SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al even hemelen was
RAAK ME NIET AANquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar waren ze voor de zekerheid op elkaar gaan schieten of zo.
Toen VVD nog een visie had.quote:
Van de klusjesman denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan een FOK!er nou weer de griep krijgen
Scheelt nu weer pensioenuitkeringquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Toch 91 geworden. Dus was weer een dure voor het pensioenfonds.
En daarna iedereen en de moeder aanklagen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RAAK ME NIET AAN
JE ASSOEMDE MIJN GENDER
Alleen als je de mensen kent hè. Dat heb je gisteren geleerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:05 schreef UitStraling het volgende:
In een Europees vliegtuig op z'n kop was iedereen gaan huilen vermoed ik zo.
Man man man.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als je de mensen kent hè. Dat heb je gisteren geleerd.
Nee, godzijdank niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal je al die handige mannen in natura?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Het is @Nattekat en zijn echte leeftijdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
babyfoto van @:Nattekat?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit de buurt blijven en sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |