https://www.vkmag.com/mag(...)1WI-KfwSlAOfXcpHCRIAquote:Sommige dingen kun je niet doen als je een bekende Nederlander bent en waarschijnlijk gaat Thomas van der Vlugt, bekend als presentator van StukTV, daar de nadelen van ondervinden. Zo was Thomas onlangs op wintersport gegaan naar het Oostenrijkse Flachau en heeft hij daar seks gehad met een 18-jarige ski-lerares. Alleen heeft Thomas in Breda nog Fleur op de bank zitten die denkt dat ze een relatie heeft met hem.
Volgens Juicechannel heeft Thomas het bij meerdere meiden geprobeerd in Flachau, terwijl hij een vriendin heeft in Nederland. Het gaat om Flaur uit Breda en zij maakt er ook geen geheim van dat ze een relatie met Thomas heeft. Het tweetal is in december nog samen naar Kaapstad geweest en Fleur heeft van deze trip meerdere Stories op haar Instagram gepost.
Terwijl Fleur helemaal verliefd is op haar Thomas, is van der Vlugt ook gewoon actief op dating-app Raya. En bij Juicechannel meldde zich ook iemand die wist te vertellen dat Thomas al maanden een relatie heeft met een meisje uit Utrecht. Deze dame heet ook Fleur. Dat is wel slim van Thomas, want dan kun je in The Heat of the Moment nooit de verkeerde naam noemen. Het lijkt wel een beetje op het verhaal wat Merel Beks na de Bachelor met Thomas heeft meegemaakt.
is niet erg, staat niet in de huisregelsquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is Yvonne weer terug ofzo? Ik mis overigens bewijs
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef static het volgende:
De oude huisregeltjes zijn dramatisch verouderd en niet helemaal relevant meer, dus vandaar een nieuwe.
Hoofdpunten:
• Als je post houd dan wel rekening met de algemene policy die uiteraard ook hier van kracht is.
• Doe gewoon en normaal. Iedereen blij.
Have fun.
je kan dr zien in het filmpjequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:54 schreef Dven het volgende:
Ik mis de foto's van de 18-jarge ski-lerares. Derhalve is dit topic afgekeurd en verzoek ik een mod om deze te sluiten.
Liever lui dan moe maat.quote:
Hij heeft een relatie ja en hij is van stuk tvquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:52 schreef herverwijderd het volgende:
Wacht of heeft hij geen vaste relatie? Ik snap er geen hol van en weet ook eigenlijk niet wie deze man is.
Dank je wel. Dan blijft ik bij mijn eerdere advies.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie ja en hij is van stuk tv
https://nl.wikipedia.org/wiki/StukTV
Nou ja, dit dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:52 schreef herverwijderd het volgende:
Wacht of heeft hij geen vaste relatie? Ik snap er geen hol van en weet ook eigenlijk niet wie deze man is.
Zie mijn sigquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is Yvonne weer terug ofzo? Ik mis overigens bewijs
hoe kan je nou mod van SHO zijn als je Stuk TV niet kent, ik schrik hier van!quote:
Ik ben nog van het Henk van der Meijden en Hummie tijdperkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:17 schreef Paul het volgende:
[..]
hoe kan je nou mod van SHO zijn als je Stuk TV niet kent, ik schrik hier van!
Ik snap niet waarom die mensen dan niet gewoon single blijven.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:46 schreef Fascination het volgende:
Goh een bekende Nederlander die vreemd gaat. Nog nooit eerder gehoord… Als je in zo’n luxepositie zit, neem je het er natuurlijk van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop