En de andere kleurtjes dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is het wel makkelijk als heimelijke seintjes,
Vrouwen met rode nagellak "ik ben beschikbaar hoor, joehoe"
Vrouwen met zwarte nagellak "laat me met rust, ik wil dansen op The Cure"
Vrouwen met groene nagellak "ik ben vandaag een gevaarlijk draakje, pas maar op hoor"
Vrouwen met paarse nagellak "ik heb zin in een glas havermelk en mijn wollen onderbroek prikt"
Vrouwen met glitternagellak "ik ben 14, hihihi"
Vrouwen met blauwe nagellak "kom we gaan in ons blootje met dolfijnen zwemmen, zin in"
Vrouwen met bruine nagellak "ik ben dol op mijn verzorgpony, kssst vort"
Valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik ken maar een paar kleurtjes
Maar sommigen hiervan zijn ook afhankelijk van welke man (of vrouw) ze voor zich hebben lijkt me, en het is toch erg onhandig als je in de club elke minuut je kleur moet verandereren afhankelijk van wie in de buurt staat.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met groene nagellak "ik ben vandaag een gevaarlijk draakje, pas maar op hoor"
Vrouwen met paarse nagellak "ik heb zin in een glas havermelk en mijn wollen onderbroek prikt"
Vrouwen met blauwe nagellak "kom we gaan in ons blootje met dolfijnen zwemmen, zin in"
Ik dacht, verschillende kleuren op je vingers. Of maakt dat je dan een borderliner?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar sommigen hiervan zijn ook afhankelijk van welke man (of vrouw) ze voor zich hebben lijkt me, en het is toch erg onhandig als je in de club elke minuut je kleur moet verandereren afhankelijk van wie in de buurt staat.
Nee dan ben je gewoon fan van de LHBTIquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, verschillende kleuren op je vingers. Of maakt dat je dan een borderliner?
Ik kijk helemaal niet graag naar chocoladequote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met roze nagellak "ik kijk graag naar seriemoorden, chocolade en vliegtuigongelukken"
Hmm maar mannen hebben ook duidelijkheid nodig en dat draagt dan niet echt bijquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, verschillende kleuren op je vingers. Of maakt dat je dan een borderliner?
Vinger naar keuze opsteken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik helemaal in de war want dan hebben dus bepaalde kleuren een dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon fan van de LHBTI
Dan van die nagellak die van kleur kan veranderen als je het verhit?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm maar mannen hebben ook duidelijkheid nodig en dat draagt dan niet echt bij
Dat is correctquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, nu ben ik helemaal in de war want dan hebben dus bepaalde kleuren een dubbele betekenis.
Het zogenaamde chocoladestaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet graag naar chocolade
Dat is dan geel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Kan je mooi meteen de meest afwijzende kleur op je middelvinger doen.
Geel zou ik als man denken 'een waarschuwing, maar ik krijg nog een kans'.quote:
Een koetjesreep zou mijn gestaar niet eens verdienen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zogenaamde chocoladestaren.
Dat is afwijkend gedrag hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Geel zou ik als man denken 'een waarschuwing, maar ik krijg nog een kans'.
Bij rood zou ik pas weglopen.
Maar rood is ook de kleur van de liefde...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Geel zou ik als man denken 'een waarschuwing, maar ik krijg nog een kans'.
Bij rood zou ik pas weglopen.
En dit is dus precies waarom wij nog single zijn Luctorquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar rood is ook de kleur van de liefde...
Haten op de koetjesreepquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een koetjesreep zou mijn gestaar niet eens verdienen.
Ja, daag! Dat ga ik niet zeggen. Want dan verstaan ze: “Je kunt m’n hele vinger krijgen.” En dan pakken ze je hele hand.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"je kunt de gele vinger krijgen"
ik heb altijd rood maar schiet ook niet opquote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is dus precies waarom wij nog single zijn LuctorHet is te moeilijk allemaal.
Kwatta!!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een koetjesreep zou mijn gestaar niet eens verdienen.
Als jij het koud hebt is jouw condensatie ook roze.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook vaak.Maar zal niemand verbazen.
Is gewoon smerig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haten op de koetjesreepBarbaar.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
En dit is dus precies waarom wij nog single zijn LuctorHet is te moeilijk allemaal.
Ik denk dat we het uithuwelijken toch maar weer terug moeten brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd rood maar schiet ook niet op
Je bent zelf een koetjesreep.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we het uithuwelijken toch maar weer terug moeten brengen.
Ik kan me die smaak ook nog te goed heugen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Kreeg ze altijd bij mn oma van mn moeders kant. Hoef die dingen 20 later nog steeds niet weer.
Waren ze wit uitgeslagen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Achteraf denk ik dat ze ook zwaar over de datum waren.
Chocolade over de datum word wit toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Achteraf denk ik dat ze ook zwaar over de datum waren.
Zo vaak draag ik geen groen hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Snap ik. Hier begint het mee. En voor je het weet sta je hele veestapels te ruimen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb als kind een paar keer koetjesrepen gestolen uit de Spar in Garderen. Alsnog excuses daarvoor
Ook bijna betrapt toen en toen ben ik ermee gestopt. Anders had het heel slecht af kunnen lopen met me.
"Ama wil je een bakje chips?"quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
En mn oma aan die kant was ook goed in alles lang bewaren. Maar hey als kind nam ik het maar braaf aan.
Kan mij niet heugen dat ik ooit chips heb gehad bij die oma.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
"Ama wil je een bakje chips?"
En dan krijg je een bakje met van die half zachte pomberen uit een zak die al een week open in de kast ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |