Karvan Cevitam.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Wat voor een drinken pakken jullie tijdens de rust?
spa roodquote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Schoolmelk. Donkerblauw.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Je bedoelt zoiets als de enter-act van @klaasweetalles ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Morgen nog een keer schrijven en dan wordt het stijl in plaats van een gebrek
Thee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
Jezus, kan jij gedachten lezen ofzo??quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets als de enter-act van @:klaasweetalles ?
Ja dit klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezus, kan jij gedachten lezen ofzo??
Niet geklikt. Laat mijn YouTube algoritme niet verneuken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
voor tijdens de rust
Ik heb een twitch ban.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:48 schreef vul_maar_in het volgende:
oh niet om het een of ander, maar wie heeft hier al een YT comment ban gehad? ik heb er net een van 24 uur aan mn broek gekregen.
Had je deze samenvatting niet voor de aftrap kunnen sturen?quote:
Wat ben jij een smerig, ranzig varken met vreselijke vetkwabben. Ik hoop dat je trots bent op jezelf, dan is iemand dat op jou, wij in ieder geval niet. Misselijk gedrocht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb water en net schofterig veel Milka chocolade met hazelnoten gegeten. Zit tegen misselijk aan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |