Soort zoek soort.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
ongelofelijk op X nemen mensen het nog steeds op voor Milena en Sharice
Dan weet je precies wat voor soort mensen dat zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
ongelofelijk op X nemen mensen het nog steeds op voor Milena en Sharice
dat zie ik ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:54 schreef Linnied het volgende:
Oe wat vind ik charise vervelend. Niet dat ik Milena leuk vindt maar die lijkt nog wel een soort van besef te hebben dat dit niet oke is.
Charise vind dat het gewoon lollig is en ze niet moeten zeuren.
Oke is baseer ik op de reacties van ze vanochtend en die hele lichaamstaal
hoe zou ze janken als charicje weg isquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
als je even wacht gaat Mileentje nog huilen
Grappig want ik zie dat helemaal niet bij Milena..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:54 schreef Linnied het volgende:
Oe wat vind ik charise vervelend. Niet dat ik Milena leuk vindt maar die lijkt nog wel een soort van besef te hebben dat dit niet oke is.
Charise vind dat het gewoon lollig is en ze niet moeten zeuren.
Oke is baseer ik op de reacties van ze vanochtend en die hele lichaamstaal
ja normaal word het meteen om geroepenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
En Milena zit ook weer zonder haar pins aan tafel en BB vindt het natuurlijk weer best..
Axel heeft een zwak voor de vrouwtjes. Over de de kringspier gesproken. Hij voelt zich echt het alpha mannetje daar in huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook zeer zeker dat Axel hier intuint....Alles voor de aandacht die Axel van Sharice krijgt......lekker tegen hem aanliggen met hoofd op zijn borst in de zon.......
Ik zit te kijken maar de meesten hebben die pins niet opquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
En Milena zit ook weer zonder haar pins aan tafel en BB vindt het natuurlijk weer best..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier vliegt de kots ook al over mijn toetsenbord als ik die twee zie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier vliegt de kots ook al over mijn toetsenbord als ik die twee zie![]()
[ afbeelding ]
nee ze staat met Sharice te klagen over ietsquote:
Er hangt spanning in de lucht bij bepaalde mensenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze staat met Sharice te klagen over iets
Dus nog 6 weken dus elke week gaat er iemand vanaf nuquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Finale Big Brother
Op vrijdag 4 april om 20.30 uur
BB / Finale Big Brother
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |