Het gaat erom dat BB al bij meerdere heeft gezegd dat er overdag niet geslapen mag worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:35 schreef KangaP het volgende:
[..]
En wat dan nog ,is er iets te doen misschien ?🤔
Precies, en ook Pootje, die kritiek kreeg op bij de knop hangen is ook op het spel gericht, zoals iedereen eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herriner was Matt toch ook een keer aan de beurt.
Ik formuleer wat ik lees zoals vele anderen hier doen. Knip dan anderen en jezelf ook! Als dit forum enkel toelaat om ondertiteling te voorzien van de beelden en geen vrije mening van anderen dan heb ik mijn bedenkingen over achterliggende betuttelende redenen. Zijn we nog serieus, we zijn geen marginale Russen of Noord-Koreanen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ht gaat hier over de streams en niet wat mensen op Facebook denken, dat kan wel in media
Enige wat ze had moeten doen, die appel aan Milena geven.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:44 schreef marky het volgende:
Tja Sharice zegt het. Milena heeft veel geluk maar dat komt door de domme fout van Jane.
Alleen als ie wint. Anders loopt Jordy twee dagen achter elkaar met een chagrijnig gezicht te roepen "Kutspelquote:Op maandag 17 februari 2025 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat heel leuk vindt.....die vindt spellen echt heel leuk.
shitshowquote:Op maandag 17 februari 2025 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen als ie wint. Anders loopt Jordy twee dagen achter elkaar met een chagrijnig gezicht te roepen "Kutspel"
Het chagerijn begint nu tot het avondetenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen als ie wint. Anders loopt Jordy twee dagen achter elkaar met een chagrijnig gezicht te roepen "Kutspel"
Wat ook erg vermakelijk isquote:Op maandag 17 februari 2025 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tutut tut Salar kon dit ook goed en stukken van de namiddagquote:Op maandag 17 februari 2025 13:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het gaat erom dat BB al bij meerdere heeft gezegd dat er overdag niet geslapen mag worden.
Zodra er iemand op de bank z'n ogen dicht doet wordt dat omgeroepen.
Milena heeft zo'n anderhalf uur geslapen op de bank, daarna kwam pas de mededeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |