Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:42 schreef Debsterr het volgende:
Prima hoor! Blij dat we eindelijk weer eens wat zon hebben. Hoe is het hier?
Moest lachen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanhoe is het met de baby en corry?
Omdat ik moest lachenquote:
Welke babyquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen idee ik zag jouw naam dat trok aanhoe is het met de baby en corry?
Airplane mode activatedquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is inmiddels een foto van deel 1.
[ afbeelding ]
In mijn beleving voor altijd babyquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke baby. Die is alweer een half jaar niet meer baby
.
Corrie begint eindelijk te snappen dat ze baby als een soort food dispenser moet beschouwen en dat ze dan best leuk is.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke baby. Die is alweer een half jaar niet meer baby
.
Corrie begint eindelijk te snappen dat ze baby als een soort food dispenser moet beschouwen en dat ze dan best leuk is.
Jammer wel dat food dispenser momenteel van foppen houdt. En de uitgestoken stukken appel (nadat Corrie er aan mag likken) weer terug pakt en in haar eigen bakkes steektquote:
Goed voor de afweer.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer wel dat food dispenser momenteel van foppen houdt. En de uitgestoken stukken appel (nadat Corrie er aan mag likken) weer terug pakt en in haar eigen bakkes steekt.
Best schattig, voor een poesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is inmiddels een foto van deel 1.
[ afbeelding ]
Natuurlijk nooit zo schattig als jij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Best schattig, voor een poes. Hopelijk kun je er straks mee knuffelen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |