SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
essiequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar weet @:essnhills hele goede theezeefjes voor
geen idee welke jij in je hoofd hebt...quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
essieis die hier ook nog?
of heb ik een verkeerde in mijn hoofd?
Wij zijn feministen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:21 schreef Strani het volgende:
[..]
De mensen hier geven niks om een vrouw in nood
jaloersquote:
Ik ga hier eens over lezen, klinkt chillquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier komt alleen de hoeveelheid die jij wilt hebben uit.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_3_6.7.ProductTitle
althans standaard mikt hij er 200ml uit, als je twee keer snel na elkaar op het knopje drukt gaat hij door tot je weer op de knop drukt
Nadeel is dat mijne een druiper heeft dus retour moet. Hoop dat ik hierna een soavrije krijg
Zeefje? Is ze terug?quote:
klinkt allemaal maar vermoeiendquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drukke week vooral.Ik wil gewoon slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste werkdag ooit.quote:
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste dag ooit.
in de winter, jaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste werkdag ooit.
Gewoon meer fokken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Deze dag gaat niet de boeken is als leukste werkdag ooit.
Nog meer?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bijna klaar met de dingen die ik vandaag wilde doen, dat heb ik bijna nooit![]()
![]()
![]()
het voelt heerlijk
Supquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
essieis die hier ook nog?
of heb ik een verkeerde in mijn hoofd?
Ik heb een koophuis, dus weet niet of ik wat heb aan ergens huurvrij wonenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee welke jij in je hoofd hebt...
als ze er huurvrij woont kan het idd best wel @:essnhills zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |