Als jij het koud hebt is jouw condensatie ook roze.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook vaak.Maar zal niemand verbazen.
Is gewoon smerig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haten op de koetjesreepBarbaar.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is dus precies waarom wij nog single zijn LuctorHet is te moeilijk allemaal.
Ik denk dat we het uithuwelijken toch maar weer terug moeten brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd rood maar schiet ook niet op
Je bent zelf een koetjesreep.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we het uithuwelijken toch maar weer terug moeten brengen.
Ik kan me die smaak ook nog te goed heugen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Kreeg ze altijd bij mn oma van mn moeders kant. Hoef die dingen 20 later nog steeds niet weer.
Waren ze wit uitgeslagen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Achteraf denk ik dat ze ook zwaar over de datum waren.
Chocolade over de datum word wit toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Achteraf denk ik dat ze ook zwaar over de datum waren.
Zo vaak draag ik geen groen hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is het wel makkelijk als heimelijke seintjes,
Vrouwen met rode nagellak "ik ben beschikbaar hoor, joehoe"
Vrouwen met zwarte nagellak "laat me met rust, ik wil dansen op The Cure"
Vrouwen met groene nagellak "ik ben vandaag een gevaarlijk draakje, pas maar op hoor"
Vrouwen met paarse nagellak "ik heb zin in een glas havermelk en mijn wollen onderbroek prikt"
Vrouwen met glitternagellak "ik ben 14, hihihi"
Vrouwen met blauwe nagellak "kom we gaan in ons blootje met dolfijnen zwemmen, zin in"
Vrouwen met bruine nagellak "ik ben dol op mijn verzorgpony, kssst vort"
Snap ik. Hier begint het mee. En voor je het weet sta je hele veestapels te ruimen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb als kind een paar keer koetjesrepen gestolen uit de Spar in Garderen. Alsnog excuses daarvoor
Ook bijna betrapt toen en toen ben ik ermee gestopt. Anders had het heel slecht af kunnen lopen met me.
"Ama wil je een bakje chips?"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
En mn oma aan die kant was ook goed in alles lang bewaren. Maar hey als kind nam ik het maar braaf aan.
Kan mij niet heugen dat ik ooit chips heb gehad bij die oma.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"Ama wil je een bakje chips?"
En dan krijg je een bakje met van die half zachte pomberen uit een zak die al een week open in de kast ligt
Koetjesrepen zijn dan ook geen chocoladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een koetjesreep zou mijn gestaar niet eens verdienen.
Smerig dit man.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan krijg je een bakje met van die half zachte pomberen uit een zak die al een week open in de kast ligt
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Hier begint het mee. En voor je het weet sta je hele veestapels te ruimen.
Een week? Amateur. Gewoon dezelfde zak als die van het vorige bezoek.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort opa's en oma'squote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
Oma die paar jaar geleden is overleden begreep het wel wat beter maar die had ook veel meer kleinkinderen en ook veel meer die altijd op bezoek kwamen of logeren.
Ja noouuuu, bij sommige oma's gaat 't echt zoquote:
Miljardmiljoen bacteriën in dat flesje.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een week? Amateur. Gewoon dezelfde zak als die van het vorige bezoek.
Met een glaasje cola uit dezelfde fles van datzelfde vorige bezoek.
Klopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn dan ook geen chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |