Beiden denk ik. Kom zelf ook minder op fok, of iig post minder. Wordt nogal moe van een aantal mensen die maar steeds hetzelfde blijven posten en in herhaling blijven vallen in bepaalde topics.
De kleine hier is 16 maanden. Een ukkie, vandeweek 8.6kg, die van een collega van me is ruim een half jaar jonger en al flink zwaarder

. Ze slaapt zelden meer dan 8 uur aan een stuk, maar loopt heel goed, altijd vrolijk, en als ze wakker wordt maakt ze er ook geen drama van. Ff drinken en weer terug. Nog steeds aan de borst, maar eet ook lekker alles mee. Dag opvang gaat ook heel goed.
Paar weken terug op vakantie geweest. Weekje Griekenland, helemaal top. Goed weer, bijna elke dag naar het strand geweest. Er was een stuk waar het naar beneden liep, en de eerste dagen werd dat telkens bijna rennen voor haar, want dat konden haar beentjes niet aan, maar laatste dagen liep ze gewoon rustig naar beneden. Dingen ontwikkelen zo snel, heel mooi om te zien, en inderdaad meer en meer interactie, heel leuk is dat. Ook langzaamaan meer woordjes. Ales wat rond is en eetbaar lijkt is op dit moment 'appel'. Ze sliep tijdens de vakantie ook elke middag een paar uur, wat heerlijk was voor ons. Lekker op een terrasje zitten biertje erbij, slapend kind. zonnetje, genieten.
Vliegtuig heen was maar voor 1/3 gevuld, terug helemaal vol. Vrouw naast ons maakte zich zichtbaar zorgen om naast zo'n kleintje te zitten. Vroeg of het haar eerste vlucht was, hoe ze eerder was, of ze last van haar oren heeft. Ze heeft al meer gevlogen dan ik zou willen, oa naar Las Vegas, en het is nooit een probleem geweest. Nu ook weer. Paar keer vliegtuig op en neer lopen en naar iedereen lachen, en de hele weg naar beneden, inclusief landing, slapen. Dat ze doet ze meestal eigenlijk. Er zaten drie anderen kinderen 5-10 rijen voor ons die elk korter of langer keihard hebben gehuild tijdens de vlucht, vooral een meisje had het echt moeilijk