In mijn hoofd was het na de exit van Jeff. Maar blijkbaar gingen ze toen fietsen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:23 schreef Luna68 het volgende:
Ik kan mij niet herinneren of die confrontatie met Sharice op tv is geweest waar ze het nu over hebben. Weet iemand dit nog?
Dat was na de nominatie waar Jordy zijn GC in had gezet.. Die avondquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:23 schreef Luna68 het volgende:
Ik kan mij niet herinneren of die confrontatie met Sharice op tv is geweest waar ze het nu over hebben. Weet iemand dit nog?
Ik dacht dat het vorige week was, heb het wel op de stream gezien, maar dacht niet dat het in de tv uitzending is geweestquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het na de exit van Jeff. Maar blijkbaar gingen ze toen fietsen.
Heldquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na de nominatie waar Jordy zijn GC in had gezet.. Die avond
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:37 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorige week was, heb het wel op de stream gezien, maar dacht niet dat het in de tv uitzending is geweest
Thxquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was na de nominatie waar Jordy zijn GC in had gezet.. Die avond
Oei… bewaar em wel tot morgen danquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Held
[ x ]
Succes @:luna68 duurt maar een uur
Dat zei ik eerder vanavond ook al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:38 schreef kater1 het volgende:
Jolien zegt dat toen Sharice Nele was was ze heel anders
Helemaal mee eens, samen met Wicky was dat een frisse wind in t huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder vanavond ook al.
Toen heeft Sharice op de bank gezeten - een gemiste kans voor de kijkers om haar eruit te krijgen. MAAR toen was het nog Nele (of was het net Nele-af?) en was Sharice wél nog leuk. Ze leek toen ook even quasi de enige normale/stabiele persoon daar.
Die avond iddquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Held
[ x ]
Succes @:luna68 duurt maar een uur
Was toen net een kleine week Sharice. Toen werd notabene Wicky weggestemd (maar hoefde gelukkig niet weg). Maar goed, Sharice was dan ook niet gegaan dus natuurlijk. Misschien wel de volgende week door nominatie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Toen heeft Sharice op de bank gezeten - een gemiste kans voor de kijkers om haar eruit te krijgen. MAAR toen was het nog Nele (of was het net Nele-af?) en was Sharice wél nog leuk. Ze leek toen ook even quasi de enige normale/stabiele persoon daar.
Klopt. Gek hoe dat gegaan is met haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, samen met Wicky was dat een frisse wind in t huis.
Ik vond dr echt superleuk, droog en mooi. Maar dat ging per week wel bergafwaarts.
En Wicky de eerste 2 dagen, zat zo in mijn allergie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt. Gek hoe dat gegaan is met haar.
Maar ze schoof als nele al alles in Axel z’n schoenen en praatte daar ook over met de anderen, dus het ‘valse’ zat er toen al wel inquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het ging net ook even over het fluisteren van sharlena, maar zij kon daar zelf met jeffje ook wat vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 01:53 schreef kater1 het volgende:
Jolien zegt dat iedereen op Lennie zou gaan net voor ze zelf weg ging omdat ze meer geld uit de pot had genomen dan de rest en zo hard was tegen Jolien voor haar vrijstelling. (ik hoor hier de invloed van Jeff in terug)
Ik heb wel moeite met hoe ze Milena onderschatten , want ik zie helemaal geen willoze vrouw , ik zie wel twee vrouwen die niets alleen kunnen, ze hebben elkaar nodig en het het een giftige combinatiequote:Op woensdag 19 februari 2025 01:52 schreef Luna68 het volgende:
Nu gaat het over dat Sharice boos was op milena over de teamverdeling van deze week. Dat Sharice haar ook heeft geprobeerd te beïnvloeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |