Door de spanning.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef GGMM het volgende:
Je zou zeggen dat ze bij PSV de longen uit hun lijf schreeuwen om hun team aan de overwinning te helpen, maar je hoort ze helemaal niet.
Noa Lang heeft hier een pittige mening over.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef GGMM het volgende:
Je zou zeggen dat ze bij PSV de longen uit hun lijf schreeuwen om hun team aan de overwinning te helpen, maar je hoort ze helemaal niet.
pittige menigquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef D_A het volgende:
[..]
Noa Lang heeft hier een pittige menig over.
Als je Mantingh op mute zet hoor je de rest ook niet he.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef GGMM het volgende:
Als PSV dit nog weggeeft zal het daar wel gelegen aan hebben ja, dat Brabanders niet genoeg geluid kunnen makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef GGMM het volgende:
Ik ben die Belg nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:28 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan weer ergens tegen aan rijden zeker zot!?
Geniet ervanquote:
Wie heeft de 4e gemist?quote:
Guerney ging je geloof ik al voorquote:Op woensdag 19 februari 2025 23:29 schreef Wotte het volgende:
Ben ik de enige die de neiging heeft op slechte woordgrapjes te maken met de naam Mckennie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |