SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat is best veelquote:
Hoezo, dat is gewoon voor alles en wat overblijft sparen we. Hij legt ook zoiets in.quote:
sorry, ik trouw nooit meerquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Gezocht: portemonnee om uit te zuigen
lijkt me heerlijk thoquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry. Ik weet het. Normaal wist ik alles maar nu met dat manmens niet meer.
Hallo ik wacht nog hèquote:
Mijne is leeg. Daar mag je wel uit zuigen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Gezocht: portemonnee om uit te zuigen
Nou. Niet altijd hoor.quote:
Hoe kan dit nou, jij woont toch nog thuis?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijne is leeg. Daar mag je wel uit zuigen.
Waar is Pienquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jakippies
![]()
en ze leggen weer eieren
Wat zit je me dan een hartaanval te bezorgen met je weg uit Zwolle en gescheiden verhalenquote:
Waren ze gestopt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jakippies
![]()
en ze leggen weer eieren
Altijd lijkt me onrealistisch maar dat het niet per se moet klinkt wel chill.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Niet altijd hoor.![]()
Maar ik kan toch niet op alles inloggen dus ik heb het maar losgelaten. We hebben ook zo’n belasting mannetje. Nou best…
De rest van m’n salaris staat op m’n eigen rekening en ik spaar zelf ook.
Al heel lang geleden dat ik mijn portemonnee bij me had.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou, jij woont toch nog thuis?
Klopt. Maar ook engquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waren ze gestopt?Doorwerken!!
[..]
Altijd lijkt me onrealistisch maar dat het niet per se moet klinkt wel chill.
scheiding met wokkin en de alimentaties en met Pien verhuist naar een klein landgoed buiten Zwollequote:Op woensdag 19 februari 2025 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat zit je me dan een hartaanval te bezorgen met je weg uit Zwolle en gescheiden verhalen
Gelukkigquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
scheiding met wokkin en de alimentaties en met Pien verhuist naar een klein landgoed buiten Zwolle
ja, in de winter leggen ze niet tenzij je met lampen gaat werken.quote:
Ik had altijd kippen maar ik vond het vies om die eieren op te eten dus ik kocht braaf mijn eitjes nog.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, in de winter leggen ze niet tenzij je met lampen gaat werken.
maar dat is zielig.
Dat heb je 12 jaar geleden al gedaan lieverdquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ik heb aan pien gelikt, nu is ze van mij
Waarom?quote:
Oh, waarom?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, in de winter leggen ze niet tenzij je met lampen gaat werken.
maar dat is zielig.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb je 12 jaar geleden al gedaan lieverd
Volgens mij ligt dat maar helemaal aan de persoon. Ken ook vrouwen die geen problemen hebben met geld en spullen van anderen aannemen. Sterker nog, die daar gewoon (in)direct om zitten te bedelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou willen dat ik met gemak geld of andere spullen van andere kon aannemen/overnemen/whatever. Mannen zijn daar zo tering simpel in
Omdat ik nu niet meer de touwtjes in handen heb.quote:
Woont die in Foqueville toevallig?quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat maar helemaal aan de persoon. Ken ook vrouwen die geen problemen hebben met geld en spullen van anderen aannemen. Sterker nog, die daar gewoon (in)direct om zitten te bedelen.
Zo ongeveer wel ja.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had altijd kippen maar ik vond het vies om die eieren op te eten dus ik kocht braaf mijn eitjes nog.
in de winter hebben ze energie nodig om warm te blijven en er moet minimaal x uur licht zijn.quote:
Serieus? Echt WTFquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had altijd kippen maar ik vond het vies om die eieren op te eten dus ik kocht braaf mijn eitjes nog.
nu moet je de stofzuiger weg gooienquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
Heb een enorme spin opgezogen, en zie 'm nog door de stofzuiger kruipen
Ik dacht heel even met een rietje ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
Heb een enorme spin opgezogen, en zie 'm nog door de stofzuiger kruipen
Dat was toch al toen de guldens nog getimmerd werden?quote:
oke ik kies het onderwerp eierenquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen, eieren en mensen die te lam zijn om zelf in hun levensonderhoud te voorzien.
Ik denk dat hij z’n hoofd gestoten heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch al toen de guldens nog getimmerd werden?
Spinnen leggen eieren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ik kies het onderwerp eieren
Denk ik ook, maar zou willen dat ik het wat meer had want lijkt me heerlijk als je daar van kan genietenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat maar helemaal aan de persoon. Ken ook vrouwen die geen problemen hebben met geld en spullen van anderen aannemen. Sterker nog, die daar gewoon (in)direct om zitten te bedelen.
lijkt me vooral een eng gevoel, niet dat het daadwerkelijk wat uitmaaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik nu niet meer de touwtjes in handen heb.
mogen of willen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat was ook alweer de reden dat vegans geen kippen voor de eieren mogen houden?
ohhh, ja dan beterquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]lekkerste eieren ooit.
[..]
in de winter hebben ze energie nodig om warm te blijven en er moet minimaal x uur licht zijn.
dus een legpauze in de winter is wel levensverlengend voor ze
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht heel even met een rietje ofzo
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar zou willen dat ik het wat meer had want lijkt me heerlijk als je daar van kan genieten
[..]
lijkt me vooral een eng gevoel, niet dat het daadwerkelijk wat uitmaakt(voor mij he, bij jou weet ik niet
)
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het nu al geen leuk gesprek meer
Heb je al gegeten?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chalaza.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ik kies het onderwerp eieren
Hij kan prima hakken. Maar als je eerst bevroren bessen erin doet en daarna yoghurt dan wil hij niet. Andersom wel.quote:
Jezusquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. was een teleurstelling. De sushi was dicht. En toen heb ik een pasta genomen, eigenlijk tegen beter weten in want elke keer vind hem ik daar niet lekkerquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je toch zo'n viesnek us
Gewoon bij grofvuilquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus![]()
[..]![]()
Weet nu niet wat ik met die spin moet. Kan moeilijk die hele bak met stof en spin in de wei gooienMaar ja wil die spin ook niet in huis
Lief voor hem zijn. Hij eet andere spinnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus![]()
[..]![]()
Weet nu niet wat ik met die spin moet. Kan moeilijk die hele bak met stof en spin in de wei gooienMaar ja wil die spin ook niet in huis
Is de schuld van CherryLipsquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je toch zo'n viesnek us
Ja maar moet de vuilniszak in m'n auto zetten om naar de container te brengen. Kruipt ie er straks in de auto uitquote:
Nog gerriederrie gehad?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. was een teleurstelling. De sushi was dicht. En toen heb ik een pasta genomen, eigenlijk tegen beter weten in want elke keer vind hem ik daar niet lekker
ik zou het gergi's probleem makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar moet de vuilniszak in m'n auto zetten om naar de container te brengen. Kruipt ie er straks in de auto uit![]()
![]()
![]()
Doe er twee zakken om. En de tweede dus op z’n kop.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar moet de vuilniszak in m'n auto zetten om naar de container te brengen. Kruipt ie er straks in de auto uit![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
toen ik net op mijzelf woonde had ik een keer een spin opgezogen. Heb toen de stang afgebonden met alu folie en hem 2 weken op dezelfde plek midden in de woonkamer laten staan.
na 2 weken heb ik mijn vader gebeld om te vragen of de folie er af wilde halen want ik durfde dat niet. HIj is gekomen maar denk dat die zeer teleurgesteld in mij was
Ik heb een keer de complete badkamerdeur dichtgetaped totdat m'n ex thuis wasquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
toen ik net op mijzelf woonde had ik een keer een spin opgezogen. Heb toen de stang afgebonden met alu folie en hem 2 weken op dezelfde plek midden in de woonkamer laten staan.
na 2 weken heb ik mijn vader gebeld om te vragen of de folie er af wilde halen want ik durfde dat niet. HIj is gekomen maar denk dat die zeer teleurgesteld in mij was
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een keer de complete badkamerdeur dichtgetaped totdat m'n ex thuis wasWilde niet ie door een kiertje bij de deur de woning in kwam. Moest toen steefs naar de uni fietsen om te gaan plassendie dag
Ja was ook mijn eerste idee, maar hij is nog tot 5u in een meetingquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het gergi's probleem maken
dan gewoon de stofzuiger buiten zettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was ook mijn eerste idee, maar hij is nog tot 5u in een meeting
Huis in de fik steken en Gergel de schuld geven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan gewoon de stofzuiger buiten zetten
wat doet ie dan, bij eerst bevroren bessen en dan yoghurt?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan prima hakken. Maar als je eerst bevroren bessen erin doet en daarna yoghurt dan wil hij niet. Andersom wel.
lol watquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een keer de complete badkamerdeur dichtgetaped totdat m'n ex thuis wasWilde niet dat ie door een kiertje bij de deur de woning in kwam. Moest toen steeds naar de uni fietsen om te gaan plassen die dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ergste, als de spin ineens weg isquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een keer zo’n dode zwarte grote grondspin op de vloer van de badkamer liggen.
Dood eng.
Ik ben naar m’n ouders gegaan om te vragen of papa hem weg wilde halen. Toen pa en ik in de badkamer waren, was die spin weg.
En er was verder niemand thuis én ik had toen geen katten. M’n vader vertelde dat andere spinnen de dode spinnen meenemen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:24 schreef kwiwi het volgende:
Oh en m'n zusje en ik hebben bij m'n moeder een keer een hele avond OP de eetkamertafel doorgebracht, omdat er een enorme spin uit een doos kroop die we van zolder gehaald hadden. Toen we het zagen zijn we al gillend op de tafel gaan zitten, moeders gebeld om te vragen of ze naar huis kon komen van haar sportwedstrijd (antwoord was: alsjeblieft zeg meiden... nee.), en toen op de tafel gewacht tot ze thuis kwam
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Klopt, is wel zo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is het ergste, als de spin ineens weg is![]()
Mijn moeder zei altijd: als er 1 spin is, is er altijd een 2e. Nou ik ben dus altijd panisch op zoek naar die al dan niet bestaande 2e
Gillen: NEEEEE DIT KAN IK NIETquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat doet ie dan, bij eerst bevroren bessen en dan yoghurt?
Zo'n huisspin legt gemiddeld 800 eitjes per keer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: als er 1 spin is, is er altijd een 2e. Nou ik ben dus altijd panisch op zoek naar die al dan niet bestaande 2e
In je tandenborstelquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n huisspin legt gemiddeld 800 eitjes per keer.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n huisspin legt gemiddeld 800 eitjes per keer.
Feit of fabelquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, is wel zo.
Ik ken iemand, ook een FOK!’ster, weet niet of ze nog post. Maar zij had een mega spinnenfobie. Ze is in therapie gegaan en heeft nu een vogelspin als huisdier.
Geen grap.
Is toch fijn!?quote:
Trek je dan ook zo'n hemdje aan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/share/15dULaPfqR/?mibextid=wwXIfr
Sam smith is nu niet meer single. Hij is in relatie met zichzelf. Kan ik ook nog doen
Mijn vrouw zei altijd "jij bent echt totaal iemand anders op je werk" met zo'n blik ------->quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
Is het raar dat ik mijn man in z’n werkrol niet zo leuk vind?
Nu ik ziek thuis ben hoor ik z’n calls en teams dingen. En soms denk ik echt. Wat ben je een lul.
nee, werkrol is niet partnerrolquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
Nu ik ziek thuis ben hoor ik z’n calls en teams dingen. En soms denk ik echt. Wat ben je een lul.
Geen idee..quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:38 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, volkomen logischquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen ide..
Is het raar dat ik mijn man minder leuk vind als hij Duits praat?
ook weer hard aan het werk vandaagquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een werkelijk enorme huntsman spider proberen weg te jagen uit mijn hotelkamer op poten, viel die helemaal uit elkaar op de grond met zo'n zompig plofgeluid.
Ja hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je dan ook zo'n hemdje aan?
Duizenden mensen hebben dankzij mij vanavond weer wat te vreten op tafel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook weer hard aan het werk vandaag
lol, zo weinig?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizenden mensen hebben dankzij mij vanavond weer wat te vreten op tafel.
Je werkt bij de Maccie?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
had ik ook gezien, kreeg ook meteen zinquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Burger King maakt nu reclame voor een menu voor 5 euro en ik wil hetWaarom, het is zo slecht
Vind ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee..
Is het raar dat ik mijn man minder leuk vind als hij Duits praat?
Gelukkig. Hij heeft nu een leidinggevende functie en ik vind wat van z’n leiderschapsstijl.quote:
Hoeveel uitkeringen heb je ingetrokken vandaag?quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat mij betreft allemaal, eens kijken wat er van de bankstellen af komt kruipen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeveel uitkeringen heb je ingetrokken vandaag?
walking dead beeldenquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat mij betreft allemaal, eens kijken wat er van de bankstellen af komt kruipen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig. Hij heeft nu een leidinggevende functie en ik vind wat van z’n leiderschapsstijl.
Nou. Ik heb ook een leidinggevende functie. Maar ik zie dat hij er gewoon ingesproken is zonder sturing, opleiding, whatever. En z’n hele houding staat me niet aan als ik hem met bepaalde mensen hoor communiceren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]heel anders?
Ik vind het soms al lastig worden als ik vrienden word met collega's, zijn echt twee verschillende rollen en ik wil die niet door elkaar halen
Ja. Ik wil dat dus ook niet. Tenzij je hiërarchisch gelijk zit.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]heel anders?
Ik vind het soms al lastig worden als ik vrienden word met collega's, zijn echt twee verschillende rollen en ik wil die niet door elkaar halen
Dan heb je geluk gehad. Het gaat niet altijd goed. Maar het gaat bij andere vriendschappen ook niet altijd goed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een wereldreis gemaakt met zeven collega's, tijd van ons leven gehad, zie het probleem van vriendschap/collegialiteit totaal niet.
Ohja, zo'n pipo heb ik ook ooit gehad. Die gaf iedereen een officiele waarschuwing als je een vraag stelde over 'waarom' want hij had geen antwoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou. Ik heb ook een leidinggevende functie. Maar ik zie dat hij er gewoon ingesproken is zonder sturing, opleiding, whatever. En z’n hele houding staat me niet aan als ik hem met bepaalde mensen hoor communiceren.
We kennen elkaar door en door, boezemvrienden die toevallig ook bij hetzelfde bedrijf hun centjes vergaren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad. Het gaat niet altijd goed. Maar het gaat bij andere vriendschappen ook niet altijd goed.
En duidelijke communicatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Ik wil dat dus ook niet. Tenzij je hiërarchisch gelijk zit.
Zo erg is het nog niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, zo'n pipo heb ik ook ooit gehad. Die gaf iedereen een officiele waarschuwing als je een vraag stelde over 'waarom' want hij had geen antwoord![]()
GEEN VRAGEN STELLEN, BEK DICHT, DOE WAT IK ZEG beetje dat idee
en is iemand leidinggevende over een van de anderen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kennen elkaar door en door, boezemvrienden die toevallig ook bij hetzelfde bedrijf hun centjes vergaren.
Helemaal waarquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet.gelukkig.
Hij is goed in z’n werk. Maar dat wil niet zeggen dat je ook automatisch leiding kan geven. Voor zichzelf legt hij de lat hoog. Maar voor anderen ook. Ook mensen die ‘nieuw’ zijn. En ik vind dat niet eerlijk.
Ik lig m’n tong echt af te bijten hier.
Ja ik direct over twee van hen en ik overtop de rest qua strepen op de schouders.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en is iemand leidinggevende over een van de anderen?
En dat is nog nooit misgegaan qua p-gesprekken of gezeik om vriendjespolitiek ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik direct over twee van hen en ik overtop de rest qua strepen op de schouders.
Ik lig op de bank onder een dekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal waar![]()
Kun je niet beter ergens gaan zitten waar je het niet meekrijgt?
Nee serieus nog voor geen procentje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat is nog nooit misgegaan qua p-gesprekken of gezeik om vriendjespolitiek ?
Tof
Dat is wel echt top eigenlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee serieus nog voor geen procentje.
Jordy van 'verliefdheid is een toverbal' ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
OKE ik ga vanavond naar Jordyyyyyyyyyy
Het begint om 20.30, een vriend van mij heeft gebeld naar Paardje. Vind ik echt zoooo lief
Ik moest zoeken. Ik was even bang dat het om Jordy van Loon ging. Dat is dus gelukkig niet het gevalquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
OKE ik ga vanavond naar Jordyyyyyyyyyy
Het begint om 20.30, een vriend van mij heeft gebeld naar Paardje. Vind ik echt zoooo lief
Ofquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jordy van 'verliefdheid is een toverbal' ?
die kan idd ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of
Bekijk deze YouTube-video
https://www.paard.nl/event/jordy-dijkshoorn/quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jordy van 'verliefdheid is een toverbal' ?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest zoeken. Ik was even bang dat het om Jordy van Loon ging. Dat is dus gelukkig niet het geval
Lijkt op een jonge Adolf Hitler.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.paard.nl/event/jordy-dijkshoorn/
Dit lijkt me het te zijn, maar het zegt me echt helemaal niks
Hij was vroegah frontman van De Likt, is iets bekender maar alsnog niet heel ergquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
mij ook niet.... Crack zal er veel plezier hebben!quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hé ouwe pikkenbaas, wat denk je er van voor vanavond?quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit was ooit mn tekst op een datingapp, is een stuk songtekst van de liktquote:
Ik vind hun teksten heel goed maar niet diepgaand neequote:
laat je tampons maar thuisquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Ups and downsss, downs en ups
down syndrooom
BLOED AAN DE MUURURHRHR
We gaan niet door naar de volgende rondequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hé ouwe pikkenbaas, wat denk je er van voor vanavond?
vertrouwen hebben bossie, je bent altijd zo negatiefquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We gaan niet door naar de volgende ronde
Balen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We gaan niet door naar de volgende ronde
Superleukquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zondag naar Wishbone Ash in de Willem II @:Uitstraling![]()
Akkoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben niet van de tattoos hoef geen inkt op mijn lichaam
Waar iemand een drugsverslaafde met de ogen van een dode brasem ziet daar ziet een ander een lekker koekje.quote:
ik zou wegrennenquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar iemand een drugsverslaafde met de ogen van een dode brasem ziet daar ziet een ander een lekker koekje.
LIjkt me ook en het is een matinee voorstelling (15.30 uur), dus geen gedoe met haal ik de laatste trein terug wel of niet..quote:
Thankssquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar veel plezier, ik snap het wel
Ja het zal wel voetjetappen worden daar in de zaal.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LIjkt me ook en het is een matinee voorstelling (15.30 uur), dus geen gedoe met haal ik de laatste trein terug wel of niet..
En ik denk dat ik zowat de enige man zal zijn die niet kaal of grijs (of beide) is...
Perfect zo zie ik ze graag. Klaar met dat gehaast.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder mensenkennis is een leven niet meer dan een traag verlopend treinongeluk.
Staand of zittend. Hoe hoog is het plafond ?quote:
Ik ben daar echt nooit geweest. Is natuurlijk voor mij niet echt naast de deur. Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ik geen rijbewijs/auto heb. Dan had ik denk ik wel een paar keer per jaar De Pul in Uden bezocht..quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Even kijken hoeveel mensen er uberhaupt in die zaal passen, volgens mij echt echt heel weinig
staand en zittend ook nog een aantal maar dat is balkon dus tel ik efkes niet meequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Staand of zittend. Hoe hoog is het plafond ?
Wat is dat voor websitequote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
Amalia wil het liefst geen Nederlandse jongen: ”Man moet Turk met status zijn”
Lees het hier -> https://www.nieuwslive.nl(...)-moet-status-hebben/
![]()
Vraag ik me ook af.quote:
Waarom klikte ik hieropquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
klinkt als de speldquote:
Omdat het om te janken is hoe slecht.quote:
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:25 schreef Karzai het volgende:
ik mis dimmy om duiding aan dit bericht te geven mar die zit nog in het cachot
Free Willy hebben we al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Free Dimmy zou een mooie titel voor een film zijn
Straks het koningshuis aan het drugsdealen en loopt ze de halve tijd met een blauw oog rond.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Daar was het wel van afgeleid jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Free Willy hebben we al.
Vergeet het hoofddoekje nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks het koningshuis aan het drugsdealen en loopt ze de halve tijd met een blauw oog rond.
Moet zij weten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Voortaan alleen nog maar jurkjes van de Zeeman en afgeprijsde halal knakworsten van de Aldi.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vergeet het hoofddoekje niet
koud man, koudquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog maar even een derde blokje omgelopen want ik was nog niet tevreden. nu wel: 10.573 steppies. Even een dutje op de bank.
Ja, moet alleen die van vorige week nog kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
Er komt ook een tweede seizoen van The Pitt las ik. @:cherrylips
Kijk je het eigenlijk nog?
Ik negeer X zo veel als ik kanquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:50 schreef UitStraling het volgende:
En we staan er alleen voor.
https://x.com/realDonaldTrump/status/1892242622623699357
Wereldoorlog op Europese bodemquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:50 schreef UitStraling het volgende:
`ja dat zat eraan te komenquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:50 schreef UitStraling het volgende:
ja, toen begon het. maar huis, alimentatie advocaten etc.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch al toen de guldens nog getimmerd werden?
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja morgen warmer en vrijdag zomer
Dat moet ze zelf weten ja, maar dit is gewoon kolder hequote:
Ben wel heeel blij met de deal zon + koud ipv donker en regen en storm + koudquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:13 schreef Karzai het volgende:
ik ben ook klaar met die kou
[ afbeelding ]
MOKKA!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat moet ze zelf weten ja, maar dit is gewoon kolder heophits gedrag van de rioolmedia.
Maarquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MOKKA!!kom uit de krochten van het internet.
Neem 0.0quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
ik moet plassen
ik heb zin in bier
het is woensdag
je weet niet waar dat allemaal is geweest, straks loop je nog wat op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maarik … ja… nou. Sorry
![]()
*klikt websites weg*
allessschhhquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet niet waar dat allemaal is geweest, straks loop je nog wat op.
turbovaccinatieoogaidsprostaatding of zo
Met een daarvan kan ik je helpen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
ik moet plassen
ik heb zin in bier
het is woensdag
Draai de dagen maar door naar vrijdagquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met een daarvan kan ik je helpen.
Ehmquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
maar welke!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu je het zegt heb ik wel last van m’n prostaat jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet niet waar dat allemaal is geweest, straks loop je nog wat op.
turbovaccinatieoogaidsprostaatding of zo
Dat is wat roostermakers doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Draai de dagen maar door naar vrijdag
Dat stukje over die Turk lijkt er gewoon bij verzonnen te zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
komt anders heel betrouwbaar over hoor :squote:Op woensdag 19 februari 2025 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat stukje over die Turk lijkt er gewoon bij verzonnen te zijn
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
Volgt redelijk goed de vormen van je arm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het ding er boven? Lijkt iets met 2 planten die uit de grond komen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Absoluut.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komt anders heel betrouwbaar over hoor :s
Eerlijk, ik hoopte op grappige reacties.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
niet een kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Omdat deze artiest dit design uiteindelijk free-hand op mn arm heeft getekend en geen stencil heeft gebruiktquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgt redelijk goed de vormen van je arm.
Wat is het ding er boven? Lijkt iets met 2 planten die uit de grond komen.
Willempie ineens met driedubbele bos haar op zn hoofdquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absoluut.Amaaltje knalt voortaan in een in Duitsland gehuurde beemert naar de Ridderzaal. Tüüt tüüt!
Ik kan wel een kip op jou tatoeërenquote:
Geen munt = geen ei voor mij.quote:
Van ehhh, die zelfde brouwerij als laatst? Zag dat ook IPA's hadden maar is gok ik niet jouw biervoorkeur?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk, ik hoopte op grappige reacties.
Maar heb een koelkast vol met bier.
Neem straks nog een lokale quadrupel.
Ik heb wel een paar, maar niet naast elkaarquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
Zou graag een paar koelkasten willen hebben naast elkaar zodat ik lekker kan sorteren
Ja, zelfde brouwerij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van ehhh, die zelfde brouwerij als laatst? Zag dat ook IPA's hadden maar is gok ik niet jouw biervoorkeur?![]()
En een koelkast vol met bier, sow zeg zuiperd
Ja, ik ook. Drie. Maar ook niet naast elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar, maar niet naast elkaar
quote:
geef mij maar ruimte, altijd ruimte te kort in keukensquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
Zou graag een paar koelkasten willen hebben naast elkaar zodat ik lekker kan sorteren
Meer dan twee?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar, maar niet naast elkaar
nee, een paar is 2quote:
oehquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zelfde brouwerij.
Ja de IPA's laat ik opdrinken door anderen. Een van mijn dnd-maatjes drinkt die altijd op als die hier is.
Mensen nemen bier mee en vergeten deze. Dus heb veel diverse dingen staan. Komen zaterdag wat (ex)fokkers langs. Dus hoop dat er weer wat op gaat.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zelfde brouwerij.
Ja de IPA's laat ik opdrinken door anderen. Een van mijn dnd-maatjes drinkt die altijd op als die hier is.
Mensen nemen bier mee en vergeten deze. Dus heb veel diverse dingen staan. Komen zaterdag wat (ex)fokkers langs. Dus hoop dat er weer wat op gaat.
quote:
Ik wil het allebei. Maar ja.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]liever een echt kipje
[..]
geef mij maar ruimte, altijd ruimte te kort in keukens
Uiteraard. Ik heb ze uitgenodigd. Fera, Heppie, Morrigan en Muhahaha.quote:
haha ja snap ik! Maar het was idd gevis naar namenquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb ze uitgenodigd. Fera, Heppie, Morrigan en Muhahaha.
Schoonpa drinkt ook altijd wat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Oh, is het dan niet over datum op begeven moment? Dat heb ik vaak![]()
of 'vaak', die keren dat ik bier koop voor andere mensen
Ik ken alleen Fera van naam, geloof ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb ze uitgenodigd. Fera, Heppie, Morrigan en Muhahaha.
Ken je wel van GRTDOJW scquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Fera van naam, geloof ik
je mag ze in mij leeg gooienquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb inmiddels ook over de datum bier hier.moet ik maar eens leeg gooien en de flesjes inleveren. Maar tot nu toe geen zin in.
Over de datum? Dat krijgt dan toch zo’n vies sopje?quote:
Ja, bestaat wel nog. had laatst een korte opleving. Of beter gezegd KLB sc gespuis had het even over genomen. daarna was het weer doodquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ken je wel van GRTDOJW scen daarna van GRTD sc.
Bestaat die sc nog?
schudden voor gebruik, dan kan het vaak nog wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over de datum? Dat krijgt dan toch zo’n vies sopje?
Ik moet zo eigenlijk ook nog naar de sportschool, maar de motivatie is negatief momenteel.quote:
ligt er aan wat voor bier het is. Donkere bieren hebben eigenlijk geen datumquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over de datum? Dat krijgt dan toch zo’n vies sopje?
WOK!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schudden voor gebruik, dan kan het vaak nog wel.
dat scheelt een boelquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schoonpa drinkt ook altijd wat.
Zusje ook wel.
En anders drink ik het zelf op.
Lol ja, blijft hier ook een tijd staan danquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb inmiddels ook over de datum bier hier.moet ik maar eens leeg gooien en de flesjes inleveren. Maar tot nu toe geen zin in.
ik moet ook nog bewegen zo, maar vrijdag terrasjesweer dus nu sporten en vrijdag met je 6pack op het terrasquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet zo eigenlijk ook nog naar de sportschool, maar de motivatie is negatief momenteel.
Nodig anders mensen bij je uit die wel wat drinken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat scheelt een boel
[..]
Lol ja, blijft hier ook een tijd staan dan![]()
ter kennisgevingquote:
hahahahaha-haquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nodig anders mensen bij je uit die wel wat drinken.
Sipquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, bestaat wel nog. had laatst een korte opleving. Of beter gezegd KLB sc gespuis had het even over genomen. daarna was het weer dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |