Volgens mij is @DGK_Tegengas er al mee bezigquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
Voor de arme Vlamingen zoals ik die constant de minst interessante stream (nu al effe buiten, Axel en Pootje die van de domme doen) krijgen, iemand linkje naar Matti vs Milena in de slaapkamer?
jammer dat Jane dit niet hoort. Precies wat velen al dachten, hij laat Jane gewoon vallenquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef zodeju het volgende:
Axel geeft toe aan Pootje dat als hij zich er niet mee bemoeit hij met gemak de volgende week haalt....
Dan laat hij zijn maatje Jane dus gewoon in de shit zakken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:53 schreef zodeju het volgende:
Axel geeft toe aan Pootje dat als hij zich er niet mee bemoeit hij met gemak de volgende week haalt....
Ow jor ook? Ik dacht alleen nattquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:56 schreef Krambo het volgende:
Matti en jordynweer uit bed, de nabespreking
Slapen net 1 oog open..quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:56 schreef -river- het volgende:
Als Shar maar niet Jane en Mattie vannacht gaat vermoorden met een kussen op hun kop als ze slapen omdat ze stout zijn geweest tegen haar baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |