Leuk dat je meeCoSt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef Gust.F het volgende:
Alles is vals aan Jane, letterlijk en figuurlijk
er mogen er een paar blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moeten ze gewoon allemaal weg en 10 nieuwe bewoners voor de laatste 6 weken
Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef Gust.F het volgende:
Alles is vals aan Jane, letterlijk en figuurlijk
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
er mogen er een paar blijven
Ik hoop het met iedere vezel in mijn lichaam dat ze erop staat straks en er morgen uitgesodemieterd wordt. Ben dat mens echt zat.quote:
Ik stem Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Elsa moet weg, team Axel present.
Stem allen op Axel, denk lange termijn, niet korte termijn.
No thnxquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Laat hem, morgen zijn laatste dag daar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu nu het deo verhaal aan Jane vertellen. Wanneer gaat hij het gewoon vragen aan Sharice en Milena ...
moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu nu het deo verhaal aan Jane vertellen. Wanneer gaat hij het gewoon vragen aan Sharice en Milena ...
Je zoekt de confrontatie met Mattie en Milena toch ? Dat is dit filmpjequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1 minuut gekeken en zag ze op de bank en in de keuken kloten, niet meer verder gekeken
Dan is het en ander filmpje
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je zoekt de confrontatie met Mattie en Milena toch ? Dat is dit filmpjeIets verder doorspoelen
Lekker in zijn eentje en als hij wil ik elke stad een andere schat....hoeft hij geen verantwoording af te leggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.
Yepquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat hem, morgen zijn laatste dag daar.
als er meerdere bewoners je niet moeten, dan ligt het probleem volgens mij bij Milena zelfquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het irritant dat het alleen maar gaat over de ruzie/afkeer tussen Jane en Char/Mil.
Maar feit is wel dat keanu en Jordy ook ruzie/afkeer hebben van/met Char en Mil.
En matt had gisteren zelfs ruzie met ze in de slaapkamer.
En Jolien had ook een vervelend gesprek met Mil. waar ze het gevoel had op het matje te werden geroepen.
Dus ja.
Of nee. Want wat valt er te praten dan?![]()
Dit komt niet meer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |