 kilo aan?
Dat is toch kut.. dan word je wakker en dan staat dat niet in je koelkast.quote:
Ben ik ook hoor, wie me nodig heeft kan me gewoon bellenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
dat vind ik lastig, heb het gevoel dat ik beschikbaar moet zijn
dan heb je daarna nog meer zin dranquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, die is echt lekker
[..]
en dan
Ik ga het binnenkort maar weer eens meenemen als het ergens in de aanbieding is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaa, die is echt lekker
[..]
en dan
waar zei ze dat ze het niet in huis heeft?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is toch kut.. dan word je wakker en dan staat dat niet in je koelkast.
Hoiquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA!, het is essie
[..]
je huis niet nee![]()
Nee, heb nog wel wat ruimte.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat er weer teveel op je spaarrekening?
dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is toch kut.. dan word je wakker en dan staat dat niet in je koelkast.
ja dan doe ik geen chill dutjequote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor, wie me nodig heeft kan me gewoon bellen
ik heb nog steeds jouw fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog steeds jouw foto
heuuule scherpe nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik werd wel een keertje gebeld en toen ik opnam zei iemand "Hey je ziet eruit als Crack_ zonder make-up!" inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit ja
[..]
ja dan doe ik geen chill dutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Totdat je weer een aanslag van de belastingdienst krijgtquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, heb nog wel wat ruimte.
Maar een van de tegenvallers die ik ingecalculeerd had viel achteraf gezien best mee
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik werd wel een keertje gebeld en toen ik opnam zei iemand "Hey je ziet eruit als Crack_ zonder make-up!" inderdaad
ik snap de grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Die is meestal wel voorspelbaar; en met de HRA altijd wel positief.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Totdat je weer een aanslag van de belastingdienst krijgt
3quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Getal onder de 10! Zeg het maar.
zasquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Getal onder de 10! Zeg het maar.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed geraden. Je hebt het ticket!
Waar is het feestje?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waar kan ik het ophalen![]()
![]()
haha nee, maar misschien ook wel maar mis ik het dus kan wel doen alsof?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhNja, dan is hij niet leuk ook
HIER IS DAT FEESTJE, HIER IS DAT FEESTJEquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog steeds jouw foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ben maar uit gegaan van 1 kg aardappels en 500gr zuurkool... ik houd wel van zuuuuuuuurquote:Zuurkool uit een pakje van de supermarkt is zuurder in tegenstelling tot verse zuurkool. Gebruik je een pakje van de supermarkt? Dan kun je het beste de verhouding 4 delen aardappelen op 1 deel zuurkool aanhouden. Dus 1 kg aardappelen bij 500 gr aardappelen. Gebruik je verse zuurkool? Dan kun je de verhouding 2 delen aardappelen op 1 deel zuurkool aanhouden.
mooi verhaal, gatverdammequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
ik had 3 pakjes zuurkool meegenomen vorige week van de winkel... en bedacht vanmiddag dat ik de stamppot zuurkool wel kon maken vandaag. dus nadat ik het pakketje weg had gebracht even langs de poesjes supermarkt om de hoek... uiteraard ben ik nog steeds kei dement dus geen idee meer hoe de verhouding ook alweer is...
even google openen
24kitchen is dronken
[..]
Ben maar uit gegaan van 1 kg aardappels en 500gr zuurkool... ik houd wel van zuuuuuuuur
Nou 4 delen + 1 deel is wel erg weinig groenten in vergelijking met de aardappels ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
ik had 3 pakjes zuurkool meegenomen vorige week van de winkel... en bedacht vanmiddag dat ik de stamppot zuurkool wel kon maken vandaag. dus nadat ik het pakketje weg had gebracht even langs de poesjes supermarkt om de hoek... uiteraard ben ik nog steeds kei dement dus geen idee meer hoe de verhouding ook alweer is...
even google openen
24kitchen is dronken
[..]
Ben maar uit gegaan van 1 kg aardappels en 500gr zuurkool... ik houd wel van zuuuuuuuur
quote:
jij vind dit een mooi verhaal als je in de supermarkt dement bent?quote:verhouding 4 delen aardappelen op 1 deel zuurkool aanhouden. Dus 1 kg aardappelen bij 500 gr aardappelen.
Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik start in die place, ben een star in je face
en waaromquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou 4 delen + 1 deel is wel erg weinig groenten in vergelijking met de aardappels ook
das gewoon 1,5kg aardappelenquote:verhouding 4 delen aardappelen op 1 deel zuurkool aanhouden. Dus 1 kg aardappelen bij 500 gr aardappelen.
ik denk alleen maar 'wie koopt er uberhaupt zuurkool'quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
jij vind dit een mooi verhaal als je in de supermarkt dement bent?
Ik maar dat boeit niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk alleen maar 'wie koopt er uberhaupt zuurkool'
Zuurkoolquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk alleen maar 'wie koopt er uberhaupt zuurkool'
ik kwam niet verder dan die verbazingquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik maar dat boeit niet.
Er staan gewoon 2 fouten in 2 zinnen tekst!
vers of uit pakje of vind je allebei lekker?quote:
quote:
quote:
alleen maar goed dat crack het niet eet. anders was het steeds uitverkochtquote:
lees dan ook gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kwam niet verder dan die verbazing
[..]
vers of uit pakje of vind je allebei lekker?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waar kan ik het ophalen![]()
![]()
zuurkoolschotel is lekkerderquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
even google openen
24kitchen is dronken
[..]
Vind ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
[..]
zuurkoolschotel is lekkerder
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
mijn papa eet zuurkool ook gewoon koud vanuit het pakje met een vork...
dat hoef ik dan weer niet
zijn de liedjes alweer op ytube te beluisteren?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:23 schreef Ama het volgende:
Team Finland dit jaar weer denk ik met Songfestival.
Ja grotendeels wel volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zijn de liedjes alweer op ytube te beluisteren?
Haal altijd zo'n hele kool, vers of ingemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kwam niet verder dan die verbazing
[..]
vers of uit pakje of vind je allebei lekker?
Dat deed ik vroeger ook, hoefde de aardappels nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
mijn papa eet zuurkool ook gewoon koud vanuit het pakje met een vork...
dat hoef ik dan weer niet
nu eet je nog steeds zonder aardappel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, hoefde de aardappels niet
Oh maar wel warm, niet koud.
Ja, want ik maak er koolrolletjes met gehakt erin van.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu eet je nog steeds zonder aardappel?
Finland? Ja ik nu wel soort van want Duitse en Engelse vertaling voorbij zien komen maar kan het niet goed uitleggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel pakkende act opzich.
alleen geen idee waar het over gaat
klinkt ook goed. maar dan wil niet met de pakjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want ik maak er koolrolletjes met gehakt erin van.
Hij staat dus nog niet in de ESF claudequote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij staat dus nog niet in de ESF claude
Nee inderdaad. Zo'n hele kool halen we bij de turkse winkel, zie ze zelden in een supermarkt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt ook goed. maar dan wil niet met de pakjes
Dit klinkt ook wel oke.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want ik maak er koolrolletjes met gehakt erin van.
is toch gewoon witte kool?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Zo'n hele kool halen we bij de turkse winkel, zie ze zelden in een supermarkt.
die winkels hebben vaak wel goede groenten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Zo'n hele kool halen we bij de turkse winkel, zie ze zelden in een supermarkt.
Poh en verse Turkse brood.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die winkels hebben vaak wel goede groenten.
Ja, maar hier zie ik ze niet zo vaak, en bij de turkse winkel altijd in overvloed.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
is toch gewoon witte kool?
die zie ik bij de jumbo en ah wel gewoon liggen
kook je weleens ook turks eten die je bij de turkse winkel haalt?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar hier zie ik ze niet zo vaak, en bij de turkse winkel altijd in overvloed.
Dat denk ik dan ook welquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
lees dan ook gewoon
ondanks dat de vraag niet aan mij is.... ik vind uit een pakje prima, nooit vers gehad. Ga ik vast ook wel lekker vinden
Het klinkt wel logisch dat dit bestaat maar echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haal altijd zo'n hele kool, vers of ingemaakt.
ik vind het altijd wel lekker als er best wat knoflook word gebruikt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook welik ken het alleen uit pakje, van mn ouders van vroeger en dat vond ik niet lekker. Maar er zijn meer voedingsmiddelen geweest die ik niet lekker vond door de manier van bereiden/kopen van mn ouders
![]()
als jij er van geniet ben ik blij hoor
Ja ik eerst ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh huh, ik dacht dat Kwiwi bedoelde een hele zuurkool?
Ga je nog ergens naar toe?quote:
Ik geloof je meteen. Het moet toch ergens van gemaakt worden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat bestaat ook hoor, zegt internet
ik vraag me nu echt van alles af over zuurkoolquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Het moet toch ergens van gemaakt worden.
* tovert spek, spekreepjes en jus erbijquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vraag me nu echt van alles af over zuurkoolwordt het normaliter eerst gesneden en dan gefermenteerd of andersom
ik denk eerst gesneden want dan gaat alles sneller en neemt minder ruimte in beslag
En nu wil ik ook een hele zuurkool
Fijne vakantiequote:
Oke @LTVDKquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat was wandelrondje 4 voor vandaag. Ben er nu wel weer even klaar mee eigenlijk.
mag je houdenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
* tovert spek, spekreepjes en jus erbij
Ik vind rode kool best lekker, maar ik weet niet of ik er soep van zou maken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Is rodekoolsoep lekker denken jullie? Ik denk van wel![]()
Ja bedoel ik ook, hele verse of hele ingemaakte. Die laatste zit vaccuum verpakt in een zak.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
een heel potje zwarte peper en wellicht wat room zoals ze dat in oost-europa doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind rode kool best lekker, maar ik weet niet of ik er soep van zou maken.
Zit dan te bedenken wat je daarbij zou moeten gooien, want alleen rode kool en water klinkt niet echt smakelijk.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een heel potje zwarte peper en wellicht wat room zoals ze dat in oost-europa doen.
Nee, alleen hongaarsquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kook je weleens ook turks eten die je bij de turkse winkel haalt?
Die had toch mee gedaan aan een dating programma? Die vrouw had niet voor hem gekozen en dat was wel haar redding geweestquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu op ID Discovery over Rodney Alcala. Man man, die was echt psycho
Ik heb dat weleens gemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
Is rodekoolsoep lekker denken jullie? Ik denk van wel![]()
Misschienquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mmm.. Heb je het account van @:Budapestenaar gehackt?
een witte kool wordt gebruikt om zuurkool te maken. Zuurkool komt niet gewoon zuur uit de boerengrondquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
1 halve rodekoolquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind rode kool best lekker, maar ik weet niet of ik er soep van zou maken.
Zit dan te bedenken wat je daarbij zou moeten gooien, want alleen rode kool en water klinkt niet echt smakelijk.
oh lolquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://chickslovefood.com/recept/rode-kool-soep-5-or-less/
Hm, misschien.
Maar staat niet hoog op mijn ooit nog eens maken- lijst
Ja, dat kleurtje ziet er wel intrigerend uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1 halve rodekool
1 cm verse gember
1 groentebouillonblokje
1 el komijnpoeder
4 el crème fraîche
Dit klinkt oke
[ afbeelding ]
En dit ziet er aantrekkelijk uit door het kleurtje, ben wel benieuwd eigeniljk
wel als het naast een augurken-in-zuur-veld wordt verbouwd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
een witte kool wordt gebruikt om zuurkool te maken. Zuurkool komt niet gewoon zuur uit de boerengrond
Nee dat zou zuur zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
een witte kool wordt gebruikt om zuurkool te maken. Zuurkool komt niet gewoon zuur uit de boerengrond
Weet je nog welk recept?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat weleens gemaakt
Was erg lekker
? gohquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
komkommers worden ook niet door een boer met azijn in de grond verbouwdquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel als het naast een augurken-in-zuur-veld wordt verbouwd.
in dromen kan alles.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
komkommers worden ook niet door een boer met azijn in de grond verbouwd
heeft crack nu al geslapen?quote:
Ist interessant ja?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou.. openbaringen hier weer.
Leuke film op Netflix.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die had toch mee gedaan aan een dating programma? Die vrouw had niet voor hem gekozen en dat was wel haar redding geweest
jij bent al 20 illusies armer?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou.. openbaringen hier weer.
Vraag je nu naar de bekende weg?quote:
het scheelt dat je niet meer verder kan degraderenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging van
zuurkool > hele zuurkool > andere kolen die je kunt fermenteren > roze zuurkool > rode kool > rodekoolsoep
![]()
das die kerstfilm toch?quote:
Caafs hebben nu hun laatste pipetje, dus ik ben benieuwd of ze nu genezen zjin.quote:
maar die soep is paars dus dat past niet bij het themaquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij was dat 1 van de gangen toen het Kerstdiner het thema 'rood' had
Rood vlees, rood fruit, rode saus, rode kool etc.,
Ja, dat sowieso.quote:
Heb een linkje geplakt, denkt dat dat hem wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet je nog welk recept?
[..]
? goh
Ze koos wel voor hem, maar herzag haar keuzequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die had toch mee gedaan aan een dating programma? Die vrouw had niet voor hem gekozen en dat was wel haar redding geweest
Maar de kool was roodquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar die soep is paars dus dat past niet bij het thema
Rode kool is wel beetje voor kleurenblindenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:46 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij was dat 1 van de gangen toen het Kerstdiner het thema 'rood' had
Rood vlees, rood fruit, rode saus, rode kool etc.,
oh i seequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb een linkje geplakt, denkt dat dat hem was
Ja, dan heeft ze toch niet voor hem gekozen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze koos wel voor hem, maar herzag haar keuze
In the episode he appeared on, Alcala was chosen by Cheryl Bradshaw at the end of the show.
But Bradshaw later said she decided not to proceed with the date after a conversation with him backstage during which she thought he was "creepy". The decision likely saved her life.
ik zal Danny vragen de PI's groter te makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nee film over een stalker gebaseerd op waargebeurde verhaal
ik zou dan alleen maar aardbeien gaan etenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rode kool is wel beetje voor kleurenblindenmaar zulke thema's zijn leuk, ga je ook creatief door nadenken
Ja was leuk om te doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rode kool is wel beetje voor kleurenblindenmaar zulke thema's zijn leuk, ga je ook creatief door nadenken
zijn aardbeien het enige rode eten dat je lekker vindt?!quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik zou dan alleen maar aardbeien gaan eten
wat ga je maken als thema geel is?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was leuk om te doen
Had het toen met mijn tante bedacht en alles gemaakt
En het hele diner zonder tomaat want daar kan ik niet tegen![]()
das knap met een rood themaquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was leuk om te doen
paprika danquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was leuk om te doen
wel het lekkerste van dat rijtje jaquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn aardbeien het enige rode eten dat je lekker vindt?!
Eten, kerstdiner, kerstfilmsquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Leuke onderwerpen door elkaar heen.
courgettes, paprika, mais, bananenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ga je maken als thema geel is?
Ik bedoel niks.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe heet die film op netflix? ik dacht dat je die bedoelde.
Ananasquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
courgettes, paprika, mais, bananen
je komt een heel eind hoor
Gebakjes met gele roomquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ga je maken als thema geel is?
Wel geluktquote:
Ja dat welquote:
moet je bananen uit vuistje eten anders is kans groot dat het meer bruin dan geel is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
courgettes, paprika, mais, bananen
je komt een heel eind hoor
sowieso de schil er om laten want anders is het witquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
moet je bananen uit vuistje eten anders is kans groot dat het meer bruin dan geel is.
iets meer vanille er bijquote:
Geel plezierquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:52 schreef Nizno het volgende:
ik ga mn aardappels stampen en de kool er bij mikken...
quote:
Ja dat zit al in de naamquote:
Zie je, zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met gele rijst
Oke we zijn klaar met geel, appeltje eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |