SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Eem*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik lust alleen appeltaart en monchou.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:10 schreef Grotetijd het volgende:
Niet van taart houden
Warme appeltaart niet lekker vinden snap ik nog welmaar Taart
quote:
Nou eh... Dan kan je altijd nog een hap gebakken lucht nemenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lust alleen appeltaart en monchou.
Ik hou niet van die gekke cake. Niet van slagroom en niet van gelei. Niet van fondant.
Dus dan blijft er weinig over hè
komkommersaptaartquote:Op maandag 17 februari 2025 17:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lust alleen appeltaart en monchou.
Ik hou niet van die gekke cake. Niet van slagroom en niet van gelei. Niet van fondant.
Dus dan blijft er weinig over hè
Preciesquote:Op maandag 17 februari 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou eh... Dan kan je altijd nog een hap gebakken lucht nemen![]()
Mijn favoriete collega (nog 4 dagen) is vandaag jarig. Dus ja?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn favoriete collega (nog 4 dagen) is vandaag jarig. Dus ja?
Op verjaardagen nam ik meestal wel taart.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik hou overigens alleen van die dikke echte slagroom. Maar dat is met vlagen. Moet ik echt zin in hebben.
Dus voor het gemak wijs ik alle taart af. Scheelt discussie.
Ik ga haar missen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat jammer dat diegene nog maar vier dagen je collega is
Kan het werk maken of breken hequote:Op maandag 17 februari 2025 17:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had een hoop favoriete collega’s. Zo nu en dan ging er eentje ergens anders werken, met pensioen of is overleden. Nu nog een paar over. Ik hoop dat ze blijven.
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar missen.
Ze vroeg wat ik wilde hebben als afscheid. Kon niks serieus bedenken. Dan maar later in het jaar nog eens afspreken.
Oh, hier is het altijd taart. Ik vind het altijd zo’n geld verspilling. Kei duur en ik hoef het zelf niet. Ik vraag me elk jaar af waarom ik het koop.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Op verjaardagen nam ik meestal wel taart.
Tegenwoordig kom ik eigenlijk niet meer op verjaardagen waar ze gebak / cake / taart hebben
Waren vooral familieverjaardagen, en sja.. Als je die mensen niet meer ziet/spreekt houd het al gauw op.
En de verjaardagen van vrienden waar ik heen of m'n eigen verjaardag ga is gewoon een beetje chillen met veel mensen en diegene word een jaar ouder. Word vaak wel wat te snaaien in huis gehaald, maar nooit echt uitgebreid taart of zoMeestal chips/nootjes en voor in de avond dingen uit de aifrfyer, en bier.. VEEL bier
Hou er mee op!!quote:Op maandag 17 februari 2025 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, hier is het altijd taart. Ik vind het altijd zo’n geld verspilling. Kei duur en ik hoef het zelf niet. Ik vraag me elk jaar af waarom ik het koop.
Misschien iets leuks doen samen?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar missen.
Ze vroeg wat ik wilde hebben als afscheid. Kon niks serieus bedenken. Dan maar later in het jaar nog eens afspreken.
Ja, maar mensen verwachten het.quote:
Rondje kopieerhok.quote:
Voor je gastenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, hier is het altijd taart. Ik vind het altijd zo’n geld verspilling. Kei duur en ik hoef het zelf niet. Ik vraag me elk jaar af waarom ik het koop.
Precies. Maar dingen op tafel zetten die ik lekker vind en anderen niet, is ook onhandigquote:Op maandag 17 februari 2025 17:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voor je gasten
Terwijl 't inderdaad eigenlijk gewoon onzinnig is om het te kopen als je 't zelf niet eet.
Gewoon nootjes/chips op tafel zetten. Puur omdat iets "traditie" is in Nederland hoeft 't nog niet te betekenen dat het altijd zo moet
Mensen verwachten ook dat ik mijn verjaardag vier maar ik doe het niet. En dat bevalt mij prima. Beste manier om jarig te zijn, zonder mensen die in grote getale aanwezig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar mensen verwachten het.
Ja, vond het ook apart. Daarom wist ik geen antwoord dat niet een foute grap was.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan het werk maken of breken he
[..]
Wat jij wil hebben voor haar afscheid![]()
Vermeld het meteen bij de uitnodigingquote:Op maandag 17 februari 2025 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar mensen verwachten het.
Wat openbaarquote:
Ja, en toen zei ik dat en kwam het er fout uit. Je kent het.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien iets leuks doen samen?
Sja, moet je toch ergens een compromis sluiten denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Maar dingen op tafel zetten die ik lekker vind en anderen niet, is ook onhandig
Ah kak, jammer kaneel!quote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ik dat en kwam het er fout uit. Je kent het.
Denk dat ik dan wat tikken krijg van vriendlief. Militair, sportschoolfanaat.quote:
Doe je nooit een feestje oid?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verwachten ook dat ik mijn verjaardag vier maar ik doe het niet. En dat bevalt mij prima. Beste manier om jarig te zijn, zonder mensen die in grote getale aanwezig zijn.
Wel liefquote:Op maandag 17 februari 2025 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vond het ook apart. Daarom wist ik geen antwoord dat niet een foute grap was.
Precies …quote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sja, moet je toch ergens een compromis sluiten denk ik
Same. Ik vier mijn verjaardag nog wél, maar maak er dan meteen een jamsessie van met muziekvriendenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verwachten ook dat ik mijn verjaardag vier maar ik doe het niet. En dat bevalt mij prima. Beste manier om jarig te zijn, zonder mensen die in grote getale aanwezig zijn.
moest je daarna ineens zeggen dat je het bedoelde als grapje zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ik dat en kwam het er fout uit. Je kent het.
godverdomme ik wilde even zeggen 'heb je een vriend?!?!' maarja, get itquote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat ik dan wat tikken krijg van vriendlief. Militair, sportschoolfanaat.
Ik kreeg ook eventjes een error.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
godverdomme ik wilde even zeggen 'heb je een vriend?!?!' maarja, get it
Kom, snel omdraaienquote:
Komt wel goed. Morgen met de kindjes wat moois voor haar maken. En over paar weken uit eten met een groepje.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe je nooit een feestje oid?
[..]
Wel liefen tsja, dan maar een foute grap?
Ze kennen me goed genoeg om te weten waar de scheidslijn ligt. Maar als ik het zou menen, zou er wel een probleem zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest je daarna ineens zeggen dat je het bedoelde als grapje zeker
Weet je na al die jaren nog steeds niet dat ik van piemels hou?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
godverdomme ik wilde even zeggen 'heb je een vriend?!?!' maarja, get it
Nooit collega's oplaaien.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kennen me goed genoeg om te weten waar de scheidslijn ligt. Maar als ik het zou menen, zou er wel een probleem zijn.
Da's geen kink van je begrijp ik?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat ik dan wat tikken krijg van vriendlief. Militair, sportschoolfanaat.
Nope. Voegt niks toe voor mij.quote:
Precies. Mensen die je dagelijks moet zien, moet je te vriend houden.quote:
Precies. Mensen die je dagelijks moet zien, moet je te vriend houden.quote:
Eerlijk, hij is een knappe man.quote:
snappen ze niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
krijg net een mail van het hotel van zaterdag dat ze een ondergrondse parking hebben
heb terug gemaild dat ze misschien niet vragen die bij een boeking komen, pas na de boeking moeten beantwoorden
Wel zo handig om dat meteen te kunnen regelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
krijg net een mail van het hotel van zaterdag dat ze een ondergrondse parking hebben
heb terug gemaild dat ze misschien niet vragen die bij een boeking komen, pas na de boeking moeten beantwoorden
Komt vast goed, of niet. Dan hebben hier nog wat mensen goede ideeënquote:Op maandag 17 februari 2025 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed. Morgen met de kindjes wat moois voor haar maken. En over paar weken uit eten met een groepje.
Dan stel ik wel wat leuks voor.
en terecht wel, of nouja ligt aan de manier hoe je het zou brengenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kennen me goed genoeg om te weten waar de scheidslijn ligt. Maar als ik het zou menen, zou er wel een probleem zijn.
neequote:Op maandag 17 februari 2025 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je na al die jaren nog steeds niet dat ik van piemels hou?
ik sliep er vrijdag op zaterdag, heb er nu weinig aanquote:Op maandag 17 februari 2025 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel zo handig om dat meteen te kunnen regelen.
Herkenbaarquote:Op maandag 17 februari 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik kan zinnen niet meer lezen en ook niet meer schrijven. Dit is alvast een disclaimer voor raar geformuleerde zinnen. Dat je een zin van jezelf nog keer leest en denkt 'zou zweren dat ik iets anders typte'
Op basis waarvan zei die collega datquote:Op maandag 17 februari 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit nu even in een Netfix-Flow
Collega zei vanmorgen: "Ik denkt dat je The Hooligan wel mooi gaat vinden". Die ga ik nu kijken
Voetbal en ik zei eerst dat ik die serie over Gaby Petito wilde zien.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op basis waarvan zei die collega dat
De wie?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voetbal en ik zei eerst dat ik die serie over Gaby Petito wilde zien.
Ja, doe eens gek op maandag om 17:48quote:
Geen idee wie dat is.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voetbal en ik zei eerst dat ik die serie over Gaby Petito wilde zien.
Chocomel @EttovanBelgie keurt dit goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb zin in iets warms, en niet in thee of koffie
Maak je een leverworst warm in de magnetron.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het antwoord is chocomelkquote:Op maandag 17 februari 2025 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja dat heb ik ook nog wel ergensquote:Op maandag 17 februari 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Chocomel @:ettovanbelgie keurt dit goed.
Dat was in 2021 in het nieuws. Jonge vrouw die is vermoord toen door haar verloofde.quote:
Gatverdegatverquote:Op maandag 17 februari 2025 17:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Maak je een leverworst warm in de magnetron.
Gemist of niet opgeslagenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was in 2021 in het nieuws. Jonge vrouw die is vermoord toen door haar verloofde.
Gatverdamme.quote:
Nog wel. Tot je die wijn op hebtquote:
Of de rum komt erbij.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog wel. Tot je die wijn op hebt
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik drink een lekker lokaal biertje van de brouwerij hier 2 straten verder.
Ridder Lodewijk.
begin alvast met zielig kuchenquote:Op maandag 17 februari 2025 17:47 schreef Moeraskat het volgende:
Moeraskater kookt en ik lig als een zieke zeehond op de bank.
Ik hoop dat ik hier mag eten
Nou ik hoest de longen uit m’n lijf dus dat hoeft niet eensquote:
quote:
oh gatsiequote:Op maandag 17 februari 2025 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik hoest de longen uit m’n lijf dus dat hoeft niet eens
dat zeg je nou maar ik heb een zus die dat dus serieus doetquote:Op maandag 17 februari 2025 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik hoest de longen uit m’n lijf dus dat hoeft niet eens
waarom doet mijn lichaam me dit aan!!!quote:Op maandag 17 februari 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat zeg je nou maar ik heb een zus die dat dus serieus doet
dan hoest ze en dan komt er daarna een mega dramatische zucht
Is dat die zus die door het spiraaltje kwam ?quote:Op maandag 17 februari 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat zeg je nou maar ik heb een zus die dat dus serieus doet
dan hoest ze en dan komt er daarna een mega dramatische zucht
Jaquote:Op maandag 17 februari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
zo vredig
[..]
oh gatsiebank klinkt echt super chill maar als je ziek bent valt dat tegen
Ik ben zooooooo zieeeeeligggggquote:Op maandag 17 februari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom doet mijn lichaam me dit aan!!!
Bijzonder type was dat ja..quote:
Ja was allemaal te volgen op z’n Facebook.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bijzonder type was dat ja..
Croma bakvet zo uit 't vuistje
Was hij niet diabeet die een infectie kreeg nadat 'ie uit z'n scootmobiel was gevallen en daarbij z'n been verloor? Kan mij herinneren dat íe in het ziekenhuis aan het streamen was een paar dagen voor dat 'ie overleed...
jup, echt klagen tegen zichzelf eroverquote:Op maandag 17 februari 2025 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom doet mijn lichaam me dit aan!!!
Bizar hoor..quote:Op maandag 17 februari 2025 17:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja was allemaal te volgen op z’n Facebook.
DJ PEPITAKWIEN.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik zorg alleen voor me eigen en me hond. Ik kook op doordeweekse avond voor me eigen”
Wie was dat ook alweer
quote:Op maandag 17 februari 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jagriep. En had echt een volle dag op t werk vandaag. Met belangrijke afspraken. Nou ja, jammer dan.
quote:
VOOREEUWIGZWARTGEOOGDquote:
Gaat dit over Pepita?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:01 schreef Grotetijd het volgende:
Sowieso heette die hond eigenlijk Ceasar maar kon ze 't niet uitspreken maar werd 't Zizar.
Een kennis van mij had dat ook. Haar hond heette eigenlijk Porsche maar ze kon 't niet uitspreken én niet schrijven dus werd 't Porss.
oh ik ken iemand die zichzelf indirect zo heeft bestempeld en hij wil nu een vriendin van me aanklagen voor smaad daaromquote:Op maandag 17 februari 2025 18:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DJ PEPITAKWIEN.
Dit is mijn hond zizar, laat ik zes keer per dag uit en is alleen van mij en mijn vader, ik woon op mezelluf en maak muziek, of zo
Ja. Joh lees eens even 4 posts terug of zoquote:
haha wat kut, en beetje zielig voor haar als dat echt zo voor haar voeldequote:Op maandag 17 februari 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup, echt klagen tegen zichzelf erover
ze deed het ook als ze dacht dat er niemand thuis was
Oh nee joh....quote:Op maandag 17 februari 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ik ken iemand die zichzelf indirect zo heeft bestempeld en hij wil nu een vriendin van me aanklagen voor smaad daarom
Jaaaaaaquote:Op maandag 17 februari 2025 18:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DJ PEPITAKWIEN.
Dit is mijn hond zizar, laat ik zes keer per dag uit en is alleen van mij en mijn vader, ik woon op mezelluf en maak muziek, of zo
quote:
quote:
Ho ho.. verontrustend vieze Frankquote:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 17 februari 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]Nu nog drukker op een ander moment of valt het mee?
van een afstand is het prachtigquote:
Ergens wel sneu natuurlijk, meisje heeft overduidelijk een beperking en iets OCD-erigs...quote:
Wat lees ik nou weer, allemaal?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van een afstand is het prachtig
hij had een foto gedeeld met een baby op zijn borst en gedeeld in een groep met de tekst 'dat is lekker wakker worden' (niet zijn baby)
iemand anders zei 'dunno dude, beetje jong voor je'
waarop hij zei 'alles onder de 11 is voor papa zelf'
en dat is een leven gaan leiden mensen, niet te zuinig
tot op het punt dat er op zijn facebook foto's geplaatst werden van hem met mensen hun kinderen en dat die mensen dan erbij zette "HIJ IS GEEN PEDO"
waarop mensen die dus niet van de grap wisten dacht wtf is deze en hun eigen conclusies zijn gaan trekken
Eigen conclusiesquote:Op maandag 17 februari 2025 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van een afstand is het prachtig
hij had een foto gedeeld met een baby op zijn borst en gedeeld in een groep met de tekst 'dat is lekker wakker worden' (niet zijn baby)
iemand anders zei 'dunno dude, beetje jong voor je'
waarop hij zei 'alles onder de 11 is voor papa zelf'
en dat is een leven gaan leiden mensen, niet te zuinig
tot op het punt dat er op zijn facebook foto's geplaatst werden van hem met mensen hun kinderen en dat die mensen dan erbij zette "HIJ IS GEEN PEDO"
waarop mensen die dus niet van de grap wisten dacht wtf is deze en hun eigen conclusies zijn gaan trekken
Na op Reddit is wel meer te vinden. Ik doe wel beetje lacherig maar het is eigenlijk wel sneu.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ergens wel sneu natuurlijk, meisje heeft overduidelijk een beperking en iets OCD-erigs...
een verhaal over iemand die geen pedo is, wel pedo grappen maakt, waarvan mensen nu denken dat hij misschien pedo isquote:Op maandag 17 februari 2025 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lees ik nou weer, allemaal?
Ik ben lostquote:Op maandag 17 februari 2025 18:03 schreef Grotetijd het volgende:
Dit is ook wel eh... Bijzonder
https://www.reddit.com/r/(...)e_rondom_pepita_van/
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:07 schreef Koen66 het volgende:
Waar halen jullie dergelijke verhalen vandaan
Ja krijg wel medelijden met haar. Mensen gingen haar als ze live ging ook belachelijk maken en uitlachen, was sneu.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Na op Reddit is wel meer te vinden. Ik doe wel beetje lacherig maar het is eigenlijk wel sneu.
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een verhaal over iemand die geen pedo is, wel pedo grappen maakt, waarvan mensen nu denken dat hij misschien pedo is
en hij wil iemand anders er de schuld van geven dat mensen dit denken
er zijn meer wappies buiten Fok! om hequote:Op maandag 17 februari 2025 18:07 schreef Koen66 het volgende:
Waar halen jullie dergelijke verhalen vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Waarom zou iemand sowieso pedo grappen makenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een verhaal over iemand die geen pedo is, wel pedo grappen maakt, waarvan mensen nu denken dat hij misschien pedo is
en hij wil iemand anders er de schuld van geven dat mensen dit denken
euhm ik quotequote:Op maandag 17 februari 2025 18:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou iemand sowieso pedo grappen maken
quote:mensen moeten niet zo flauw doen
quote:het was maar een grapje
quote:jezus was een gedoe over iets wat iedereen toch wel snapt dat ik dat niet meende
Dan ben je wel een ongelofelijke mongool als je een beest iets noemt wat je zelf niet kan uitspreken.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:01 schreef Grotetijd het volgende:
Sowieso heette die hond eigenlijk Ceasar maar kon ze 't niet uitspreken dus werd 't Zizar.
Een kennis van mij had dat ook. Haar hond heette eigenlijk Porsche maar ze kon 't niet uitspreken én niet schrijven dus werd 't Porss.
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn meer wappies buiten Fok! om he
hele discord servers, whatsapp groepen
gooi 100 man bij elkaar en iemand is een idioot die iets raars doetEr lopen meer gekken rond dan dat er vastzitten zeggen ze weleens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Okeeeeeeee en hoe ernstig waren de grappen?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
euhm ik quote
[..]
[..]
[..]
Is ook zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er lopen meer gekken rond dan dat er vastzitten zeggen ze weleens.
Weet er alles van jammer genoeg.. Zelf jaren lang met dat soort (online) gekken gedealt..quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet er alles van jammer genoeg.. Zelf jaren lang met dat soort (online) gekken gedealt..
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn meer wappies buiten Fok! om he
hele discord servers, whatsapp groepen
gooi 100 man bij elkaar en iemand is een idioot die iets raars doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
was alleen maar de grap 'onder de 11 is voor papa zelf'quote:Op maandag 17 februari 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okeeeeeeee en hoe ernstig waren de grappen?
Wel dumpert famous gewordenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet er alles van jammer genoeg.. Zelf jaren lang met dat soort (online) gekken gedealt..
Ojaquote:Op maandag 17 februari 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was alleen maar de grap 'onder de 11 is voor papa zelf'
het was meer dat minstens 10 man dat gewoon... niet vond kunnen en hij vond van wel
het had niet zo groot heoven te worden, maar kikkers gonna kwak enzo
Dat is echt 't nadeel van internet.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was alleen maar de grap 'onder de 11 is voor papa zelf'
het was meer dat minstens 10 man dat gewoon... niet vond kunnen en hij vond van wel
het had niet zo groot heoven te worden, maar kikkers gonna kwak enzo
als hij gewoon had gezegd oh damn sorry was niet bedoeld, valt kut bij sommige, mea culpaquote:Op maandag 17 februari 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt 't nadeel van internet.
Jij maakt een (al dan niet ietwat ongepaste) grap. Mensen vallen daar over, mensen vallen je aan en openen een jacht op je, en klaar is je reputatie.
Dat je moet uitleggen dat je écht geen pedo bent omdat je een grap maakte zegt hoe slechte het gesteld is online
Wat voor belasting?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:14 schreef Rozevla het volgende:
Nu we het toch over pedofielen hebben.
Vandaag nog belasting betaald aan die schoften in Den Haag
jup, maar platte tekst in een groep van 200 man ofzo is toch andersquote:Op maandag 17 februari 2025 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
Als je die grap irl maakt, onder de juiste omstandigheden en met de juiste mensen om je heen dan is het zo vervlogen.
Klopt, helaas.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup, maar platte tekst in een groep van 200 man ofzo is toch anders
ik hoop terug te krijgen dit jaarquote:Op maandag 17 februari 2025 18:14 schreef Rozevla het volgende:
Nu we het toch over pedofielen hebben.
Vandaag nog belasting betaald aan die schoften in Den Haag
Kinderbelasting.quote:
Huehuehuequote:
we hebben wel nog een geweldige online cards against humanity sessie gehad waarin de grappen nog grover waren thoquote:
is dat niet pas na 1 maart?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voorlopige aanslag inkomstenbelasting
Voorlopige aanslag inkomstenbelastingquote:
Ik hoop dit jaar niet een achterlijke naheffing te krijgen en dat ik er met m’n voorlopige aanslag vanaf ben.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoop terug te krijgen dit jaar
quote:
Zou best een goed idee zijn. Net als hondenbelasting en zo.quote:
Waarom zit jij ineens over onderwerpen zoals belasting te praten?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dit jaar niet een achterlijke naheffing te krijgen en dat ik er met m’n voorlopige aanslag vanaf ben.
28 februari moet je eerste termijn binnen zijn als je in termijnen betaald maar ik betaal in een keer en ben ik er maar vanaf.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is dat niet pas na 1 maart?
En hoe dichterbij de nul….quote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben wel nog een geweldige online cards against humanity sessie gehad waarin de grappen nog grover waren tho
inc 'excuse me, I have to go now, thank you for the date but I have another date with ______'
beste kaart 'a much younger woman'
en de stille comment daarbij 'als ze maar boven de 11 is'
Dat doen katten.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
De kat zit weer te staren naar niks op de muur.
ik kreeg een week geleden nog een naberekening op 2022 maar het verschil was minder dan 15 euro dus ik hoefde niets te doenquote:Op maandag 17 februari 2025 18:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dit jaar niet een achterlijke naheffing te krijgen en dat ik er met m’n voorlopige aanslag vanaf ben.
Ik zeg nietsquote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best een goed idee zijn. Net als hondenbelasting en zo.
Penning om je nek en in een zakje poepen
Ja joh. Dan word er even hard om gelachen, en soms maakt er iemand zo'n grap terug waardoor er nog harder om gelachen word, en klaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
Als je die grap irl maakt, onder de juiste omstandigheden en met de juiste mensen om je heen dan is het zo vervlogen.
Doe ik soms ook.quote:
of of offffffquote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
Jij naar je telefoon, ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
Fair enough.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij naar je telefoon, ongeveer hetzelfde
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of of offffff
er is een spook
Hey!quote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best een goed idee zijn. Net als hondenbelasting en zo.
Penning om je nek en in een zakje poepen
Ik betaal altijd m’n definitieve aanslagen hetzelfde jaar nog, ik wil overal zo snel mogelijk vanaf zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kreeg een week geleden nog een naberekening op 2022 maar het verschil was minder dan 15 euro dus ik hoefde niets te doen
dus als ze zeggen dat het niet goed is, kan het goed nog 3 jaar duren voor je dat weet
Ja ik zat ook te kijken of het wel de juiste user was.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zit jij ineens over onderwerpen zoals belasting te praten?
Ben je ineens volwassen geworden ofzo?
Zo kennen we je weer.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Anders lik je ff lekker m’n reet paarden mongool
Het bier heet ridder lodewijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]Mooi tijdstip, en lokale brouwerij is altijd wel leuk
Wat voor biertje?
Uurtje werken en aftikken met een glimlach die hap.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:22 schreef Grotetijd het volgende:
Fucking waterschapsbelasting kwam binnen, 281 euro![]()
Heb maar kwijtschelding aangevraagd, hopelijk krijg ik dat
Waarom zou je kwijtschelding krijgen?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:22 schreef Grotetijd het volgende:
Fucking waterschapsbelasting kwam binnen, 281 euro![]()
Heb maar kwijtschelding aangevraagd, hopelijk krijg ik dat
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je kwijtschelding krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
De gemeente heeft op YouTube gezien dat ie zo met piepende banden de straat uit rijdt dus ze willen niet riskeren dat er een twingo door de gevel rijdt van het gemeentehuis denk ???quote:Op maandag 17 februari 2025 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je kwijtschelding krijgen?
Even een vraagje hequote:Op maandag 17 februari 2025 18:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
De gemeente heeft op YouTube gezien dat ie zo met piepende banden de straat uit rijdt dus ze willen niet riskeren dat er een twingo door de gevel rijdt van het gemeentehuis denk ???
quote:Op maandag 17 februari 2025 18:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]En dan hoef je in Nederland niets meer te betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daar betaald de rest van werkend Nederland de rekening van.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan hoef je in Nederland niets meer te betalen?
Dat ligt er helemaal aan of de gemeente vind dat jij voldoet aan de eisen voor de kwijtschelding.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan hoef je in Nederland niets meer te betalen?
Dit kan toch nooit lekker aanvoelen joh.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan of de gemeente vind dat jij voldoet aan de eisen voor de kwijtschelding.
Ik betaal het ook gewoon liever. Maar ze geven mij niet de mogelijkheid tot termijnen tenzij de kwijtschelding word afgekeurd dus ik moet sowieso die kwijtschelding aanvragen.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan toch nooit lekker aanvoelen joh.
in tilburg was het altijd in termijnen, zat bij de waterrekeningquote:Op maandag 17 februari 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik betaal het ook gewoon liever. Maar ze geven mij niet de mogelijkheid tot termijnen tenzij de kwijtschelding word afgekeurd dus ik moet sowieso die kwijtschelding aanvragen.
Word die goed gekeurd betaal ik niks, word die afgekeurd mag ik tot 6 termijnen betalen. dan is het een stuk beter te behappen.
Snap wel dat er over gevallen word. Maar wat ik al eerder zei 281 euro is 70% van wat ik maandelijks overhoud nadat mijn vaste lasten er af zijn... Dus dat betekent dat ik heel weinig over hou voor tanken/boodschappen, sja... Ik bijt liever niet (weer) op een houtje
Oh dat is mazzelquote:Op maandag 17 februari 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in tilburg was het altijd in termijnen, zat bij de waterrekening
Nou dan komt er nog meer stront uit z'n vingersquote:Op maandag 17 februari 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
geen rioolbelasting voor vla is prima
maar dan mag hij ook niet meer poepen
Ik denk in beelden.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou dan komt er nog meer stront uit z'n vingers
Onmogelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 18:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Nou dat zeg jij wel......quote:
Fijn dat ik net klaar was met eten.quote:
Goede timing danquote:Op maandag 17 februari 2025 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat ik net klaar was met eten.
Je kunt nog wel in de lempen hengen op Engelbewaarderquote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Als ik spontaan geen benen meer zou hebben dan zou ik meteen een skeltertje kopen om naar het werk te geraken.
Wel lastig dansen dan
Nog makkelijker zwierezwaaien zelfsquote:Op maandag 17 februari 2025 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt nog wel in de lempen hengen op Engelbewaarder
Wordt je ineens paralympiërquote:Op maandag 17 februari 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog makkelijker zwierezwaaien zelfs
Heb juist het idee dat dit jaar ook weer in sneltreinvaart gaat.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik het idee dat januari echt onwijs snel ging en ik nu het idee heb dat februari 3 maanden lang duurt? Terwijl dat nergens op slaat, want feb is een kort maand.![]()
Nou ja, voor je het weet is het weer kerst en luiden we het nieuwe jaar inquote:Op maandag 17 februari 2025 18:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb juist het idee dat dit jaar ook weer in sneltreinvaart gaat.
Lijkt wel gisteren dat ik een vriendin van mij feliciteerde met d'r verjaardag, maar dat is alweer 3 weken geleden
Nou precies.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, voor je het weet is het weer kerst en luiden we het nieuwe jaar in
Welkom 2026
Nog even en we kunnen weer stemmen voor de top 2000.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, voor je het weet is het weer kerst en luiden we het nieuwe jaar in
Welkom 2026
*steekt een vuurwerkje afquote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou precies.
GELUKKIG NIEUWJAAR!
Nou.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer stemmen voor de top 2000.
Heb je het nu over je autoruit?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Of precies een jaar voorruit, is het ineens 17-02-2026, heb je er nog niets aan.
En dan beginnen we volgende maand met carnaval. Brabant week op zijn gat en daarna iedereen met griep thuis. Zin in!quote:Op maandag 17 februari 2025 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heb ik het idee dat januari echt onwijs snel ging en ik nu het idee heb dat februari 3 maanden lang duurt? Terwijl dat nergens op slaat, want feb is een kort maand.![]()
Nou, ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan beginnen we volgende maand met carnaval. Brabant week op zijn gat en daarna iedereen met griep thuis. Zin in!
Helft van de Brabantse huwelijken stuk.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan beginnen we volgende maand met carnaval. Brabant week op zijn gat en daarna iedereen met griep thuis. Zin in!
Ik wil dit.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Dit is een pleerolhouder die een Lego minifig voor moet stellen, die een Darth Vader voor moet stellen, die een mens voor moet stellen. Een triple raamvertelling![]()
[ afbeelding ]
Leuk voor op de kinderplee.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Dit is een pleerolhouder die een Lego minifig voor moet stellen, die een Darth Vader voor moet stellen, die een mens voor moet stellen. Een triple raamvertelling![]()
[ afbeelding ]
Ben je nou pedo-opmerkingen aan het maken?quote:
Is dat hip en salonfähig tegenwoordig?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou pedo-opmerkingen aan het maken?
Ja, je hoort er helemaal bij.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat hip en salonfähig tegenwoordig?
Haahaaaatjes, wil dingen terug zeggen maar dan g je weer janken bij de mondjes enzoquote:Op maandag 17 februari 2025 18:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Butterfly, Crazy Town op 1 t/m 2000quote:Op maandag 17 februari 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer stemmen voor de top 2000.
Ja, dat wordt een enerverende top 2000 met heel veel variatie.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Butterfly, Crazy Town op 1 t/m 2000
mymymylady com come myladyquote:Op maandag 17 februari 2025 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een enerverende top 2000 met heel veel variatie.
Het is besmettelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je nu full kanye zoals Dimmy?
Moet die nog lang in de gevangenis zitten?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je nu full kanye zoals Dimmy?
Ze willen lekker op de Veluwe gaan spelen.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Defensie wil uitgezonderd worden van stikstofregels "Poetin stopt niet bij een Natura 2000-gebied"
Hoop dat ze wel TBS heeft gekregen en niet geradicaliseerd is.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet die nog lang in de gevangenis zitten?
quote:
quote:
Wat heb je gebruikt.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaah yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
wooorrrrd....
Dan zou het wel eens lang kunnen duren.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ze wel TBS heeft gekregen en niet geradicaliseerd is.
quote:
en dat is fijn, als je dat echt nodig hebt.quote:Op maandag 17 februari 2025 18:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee, daar betaald de rest van werkend Nederland de rekening van.
Ik denk wel dat het kwijtgescholden wordt hoor. Kun je niet door het jaar heen wat apart leggen voor dit soort rekeningen?quote:Op maandag 17 februari 2025 18:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik betaal het ook gewoon liever. Maar ze geven mij niet de mogelijkheid tot termijnen tenzij de kwijtschelding word afgekeurd dus ik moet sowieso die kwijtschelding aanvragen.
Word die goed gekeurd betaal ik niks, word die afgekeurd mag ik tot 6 termijnen betalen. dan is het een stuk beter te behappen.
Snap wel dat er over gevallen word. Maar wat ik al eerder zei 281 euro is 60-70% van wat ik maandelijks overhoud nadat mijn vaste lasten er af zijn... Dus dat betekent dat ik heel weinig over hou voor tanken/boodschappen, sja... Ik bijt liever niet (weer) op een houtje
Moeten we al een uitbraakpoging gaan plannen?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ze wel TBS heeft gekregen en niet geradicaliseerd is.
Eerst wat advocatencarrières verruïneren.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we al een uitbraakpoging gaan plannen?
Had een hoop gedoe met geld en rekeningen afgelopen jaar, ben daar nu helemaal van af dacht ik. Komt deze om de hoekquote:Op maandag 17 februari 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het kwijtgescholden wordt hoor. Kun je niet door het jaar heen wat apart leggen voor dit soort rekeningen?
Nemen ze daar niet ook zaken als het bezitten van een auto e.d. in mee? Dat het niet alleen gaat om je maandelijkse inkomen, maar het totaal incl. de grotere bezittingen?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het kwijtgescholden wordt hoor.
Bepaald vermogen geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nemen ze daar niet ook zaken als het bezitten van een auto e.d. in mee? Dat het niet alleen gaat om je maandelijkse inkomen, maar het totaal incl. de grotere bezittingen?
Gaat om je salaris + inkomsten/uitgaven. Typte net vermogen, maar volgens mij kijken ze niet perse naar wat je "waard" bent.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nemen ze daar niet ook zaken als het bezitten van een auto e.d. in mee? Dat het niet alleen gaat om je maandelijkse inkomen, maar het totaal incl. de grotere bezittingen?
Is dit je eerste keer?quote:Op maandag 17 februari 2025 19:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had een hoop gedoe met geld en rekeningen afgelopen jaar, ben daar nu helemaal van af dacht ik. Komt deze om de hoek![]()
Heb alles wat ik afgelopen maand kon sparen aan de kant gelegd, maar dat was niet bijster veelMaar dat geld blijf ik wel van af
Ben aan 't sparen met iets in m'n hoofd, en ik blijf van m'n spaarcenten af totdat dat doel in zicht komt.
Nee op inkomen. Doen ik ooit bijstand had, werd dit ook kwijtgescholden. Gelukkig had ik het maar een jaar. Maar daarna is het nog 2/3x kwijtgescholden omdat m’n inkomen te laag was.quote:Op maandag 17 februari 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is zeker niet m'n eerste keer, maar hij kwam voor m'n gevoel dit jaar wel vrij laatquote:Op maandag 17 februari 2025 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dit je eerste keer?want deze komt elk jaar hè.
Potjes maken. Dat is wat mij erdoor gesleept had. En andere spaardoelen op de lange baan. Hoe rot ook. Je moet echt voorkomen dat je schulden krijgt anders kom je er nooit uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee is zeker niet m'n eerste keer, maar hij kwam voor m'n gevoel dit jaar wel vrij laat
Je kunt ook drugs gaan dealen of andere schimmige handeltjes opzettenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potjes maken. Dat is wat mij erdoor gesleept had. En andere spaardoelen op de lange baan. Hoe rot ook. Je moet echt voorkomen dat je schulden krijgt anders kom je er nooit uit.
Nu gaat m’n moeder-modus uit.
Thanks voor deze tips.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook drugs gaan dealen of andere schimmige handeltjes opzetten
Ja goed ideequote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar liep echt heel erg matig qua financienquote:Op maandag 17 februari 2025 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potjes maken. Dat is wat mij erdoor gesleept had. En andere spaardoelen op de lange baan. Hoe rot ook. Je moet echt voorkomen dat je schulden krijgt anders kom je er nooit uit.
Nu gaat m’n moeder-modus uit.
De auto heb ik al, nu nog het klinkerkoopaccent met extra harde G en een petje.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op maandag 17 februari 2025 20:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vorig jaar liep echt heel erg matig qua financienDit jaar heb ik een potje gemaakt voor onvoorziene kosten én m'n spaarrekening gaat standaard 50% heen van wat ik overhoud elke maand. Had weinig gescheeld vorig jaar of het had ook niet meer zelfstandig goed gekomen. Maar heb me er net op tijd uit weten te trekken. Geeft ergens wel vertrouwen in mezelf
Uiteindelijkquote:
Maar als je het legaal doet moet je weer belasting gaan afdragenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja goed idee
Of gewoon je kontje verkopen in een seksclub. Is tenminste legaal en dan kan je best wat geld binnenhalen.
jawel, positief blijven en dan komt het heus wel goed een keer.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Uiteindelijk
Kost alleen even goed op je snuffert gaan.
Klopt, maar daar kom je toch niet onderuitquote:Op maandag 17 februari 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je het legaal doet moet je weer belasting gaan afdragen
1 van de 2 zekerheden in het leven toch, je betaalt belasting en je gaat doodquote:Op maandag 17 februari 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kom je toch niet onderuit
Verbaasde mij echt dat ik er ook uitgekropen ben hoor en dat het nu financieel allemaal op z'n plek is gevallen en overzichtelijk is en ik zelfs voorzichtig weer wat kan sparenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jawel, positief blijven en dan komt het heus wel goed een keer.
Het is geen garantie, ik ken je situatie niet verder, maar ik ben er ook uitgekomen. En moest ook nog een kind voorzien van eten en kleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Klopt. Twee dingen waar ik dus niet aan denk. Dat maakt het leven wat leukerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 van de 2 zekerheden in het leven toch, je betaalt belasting en je gaat dood
Die tweede ga ik gewoon niet aan toegeven, betaal wel gewoon belasting en dat is genoegquote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Twee dingen waar ik dus niet aan denk. Dat maakt het leven wat leuker
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verbaasde mij echt dat ik er ook uitgekropen ben hoor en dat het nu financieel allemaal op z'n plek is gevallen en overzichtelijk is en ik zelfs voorzichtig weer wat kan sparenGeldzorgen zijn echt kut. Maar zo te lezen komt het wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Groot gelijk. Maar ik vind ook niet dat alles wat met belasting geld gedaan wordt slecht dus jaquote:Op maandag 17 februari 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die tweede ga ik gewoon niet aan toegeven, betaal wel gewoon belasting en dat is genoeg
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geldzorgen zijn echt kut. Maar zo te lezen komt het wel goed.Ja het was echt even slikken afgelopen jaar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Tsja, als je veel met iemand hebt meegemaakt, lange vriendschap + korte relatie en je hebt er een anekdote over. Gebeuren dat soort dingen.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:27 schreef Ama het volgende:
@:grotetijd gaat het wel eens dag niet over je ex?
Italo Discoquote:Op maandag 17 februari 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Eventjes lekker met de billetjes schudden [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |