ze moeten natuurlijk wel alle verplichte scenario's doorlopen om de stemmende kijker niet te fucken, dus Nominatie gaat gewoon door, totaan de Bijna-Exit en dan weer Opluchtingspelletjes waarbij er weer niemand weg hoeftquote:Op maandag 17 februari 2025 13:53 schreef freaky40 het volgende:
Ze en wij als kijker worden gewoon wéér gescamed vrijdag; weer geen exit of Pootje en/of Keanu moeten vrijwillig vertrekken krijgen we hetzelfde scenario als afgelopen vrijdag.
Ik vind dat echt heel erg meevallen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij verliest zich in het spel
je kunt prima genieten zonder als een kip zonder kop rond te lopen als je wint of verliest
Logischquote:Op maandag 17 februari 2025 14:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel erg meevallen.
Ahhhquote:Op maandag 17 februari 2025 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
zout, maar dan uitgesproken door Jolien.
ik denk dat Mattie met sommigen een plaat voor zijn hoofd heeftquote:Op maandag 17 februari 2025 14:05 schreef Luna68 het volgende:
Mattie is ook goedgelovig, zegt net dat Elsa tegen hem heeft gezegd dat Jordy en zij het uitgepraat hebben en ze Jordy nu (heel) graag mag oid. Ik hoor hier eigenlijk, ‘ik ben bang om op de bank te komen en ga nu zoete broodjes bakken’.
Mijn interpretatie overigens
Dacht exact hetzelfde. Vanmorgen de hele tijd sjaggo, extra sjaggo omdat ze niet met het spel mocht meedoen.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:05 schreef Luna68 het volgende:
Mattie is ook goedgelovig, zegt net dat Elsa tegen hem heeft gezegd dat Jordy en zij het uitgepraat hebben en ze Jordy nu (heel) graag mag oid. Ik hoor hier eigenlijk, ‘ik ben bang om op de bank te komen en ga nu zoete broodjes bakken’.
Mijn interpretatie overigens
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Mattie met sommigen een plaat voor zijn hoofd heeft
Elsa
Milena
Jeff
Ja heel jammer, maar Mattie mag er zelf ook wel uitquote:Op maandag 17 februari 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Mattie met sommigen een plaat voor zijn hoofd heeft
Elsa
Milena
Jeff
Voor mij nietquote:Op maandag 17 februari 2025 14:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja heel jammer, maar Mattie mag er zelf ook wel uit
Ze heeft het zelf wel gezegd vandeweek dat ze die fout gedaan heeft.quote:Op maandag 17 februari 2025 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand heeft het over de rare keus van Jane om die appel aan Matt te geven.
dat heb ik direct gezegdquote:Op maandag 17 februari 2025 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En niemand heeft het over de rare keus van Jane om die appel aan Matt te geven.
Doet Sharice ook, vanmorgen bij Jane en Elsa en na het spel hangt ze weer om Mileentje heen, geen noodzaak meer om zich in te likkenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dacht exact hetzelfde. Vanmorgen de hele tijd sjaggo, extra sjaggo omdat ze niet met het spel mocht meedoen.
Nu heeft ze een target en gaat ze zichzelf even inlikken bij de eventuele stemmers.
neequote:Op maandag 17 februari 2025 14:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee, van mij niet, mogen eerst nog een heel stel anderen uitquote:Op maandag 17 februari 2025 14:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2025 14:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op maandag 17 februari 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, van mij niet, mogen eerst nog een heel stel anderen uit
vind t wel grappig klinken zoals hij het zegtquote:Op maandag 17 februari 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
Ja jordy
die straat taal klopt niet als jij hem zegt
als een boer uit kampenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind t wel grappig klinken zoals hij het zegt
quote:Op maandag 17 februari 2025 13:48 schreef KangaP het volgende:
[..]
Tutut tut Salar kon dit ook goed en stukken van de namiddag
Op maandag 17 februari 2025 13:48 schreef KangaP het volgende:
wordt tijdquote:
Typisch wat dat jong uitstraalt naar vrouwen (ook naar die van mij)quote:
Ja eerst Mileentje, Sharice, Kiki en Elsa, mss trekt mattie dan ook wel iets bij, oh en jolientje mag dan ook wel wegquote:Op maandag 17 februari 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, van mij niet, mogen eerst nog een heel stel anderen uit
tis niet eens zijn looksquote:Op maandag 17 februari 2025 14:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Typisch wat dat jong uitstraalt naar vrouwen (ook naar die van mij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |