Caballeroquote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook best wel een mooi liedje. Af en toe speel ik het wel eens op YouTube.
Dat het betreffende sigarettenmerk twee keer in het liedje genoemd wordt, zal beslist geen toeval zijn. Peter Koelewijn verscheen wel vaker in reclames voor Caballero. Op zijn eigen website staat een foto uit 1979 van hemzelf voor een Caballero reclame.
https://www.peterkoelewijn.nl/fotoalbum/0044.htm
quote:
Dat schalde altijd uit de stadion speakers bij voetbal .. "Ai Ai Ai de Caballero, dat is pas een sigaret.."quote:Op dinsdag 18 februari 2025 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
CaballeroDaar ben ik mee begonnen
Goede reclame was dat jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schalde altijd uit de stadion speakers bij voetbal .. "Ai Ai Ai de Caballero, dat is pas een sigaret.."
In Spanje had je wat andere kwaliteit sigaret ...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En uiteindelijk is Johan Cruijff aan longkanker overleden. Waarschijnlijk was dat roken toch niet zo verstandig, ook al waren het dan teer- en nicotine-arme sigaretten.
Geen idee wat mijn dokter rookte ... ook al kwam ik daar heel vaak over de vloer ... maar hij rookte wel in zn spreekkamer..quote:
Ze lulden vrolijk uit hun nekquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
Was er ook een onafhankelijke instantie die dat teer- en nicotinegehalte meet?
Of kan je daarover zeggen wat je wil?
MJenthol sigaretten zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Roken werd vroeger ook aangeraden aan astma patienten. Het zou hun longen openen en ze zouden dus meer lucht krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |