abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:46:09 #1
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8618465
dit is vast wel eens eerder besproken maar ik heb de hele pagina bekeken (!) en ik kon er geen topic over vinden dus maak ik er een.

wat doe je als je een meisje of jongetje (afhankelijk van geslacht en sexuele voorkeur) heel leuk vindt maar hij schuine streep zij is al bezet.

het is natuurlijk lekker makkelijk om te zeggen zet het uit je hoofd maar ze is wel erg leuk en op de een of andere manier heb ik niet het idee dat ik helemaal kansloos ben gek genoeg. ik ben er nog niet helemaal uit of ik wel genoeg reden heb om me "niet geheel kansloos" te voelen of dat ik gewoon arrogant ben maar ok

op zich heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft, ik bedoel mijn geweten zit me niet echt in de weg ofzo. want als ik haar echt echt leuk vindt en zij mij echt echt heel leuk dan moeten we natuurlijk bij elkaar zijn en dat is dan jammer voor die vriend. toch. ofzo.

het probleem is alleen hoe pak je zoiets in godsnaam aan ik bedoel ik kan dr niet fatsoenlijk uit vragen ofzo zoals je misschien normaal gesproken zou doen en het is echt moeilijk om uit te vissen hoe ze nu over me denkt.

ok. dus ik zit een beetje in een "lastig parket"

dus als iemand nog tips heeft of graag zn mening hierover wil geven dan wil ik t graag horen en ik laat het jullie weten als we uiteindelijk nog

alvast bedankt

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_8618530
Ik vind dat je twee verliefde mensen met rust moet laten...komt ruzie van!
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:50:21 #3
45267 Lord_Gannon
Het is weer feest :-)
pi_8618590
hmm inderdaad lastig, kijk wat het probleem is, is dat als je er in slaagt je je altijd zal moeten afvragen of ze niet ook hetzelfde zal doen bij jou...
Zulke relaties houden het volgens mij nooit zo lang uit.

Plus waarom zou je jezelf het willen aandoen, okay je hebt dan misschien een vriendin waar je nu stapel op bent, maar ja wat als de twijfel gaat toeslaan...

Mijn advies zou zijn, niet doen. Er zijn nog genoeg andere vissen in de zee die ongebonden zijn en daar zitten er ook tussen die minstens even leuk of zelfs leuker zijn.

there is no gain without sacrifice
pi_8618614
Met je poten van afblijven. Zou jij ook niet willen als ze jouw vriendin was.
pi_8618617
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:46 schreef MikeF het volgende:
lang verhaal
fout niet aan beginnen.. zelfde prob hier gehad nu heeft haar vriend een hekel aan mij
pi_8618646
Ik weet jammer genoeg precies wat je bedoeld alleen is het in mijn geval zo dat de gene die ik leuk vind regelmatig ineens langskomt om te praten
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:52:23 #7
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8618648
Als je dat truckje kunt .. dan wil ik het ook wel weten!!!
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:52:27 #8
45540 julesnijs
Ditismijnauto.nl
pi_8618650
Het lijkt hier verdomme wel de Tina of Break out.
Ditismijnauto.nl :: 206 :: CRX :: Del Sol :: Skyline
pi_8618675
Ik ben verliefd op een meisje die al een vriend heeft ( anoniem valentijns smsje naar haar gestuurd ) zij hoopte dus al dat ik em had gesturd en weet nu ook dat ik het ben.
Ze zit nu te twijfelen of ze het uitmaakt met haar huidige vriend of dat ze met hem doorgaat.
Tis een paar jaar geleden nooit iets geworden tussen ons omdat we beiden te verlegen waren

Maar ik heb goede hoop ( voor mij) dat het wat wordt.

*hoopt*

Waarom dit hele verhaal stomme kutfries?

Dit om even een situatieschets te geven.

Het meisje zal toch voor haarzelf bepalen wat ze wil.

Als ik in haar positie zou staan, dan zou ik diep in mijn hart kijken en zien wat ik echt zou willen.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_8618750
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:52 schreef julesnijs het volgende:
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:56:27 #11
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8618756
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:52 schreef julesnijs het volgende:
Als de Tina of de Break Out niet jouw ding is lees 'm dan gewoon niet

nog even een beetje extra informatie: ik ken haar vriend niet, heb m nog nooit gezien, en ik heb geen idee hoe hun relatie is, ik heb het idee niet zo goed. haar gewoon vergeten is waarschijnlijk het verstandigst maar ik weet niet of ik dat kan... ik zeg wel de hele tijd "leuk" maar eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verliefd. echt ontzettend-ontzettend. ik denk constant aan haar... dat ze bezet is doet ongelofelijk pijn. ik weet niet of ik wel zomaar op kan geven.

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_8618763

Serieus, niet aan beginnen. Stel jij zat in hetzelfde schuitje als haar vriend, dat zou je ook niet cool vinden op zijn zachtst gezegd.

Ik had het je laten voelen als het mijn vriendin was

Home is where my guitar is
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:57:21 #13
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8618791
quote:
op zich heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft, ik bedoel mijn geweten zit me niet echt in de weg ofzo. want als ik haar echt echt leuk vindt en zij mij echt echt heel leuk dan moeten we natuurlijk bij elkaar zijn en dat is dan jammer voor die vriend. toch. ofzo.
Mensen als jij moeten ze ophangen.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8618798
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:56 schreef MikeF het volgende:

[..]

Als de Tina of de Break Out niet jouw ding is lees 'm dan gewoon niet

nog even een beetje extra informatie: ik ken haar vriend niet, heb m nog nooit gezien, en ik heb geen idee hoe hun relatie is, ik heb het idee niet zo goed. haar gewoon vergeten is waarschijnlijk het verstandigst maar ik weet niet of ik dat kan... ik zeg wel de hele tijd "leuk" maar eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verliefd. echt ontzettend-ontzettend. ik denk constant aan haar... dat ze bezet is doet ongelofelijk pijn. ik weet niet of ik wel zomaar op kan geven.

En weet ze dat je gek op haar bent?
pi_8618825
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:56 schreef r0bert het volgende:

Serieus, niet aan beginnen. Stel jij zat in hetzelfde schuitje als haar vriend, dat zou je ook niet cool vinden op zijn zachtst gezegd.

Ik had het je laten voelen als het mijn vriendin was

Hangt dit ook niet van de huidige relatie van dat meisje af?
Ze kan wel een kutrelatie hebben die ze volhoudt omdat e niet alleen wil zijn.
  donderdag 20 februari 2003 @ 22:59:31 #16
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8618848
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:57 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

ehm, ok. het lijkt mij gewoon dat als we allebei verliefd op elkaar zijn dat ze dan niet bij haar vriend moet blijven, dat lijkt me in het belang van ons alledrie, eigenlijk. ik hoop niet dat je me nu gaat ophangen.

en nee ze weet geloof ik niet wat ik van haar vindt..

pi_8618886
Never hurts to try...
Alleen reken nergens op, maar voor hetzelfde geld kun je hele goede vrienden worden.
En eveneens, misschien slaat er wel een vonk over, en vindt hij/zij wel iets in jou wat hij/zij in de ander op een bepaald moment als een gemis ervaart.
Maar goed, allemaal wishfull thinking, ga eerst maar lekker voor de vriendschap, leer je elkaar ook goed kennen (misschien knap je wel af op hem/haar).
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_8618931
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:59 schreef MikeF het volgende:

[..]

Laat haar dan eerst weten wat je van haar vind, ( valentijn was hier ontzettend goed voor geweest trouwens..)
als ze hie rnegatief op reageert, links laten liggen en doorgaan met je leven.
Als ze er positief op reageert, dan duidt het er mijnsinziens op dat er iets niet goed zit in haar relatie en dat ze het toch al uit wou maken met haar huidige vriend.
pi_8618934
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:58 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Hangt dit ook niet van de huidige relatie van dat meisje af?
Ze kan wel een kutrelatie hebben die ze volhoudt omdat e niet alleen wil zijn.

Er even van uitgaande dat dit geen miep is die een relatie heeft om erbij te horen. Als dat wel zo is dan zal ze de topicstarter wel de nodige hints geven schat ik zo.

Ik vind dit een van de dingen die je niet goed kunt praten

pi_8618957
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:57 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

Dus je zou mij op willen hangen?

Noem eens 3 goede redenen die op elk voorbeeld van toepassing zijn!

donderdag 20 februari 2003 @ 23:03:51 #21
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_8618980
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:59 schreef MikeF het volgende:

[..]

ehm, ok. het lijkt mij gewoon dat als we allebei verliefd op elkaar zijn dat ze dan niet bij haar vriend moet blijven, dat lijkt me in het belang van ons alledrie, eigenlijk. ik hoop niet dat je me nu gaat ophangen.

quote:
heb ik er, uhm, schijt aan dat ze een vriend heeft
Eikel, mensen met een relatie moet je met rust laten.
Als zij ooit genoeg van hem heeft gaat ze wel bij hem weg en dan kan jij je 'slag' slaan.
Tot die tijd moet jij er met je vieze tengels buiten blijven.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8618996
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:02 schreef r0bert het volgende:

[..]

Er even van uitgaande dat dit geen miep is die een relatie heeft om erbij te horen. Als dat wel zo is dan zal ze de topicstarter wel de nodige hints geven schat ik zo.

Ik vind dit een van de dingen die je niet goed kunt praten

Ik blijf van mening dat er altijd iets kan zijn waardoor je nie tuit een relatie durft te stappen en zo'n voorbeeld als de topicstarter geeft een goede stimulans kan zijn.
pi_8619072
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:04 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ik blijf van mening dat er altijd iets kan zijn waardoor je nie tuit een relatie durft te stappen en zo'n voorbeeld als de topicstarter geeft een goede stimulans kan zijn.

Ik mag toch hopen dat het merendeel van de mensen met een relatie een goede band met elkaar hebben. Met jouw redenatie kun je wel achter elk getrouwde vrouw aangaan want stel nou eens dat het een slecht huwelijk is
pi_8619175
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:07 schreef r0bert het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat het merendeel van de mensen met een relatie een goede band met elkaar hebben. Met jouw redenatie kun je wel achter elk getrouwde vrouw aangaan want stel nou eens dat het een slecht huwelijk is

Misschien heeft die vrouw jou wel liever dan haar eigen man.
?
pi_8619218
Leave her alone en ga niet zitten stoken..

Ik hou ontzettend veel van mijn vriendin en zij van mij, als er een kerel tussen ons gaat zitten stoken omdat ie verliefd op haar is dan word ik witheet denk ik..

Kijk verder, er zijn zoveel meisjes waar je verliefd op kunt worden...

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8619230
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:14 schreef nozem het volgende:
Leave her alone en ga niet zitten stoken..

Ik hou ontzettend veel van mijn vriendin en zij van mij, als er een kerel tussen ons gaat zitten stoken omdat ie verliefd op haar is dan word ik witheet denk ik..

Kijk verder, er zijn zoveel meisjes waar je verliefd op kunt worden...

donderdag 20 februari 2003 @ 23:15:00 #27
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8619237
ik kom hier echt niet uit! ik ben het met iedereen eens.

wat nou als die vrouw jou liever heeft dan haar eigen man, valt het dan wel goed te praten?

ik vind dit echt heel moeilijk...

aan de ene kant denk ik dat als 2 mensen verliefd op elkaar zijn (en ik weet nog niet eens of dat nu wel het geval is maar ik heb een vermoeden) dan moeten ze bij elkaar zijn... aan de andere kant is het wel immoreel om iemand's vrouw/vriendin/whatever af te pakken.. maar ik ken haar vriend niet dus ik kan moeilijk medelijden met hem hebben... argh.

ik kan niet vol ervoor gaan maar ik wil ook niet zomaar opgeven misschien doe ik ons allebei dan wel te kort.

!

[Dit bericht is gewijzigd door MikeF op 20-02-2003 23:15]

pi_8619246
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:03 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:

[..]

[..]

Eikel, mensen met een relatie moet je met rust laten.
Als zij ooit genoeg van hem heeft gaat ze wel bij hem weg en dan kan jij je 'slag' slaan.
Tot die tijd moet jij er met je vieze tengels buiten blijven.

Mwaw, vindt ik een beetje kort door de bocht. Laat haar de keuze, als ze merkt dat de derde partij interesse heeft en zijn vindt hem niet leuker als haar huidige vriend dan zal ze dat wel kenbaar maken.
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_8619273
tip 1, laat haar weten wat je voor haar voelt en accepteer haar keuze, ga bij afwijzing niet zitten stalken oid.

en kijk bij het aangaan van een relatie met haar niet vreemd op als je op een gegeven ogenblik een man aan de deur hebt die je de huid volscheld.

pi_8619356
Als een jongen iets met mij wil dan laat ik duidelijk merken dat ik een vriend heb, als hij dan nog doorgaat onder het mom van 'ik heb schijt aan dat je een vriend hebt' zou ik alleen maar geïrriteerd raken, denk ik, ik hou niet zo van doordrammers.

Als je weet dat ze al iemand heeft zou ik er persoonlijk niet aan beginnen. Als het zo slecht gaat tussen hen dan gaat het vanzelf wel uit, daar hoef jij je bijdrage dan niet aan te leveren.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8619360
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:16 schreef GizartFRL het volgende:
tip 1, laat haar weten wat je voor haar voelt en accepteer haar keuze, ga bij afwijzing niet zitten stalken oid.

en kijk bij het aangaan van een relatie met haar niet vreemd op als je op een gegeven ogenblik een man aan de deur hebt die je de huid volscheld.

Tja, is gewoon weer lekker primitief, het recht van de sterkste?
  donderdag 20 februari 2003 @ 23:21:13 #32
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8619373
ik denk dat het geen kwaad kan om haar in ieder geval te laten weten wat er in mijn hoofd/hart omgaat...

hoewel ik er ook ontzettend voor schijt eigenlijk. want ik weet echt niet hoe ze zal reageren... dat ze mij meer dan gewoon aardig vindt weet ik eigenlijk bijna 100% zeker... maar of ze haar relatie wil opgeven voor mij... brrrrr.

het wordt spannend maar ik moet dit doen, anders krijg ik nooit rust.

pi_8619392
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:21 schreef MikeF het volgende:
ik denk dat het geen kwaad kan om haar in ieder geval te laten weten wat er in mijn hoofd/hart omgaat...

hoewel ik er ook ontzettend voor schijt eigenlijk. want ik weet echt niet hoe ze zal reageren... dat ze mij meer dan gewoon aardig vindt weet ik eigenlijk bijna 100% zeker... maar of ze haar relatie wil opgeven voor mij... brrrrr.

het wordt spannend maar ik moet dit doen, anders krijg ik nooit rust.

Kan je doen, maar als ze niet wil, leg je daar dan wel gewoon bij neer.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8619407
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:20 schreef Angeles het volgende:
Als een jongen iets met mij wil dan laat ik duidelijk merken dat ik een vriend heb, als hij dan nog doorgaat onder het mom van 'ik heb schijt aan dat je een vriend hebt' zou ik alleen maar geïrriteerd raken, denk ik, ik hou niet zo van doordrammers.

Als je weet dat ze al iemand heeft zou ik er persoonlijk niet aan beginnen. Als het zo slecht gaat tussen hen dan gaat het vanzelf wel uit, daar hoef jij je bijdrage dan niet aan te leveren.

Schijt heb je sowieso aan zo'n vriend als je eraan begint, alleen dat hoef je niet luidop te zeggen.

Verliefd worden hou je niet tegen, dus het kan iedereen gebeuren..

pi_8619419
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:20 schreef Angeles het volgende:
Ook niet als je hem eigenlijk leuker vindt dan je huidige vriend?
  donderdag 20 februari 2003 @ 23:24:02 #36
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8619436
dat "schijt aan" was trouwens misschien niet echt goed geformuleerd.. achteraf.
pi_8619450
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:23 schreef DeadLock het volgende:

Ook niet als je hem eigenlijk leuker vindt dan je huidige vriend?

Dat heb ik nooit meegemaakt eigenlijk, bovendien kan zoiets als het gebeurt ook een bevlieging zijn, dat zij liever gewoon door wil met de relatie met haar vriend. Maar als zij verliefd op jou wordt terwijl ze al een relatie heeft kun je ook gewoon afwachten, ik zou zeker niet gaan stoken of aan zo'n meisje trekken.
pi_8619462
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:24 schreef MikeF het volgende:
dat "schijt aan" was trouwens misschien niet echt goed geformuleerd.. achteraf.
Gelukkig.
pi_8619482
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:24 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit meegemaakt eigenlijk, bovendien kan zoiets als het gebeurt ook een bevlieging zijn, dat zij liever gewoon door wil met de relatie met haar vriend. Maar als zij verliefd op jou wordt terwijl ze al een relatie heeft kun je ook gewoon afwachten, ik zou zeker niet gaan stoken of aan zo'n meisje trekken.

HEt meisje voor een keuze stellen dan? Of komt dit dan ook drammerig neer?

Of weet meisje niet wat ze wil en gaat van 2 walletjes eten?

donderdag 20 februari 2003 @ 23:29:32 #40
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8619541
Begint al goed! Wie zegt dat ze straks niet hetzelfde bij jou doet? Misschien snap je dan dat je bezette vrouwen met rust moet laten....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8619656
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:29 schreef Ludwig het volgende:
Begint al goed! Wie zegt dat ze straks niet hetzelfde bij jou doet? Misschien snap je dan dat je bezette vrouwen met rust moet laten....
Als de bezette vrouw er geen problemen mee heeft?
pi_8619667
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:29 schreef Ludwig het volgende:
moeilijk, moeilijk, en toch vindt ik dat je best mag laten weten dat je haar leuk vindt. Dan kan zij beslissen en wanneer het antwoord negatief is moet je je erbij neerleggen...
pi_8619810
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:34 schreef DeadLock het volgende:

[..]

moeilijk, moeilijk, en toch vindt ik dat je best mag laten weten dat je haar leuk vindt. Dan kan zij beslissen en wanneer het antwoord negatief is moet je je erbij neerleggen...

Correct.
pi_8620001
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:34 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Klopt. Niet alleen moet je je erbij neerleggen, waarschijnlijk is het ook makkelijker, rustiger na een eventuale afwijzing.
Als je het niet doet kan het zo zijn dat je er constant mee bezig zou met hoe het toch tussen jullie 2 zou kunnen zijn. Als er geen relatie mogelijk is kan je nog altijd goede vrienden zijn mede omdat misschien wel je eerlijkheid wordt gewaardeerd. Óf ze ziet duidelijk wat je voor haar voelt en kiest misschien voor jou.
Maar maak er geen stalken van en/of ga geen concurrentiestrijd aan. Daarbij loop je het risico dat ze helemaal niets meer van je moet hebben.
pi_8620080
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:26 schreef GizartFRL het volgende:

HEt meisje voor een keuze stellen dan? Of komt dit dan ook drammerig neer?

Of weet meisje niet wat ze wil en gaat van 2 walletjes eten?

Ja, als ze zeg maar een soort "affaire" met je heeft wel, maar niet als jij gewoon verliefd op haar bent en zij weet van niks, dan kun je moeilijk out of the blue aankomen met 'kies maar tussen mij en hem'. Dat komt wel raar over. Hangt dus van de context af.
pi_8620127
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:52 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ja, als ze zeg maar een soort "affaire" met je heeft wel, maar niet als jij gewoon verliefd op haar bent en zij weet van niks, dan kun je moeilijk out of the blue aankomen met 'kies maar tussen mij en hem'. Dat komt wel raar over. Hangt dus van de context af.

idd geen enkele situatie is hetzelfde. Dus een oplossing kun j ealleen maar vinden door te proberen.

* GizartFRL wenst topicstarter succes.

pi_8620170
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:49 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Klopt. Niet alleen moet je je erbij neerleggen, waarschijnlijk is het ook makkelijker, rustiger na een eventuale afwijzing.
Als je het niet doet kan het zo zijn dat je er constant mee bezig zou met hoe het toch tussen jullie 2 zou kunnen zijn. Als er geen relatie mogelijk is kan je nog altijd goede vrienden zijn mede omdat misschien wel je eerlijkheid wordt gewaardeerd. Óf ze ziet duidelijk wat je voor haar voelt en kiest misschien voor jou.
Maar maak er geen stalken van en/of ga geen concurrentiestrijd aan. Daarbij loop je het risico dat ze helemaal niets meer van je moet hebben.

hehe, dit is inderdaad wat ik bedoelde, dank
pi_8627934
Geef aan wat je voor dr voelt, dat je niet wilt stoken, maar dat het wel van je hart moest. Kan ze zelf kijken wat ze ermee gaat doen, val haar er verder niet mee lastig... de bal ligt nu bij haar, hoor je er dan binnen 2 weken niks van. Ga dan gewoon verder met je leven.
pi_8628401
In liefde en oorlog is alles toegestaan!!! dus je kan het proberen, maare dat stel is natuurlijk niet voor niks bij elkaar.

En als het je lukt, zat de relatie tussen die 2 al niet echt lekker.

ik denk iig verspilde moeite.

pi_8631625
Hoe zou jij het vinden al had je een vriendin waar je gek op bent en er komt zo iemand als jou.
Ik zeg dus: Zoek lekker wat anders!
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_8631817
Ik zou zeggen: afblijven! Maar...

Maar ja, als zij op jouw flirt-pogingen in zou gaan dan vraag ik me ook af hoe goed die relatie dan wel niet is. Je zou het altijd kunnen proberen om (als het goed is) lekker op je bek te gaan, maar dan heb je het wèl geprobeerd. Als zij hapt dan is ze die jongen waar ze wat mee heeft verder ook niet meer waard, vind ik. In een goede relatie valt naar mijn mening gewoon niet "binnen te dringen". Al was het meneer B. Pitt himself dan nog zou ik mijn partner daar niet voor opgeven. Elke andere man is in meerdere mate kansloos, maar proberen mag altijd

En hoe je dat aanpakt? Haar laten merken dat je toch meer voor haar voelt en gewoon juist wel uitvragen. Zij kan dan kiezen of ze erop in gaat of niet. Als ze haar vriend meeneemt bij de date zou ik zeggen dat het een "nee" is trouwens Als ze terug gaat flirten dan maak je een kans.

Ja, ik weet het: het is lullig wat ik schrijf voor mensen wiens partner ooit is 'afgepikt'. Maar wil jij een relatie met iemand die niet 100% voor jou gaat? Ikke niet.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_8632880
Nee goed, gewoon eerlijk proberen is wat anders, maar er zijn ook mensen die iets over zich hebben van 'ik accepteer geen nee, ik ga door tot ik diegene heb'. Van die types die dat een extra uitdaging vinden of gewoon zo erg hun zinnen hebben gezet op iemand dat ze over lijken gaan.

Ik heb zoiets zien gebeuren in mijn omgeving, niet in mijn eigen relatie maar in die van een vriendin en die relatie heeft echt gewankeld. Zeker niet omdat die relatie niet goed was, maar omdat er door toedoen van die derde persoon, dat meisje dat haar vriend leuk vond, zoveel druk op die relatie kwam te staan, alles wist zij te verzieken, gewoon puur door jaloezie. Stoken, vieze spelletjes spelen, dat soort dingen. Dan zijn er mensen die roepen: 'een goede relatie kan daartegen', maar ik denk dat goede relaties best grotendeels kapotgemaakt kunnen worden door stoken et cetera. Dan kan het wel weer goedkomen, bij hun is het gelukkig ook niet uitgegaan, maar voor dat soort acties heb ik echt geen goed woord over. Nee is nee en dat heb je gewoon te accepteren.

vrijdag 21 februari 2003 @ 16:35:44 #53
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8632928
Vanzelfsprekend.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 16:37:17 #54
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_8632956
quote:
... het is natuurlijk lekker makkelijk om te zeggen zet het uit je hoofd maar ze is wel erg leuk en op de een of andere manier heb ik niet het idee dat ik helemaal kansloos ben gek genoeg ...
zet 't uit je hoofd, want als je 't wel doet ben je pas echt kansloos
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_8632968
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:33 schreef Angeles het volgende:
Nee goed, gewoon eerlijk proberen is wat anders, maar er zijn ook mensen die iets over zich hebben van 'ik accepteer geen nee, ik ga door tot ik diegene heb'. Van die types die dat een extra uitdaging vinden of gewoon zo erg hun zinnen hebben gezet op iemand dat ze over lijken gaan.

Ik heb zoiets zien gebeuren in mijn omgeving, niet in mijn eigen relatie maar in die van een vriendin en die relatie heeft echt gewankeld. Zeker niet omdat die relatie niet goed was, maar omdat er door toedoen van die derde persoon, dat meisje dat haar vriend leuk vond, zoveel druk op die relatie kwam te staan, alles wist zij te verzieken, gewoon puur door jaloezie. Stoken, vieze spelletjes spelen, dat soort dingen. Dan zijn er mensen die roepen: 'een goede relatie kan daartegen', maar ik denk dat goede relaties best grotendeels kapotgemaakt kunnen worden door stoken et cetera. Dan kan het wel weer goedkomen, bij hun is het gelukkig ook niet uitgegaan, maar voor dat soort acties heb ik echt geen goed woord over. Nee is nee en dat heb je gewoon te accepteren.

Dit is inderdaad een kut/klote streek Als het duidelijk is dat twee mensen echt van elkaar houden dan blijf je er af. Altijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_8633004
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:37 schreef Isabeau het volgende:

Dit is inderdaad een kut/klote streek Als het duidelijk is dat twee mensen echt van elkaar houden dan blijf je er af. Altijd.

Ja precies, want dat meisje was zeg maar ook nog eens een heel goede vriendin van haar vriend. Of ze nou verliefd op hem was of gewoon jaloers dat ze niet meer nummer 1 stond...dat weet ik niet zeker, ik vermoed toch ook wel het eerste, want ze is wel heel ver gegaan. Daardoor heeft ze wel heel erg veel vertrouwen kunnen misbruiken en stukmaken.
pi_8635562
quote:
Ik weet zelfs een nóg betere oplossing voor je: dat leuke meisje hoeft helemaal niet te kiezen!
Een vriend en daarnaast nog een minnaar is echt paradijselijk!

Gewoon lekker zo laten dus enneh neem de fijne rol van minnaar op je!
(dan heb je ook nog eens het voordeel dat je WEL de lusten hebt en NIET de lasten!)

Succes ermee!

Biggest idol fan? That's me!
pi_8635603
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zou je denken he?
Maar wat is er nou eigenlijk op tegen om van meerdere mensen te houden en een relatie te hebben? Waarom "mogen" het altijd maar twee personen zijn die exclusief van elkaar houden? Dat werkt toch ook tegen de natuur in?
pi_8635664
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:07 schreef Idols-fanaat het volgende:

Ja, zou je denken he?
Maar wat is er nou eigenlijk op tegen om van meerdere mensen te houden en een relatie te hebben? Waarom "mogen" het altijd maar twee personen zijn die exclusief van elkaar houden? Dat werkt toch ook tegen de natuur in?

Er zijn genoeg vrouwen die er ook zo over denken, dus ik zou zeggen als je het zo wilt dan wel eerlijk en open met een dame die er net zo over denkt. Ik neem aan dat je het niet erg vindt dat jouw vriendin er een paar lovers bij heeft.
pi_8635822
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die er ook zo over denken, dus ik zou zeggen als je het zo wilt dan wel eerlijk en open met een dame die er net zo over denkt. Ik neem aan dat je het niet erg vindt dat jouw vriendin er een paar lovers bij heeft.

Nah, in mijn geval me vriend dus!
Nee, geen probleem mee, maar dat komt ook inderdaad doordat we daar open over zijn en doordat we van elkaar weten dat we toch van elkaar (blijven) houden.
Dat scheelt al de helft natuurlijk...
pi_8635850
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:19 schreef Idols-fanaat het volgende:

Dat scheelt al de helft natuurlijk...

Dat scheelt heel veel onnozele jaloezie (zo'n energie verspillende bezigheid)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')