abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 februari 2025 @ 20:40:25 #1
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_216738351
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.

Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.

Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.

Bekijk deze YouTube-video
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_216738509
Wat een baas @de_boswachter
pi_216738553
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar
Hier gaat het al mis natuurlijk. :)

Maar verder alle respect. Eerlijk gezegd denk ik dat hij het daar niet gaat vinden en ook niet in Zuid-Amerika maar ook niet in Rusland omdat de dames daar het altijd zien als een handige upgrade. En dan wordt de lelijke vent op de koop toe genomen.

Als het zo is dat ie een half jaar hier werkt en de rest van het jaar daar zit voor relaxte vakantie zonder teveel stress van de vrouwenjacht dan doet ie het goed.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 18 februari 2025 @ 21:06:51 #4
348749 dikkedaniel
pi_216738997
Ik denk het ook niet. Maar Thailand heeft Bas wel geraakt, zij het dat hij nu veel mediteert. Zijn gewenst leeftijd voor vrouwen is ook elke vlog lager, nu wil hij graag een chickie van 19, maximaal 20 jaar oud.
pi_216739179
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 21:06 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk het ook niet. Maar Thailand heeft Bas wel geraakt, zij het dat hij nu veel mediteert. Zijn gewenst leeftijd voor vrouwen is ook elke vlog lager, nu wil hij graag een chickie van 19, maximaal 20 jaar oud.
Het is dan afwachten tot ie 14 het beste vindt... Hij kan daar beter een werkende vrouw van 30 of wat die niet in het sekswerk zit "uitkiezen". Daar is ie veel beter mee af. Maar ja als ik toen alles wist wat ik nu weet... :)
Iedereen heeft het recht om de eigen fouten te maken.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_216740053
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat een baas @:de_boswachter
Basgenot
U MAD?
pi_216740712
Dit is toch "jonge vrouwen uit elkaar trekken met kamagra" ofzo?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:05:08 #8
348749 dikkedaniel
pi_216742932
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 22:49 schreef Filosoofert het volgende:
Dit is toch "jonge vrouwen uit elkaar trekken met kamagra" ofzo?
Inderdaad. Als je elke avond kamagra en een hoop drank nodig hebt voor je naar de hoeren gaat, vraag ik me af of Bas het eigenlijk wel voor z'n plezier/geilheid doet.
  woensdag 19 februari 2025 @ 09:31:59 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_216743204
Die Bas toch, het is me allemaal wat.
  woensdag 19 februari 2025 @ 12:07:51 #10
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_216745269
Allemaal jaloerse mensen die in de rat race geloven in dit topic.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_216764514
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:40 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik kijk altijd graag naar de thaise avonturen van Bas aka HalperNL in zijn zoektocht naar die goede roes. Hij is nu voor de derde maal een half jaar in Thailand om die goede roes na te jagen.
[ afbeelding ]

Deze man werkt gewoon lekker een half jaar in de fabriek, om de rest van het halfjaar lekker in Thailand in een goedkoop hotel, goedkope ZZP-ers af te werken. Nou vind ik de vrouwen in zijn vlogs meestal niet zo aantrekkelijk en zou ik als ik hem was eerder naar Brazilië gaan (want mooiere ZZP-ers).
In Bas zijn laatste vlogs van zijn nieuwe avontuur merk ik dat hij nu alweer een beetje down is. Eigenlijk zoekt hij een Aziatische vriendin, maar na een nachtje roesjes najagen blijken ze altijd weer op z'n geld uit te zijn.

Ik heb wel een beetje medelijden met Bas hoor. Hij vermaakt ons altijd weer met z'n vlogs en je begint toch een beetje mee te leven met die gozer. Hij heeft ook zo'n moeilijke jeugd gehad en maar 1 kort vriendinnetje gehad in Nederland. In Thailand heeft hij eventjes gedatet met ene Belle via Tinder maar dat was ook een geldwolf.

Klacht: Bas die steeds eenzamer overkomt op Youtube.

Bekijk deze YouTube-video
Het is maar net of iemand de rol van geldwolf ambieert of naleeft. Ik ken twee mensen waar bij de één de term geldwolf meer van toepassing is dan bij de ander.

In de bijbaantijd was er een supermarktmanager die helemaal gek was op het land Thailand. Hij ging daar al jaren regelmatig naartoe en had daar zijn huidige vrouw leren kennen: één van de keren dat hij daar was ging hij weer de bloemetjes buiten zetten en werd verliefd op een vrouw die je gedurende je reis kon reserveren. De vrouw in kwestie had al een kind. De man was zo betoverd dat hij er werk van maakte om hen hier naar Nederland te brengen. De vrouw integreerde goed, meid ging naar school. Vrouw is manager geworden en al. Vrouw is thuis ook de baas over de man.

Andere situatie: man leert vrouw kennen en praten online. Man ziet vrouw eerste keer bij de bruiloft. Man brengt vrouw hier. Vrouw raakt zwanger. Vrouw chanteert man zodat hij letterlijk moet doen wat zij zegt. Man mag niet met zijn familie contact hebben. Man is helemaal in de ban van de vrouw.
  donderdag 20 februari 2025 @ 19:11:08 #12
348749 dikkedaniel
pi_216767665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 15:56 schreef stokj het volgende:

[..]
Het is maar net of iemand de rol van geldwolf ambieert of naleeft. Ik ken twee mensen waar bij de één de term geldwolf meer van toepassing is dan bij de ander.

In de bijbaantijd was er een supermarktmanager die helemaal gek was op het land Thailand. Hij ging daar al jaren regelmatig naartoe en had daar zijn huidige vrouw leren kennen: één van de keren dat hij daar was ging hij weer de bloemetjes buiten zetten en werd verliefd op een vrouw die je gedurende je reis kon reserveren. De vrouw in kwestie had al een kind. De man was zo betoverd dat hij er werk van maakte om hen hier naar Nederland te brengen. De vrouw integreerde goed, meid ging naar school. Vrouw is manager geworden en al. Vrouw is thuis ook de baas over de man.

Andere situatie: man leert vrouw kennen en praten online. Man ziet vrouw eerste keer bij de bruiloft. Man brengt vrouw hier. Vrouw raakt zwanger. Vrouw chanteert man zodat hij letterlijk moet doen wat zij zegt. Man mag niet met zijn familie contact hebben. Man is helemaal in de ban van de vrouw.
Dat zijn beiden volgens mij 'relaties' waar de man in een soort cuckold zit. Zelfde met Filipijnse vrouwen waar je haar en haar hele familie financieel moet onderhouden.
Ik denk dat het om het type man gaat die in Nederland nooit interesse van een enkele vrouw heeft gekregen en ten einde raad is. Als je perse op Aziatische vrouwen valt zijn er genoeg andere mogelijkheden om een normaal iemand te krijgen. Mja, in elke relatie moet je zorgen dat je wel de man blijft in de relatie en je niet laat uitbuiten.
  donderdag 20 februari 2025 @ 20:09:22 #13
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216769014
Een Ateca en een Kawasaki zouden Bas een universum gelukkiger maken dan welke goedkope ZZP'er dan ook. Speltip #23
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216769116
Ik vind zijn filmpjes erg leuk :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_216772885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Dat zijn beiden volgens mij 'relaties' waar de man in een soort cuckold zit. Zelfde met Filipijnse vrouwen waar je haar en haar hele familie financieel moet onderhouden.
Ik denk dat het om het type man gaat die in Nederland nooit interesse van een enkele vrouw heeft gekregen en ten einde raad is. Als je perse op Aziatische vrouwen valt zijn er genoeg andere mogelijkheden om een normaal iemand te krijgen. Mja, in elke relatie moet je zorgen dat je wel de man blijft in de relatie en je niet laat uitbuiten.
Van de supermarktmanager kan ik wel begrijpen dat hij een bepaald type is dat geen aandacht van Nederlandse vrouwen heeft gekregen.

Inderdaad, de man moet uiteindelijk wel de man in de relatie blijven en zich niet de baas laten spelen. Tenzij de man er genoegen mee heeft. Maar moet dan niet klagen.
Ik ken iemand die buitenshuis heel veel praatjes heeft en ruzie zoekt met iedereen. Maar zodra zijn vrouw belt om te vragen waar hij is en of hij NU naar huis kan komen is hij heel mak als een lammetje.
pi_216774686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Als het zo is dat ie een half jaar hier werkt en de rest van het jaar daar zit voor relaxte vakantie zonder teveel stress van de vrouwenjacht dan doet ie het goed.
Nee klopt niet. Hij werkt een jaar tot anderhalf jaar in de fabriek om daarna een half jaartje naar Thailand te gaan
pi_216788645
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 01:03 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Nee klopt niet. Hij werkt een jaar tot anderhalf jaar in de fabriek om daarna een half jaartje naar Thailand te gaan
Tegenwoordig niet meer, is half jaar geleden geweest en is er nu weer, verdient tegenwoordig genoeg met Youtube dat hij er snel weer heen kan
pi_216790149
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Tegenwoordig niet meer, is half jaar geleden geweest en is er nu weer, verdient tegenwoordig genoeg met Youtube dat hij er snel weer heen kan
Ja oké, 8 maanden geleden. Dus tussen ons in.
En de views zijn idd flink omhoog gegaan.
  zaterdag 22 februari 2025 @ 22:42:49 #19
348749 dikkedaniel
pi_216800108
Bas Visser kan nu lekker van de Youtube moneys roesjes najagen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:09:03 #20
348749 dikkedaniel
pi_216942092

Bas heeft nu ook een roesjes/thailand - gids uitgebracht die je kunt kopen voor 60 euro
https://thethailandplaybook.nl/

Het is nu commercieel geworden omdat zn kanaal nu best populair is en er zelfs een discord server is waar ze over thailand en Bas zn avonturen chatten. Hij krijgt ook veel best hoge donaties van fans. Misschien gaat t hem echt lukken om permanent roesjes te jagen op Pattaya.

Totdat de hype over is gewaaid welliswaar.
  vrijdag 11 april 2025 @ 00:14:50 #21
348749 dikkedaniel
pi_217337936
Heeft iemandt t al gekocht?
pi_217338126
Ik niet. En ook geen shirt. Maar ik geniet nog steeds van de video's!
  vrijdag 11 april 2025 @ 18:08:01 #23
348749 dikkedaniel
pi_217343476
Bas begint wel steeds zuurder te worden in zn vlogs. Heel negatief op comments reageren en op mensen die wel van 9 tot 5 willen werken en op vrouwen afgeven. En dan die sponsor Ballzy heletijd erin plakken bij zn videos :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')