De goede verstaander heeft al lang door dat de VS vooral bezig is haar eigen graf te graven. Het jammere is dat ze daar zoveel mogelijk andere landen in mee proberen te sleuren.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:31 schreef Ulx het volgende:
Orban die woest is omdat het VK troepen wil leveren -nadat Trump zei dat ze dat moesten doen- omdat hij snapt dat dat de plannen van Trump en Poetin verziekt is wel genieten trouwens. Met Vance die in paniek is en China vraagt om te komen helpen als bonus.
Volgens mij was München een geopolitieke self-own van epische proporties voor de VS.
Dat valt niet uit te sluiten.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:31 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij was München een geopolitieke self-own van epische proporties voor de VS.
Nee hun eigen leven gaat altijd fantastisch, meerde bedrijven en voelen ze zich zo verbonden met Poetin, tRump en Musk. Hardtimes, weak men en dat soort loze kreten.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dan krijg je zo'n verongelijkt verhaal a'la: "JA MAAR MIJN LEVEN IS KUT!". En dan ligt dat natuurlijk aan externe factoren, zoals, oa, de economie.
Nee, men wilde goedkope arbeid. Er waren zelfs campagnes om mensen te laten emigreren richting Canada. Het is gewoon hetzelfde smerige kut spelletje dat we "dat echt nodig hebben" zoals nu ook weer gegild wordt. We hebben het helemaal niet nodig, een aantal belanghebbenden hebben het nodig voor hun bankrekeningquote:Op maandag 17 februari 2025 13:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gevolg op de linkse liberalisering van het onderwijs. Waarbij de toegang tot universiteiten niet alleen meer bevoorrecht was tot mensen met geld en reputatie en afkomst.
Deze vernieuwing zorgde voor een te grote aanwas aan hoog-opgeleiden die niet meer het werk wilde doen en overnemen wat hun ouders deden. Het gevolg was een grote roep om arbeiders.
Liberalisme en rechts gaan wat mij betreft dan ook niet hand-in-hand, dus de VVD is mijns inziens geen rechtse partij. Was het misschien ooit wel, net als dat de D-66 en CDA vroeger ook andere partijen waren.
Tja als zo'n morbide obese vetklep begint te rollen hou je dat niet zomaar meer tegenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De goede verstaander heeft al lang door dat de VS vooral bezig is haar eigen graf te graven. Het jammere is dat ze daar zoveel mogelijk andere landen in mee proberen te sleuren.
Woke is wel echt serieus aan inflatie onderhevig nu "de wappies" (nog zo een trieste term) er mee aan de haal zijn gegaan. Ik noem jullie volk liever "de onverdraagzamen". Een verzamelnaam voor idioten aan beide kanten van het spectrum.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Romantiek --> Woke --> Left lunatics --> onze bestuurders en ambtelijk apparaat in de instituties.
zeg je nu dat Trump @Viesdik is?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja als zo'n morbide obese vetklep begint te rollen hou je dat niet zomaar meer tegen
Mensen met hoogwaardige banen migreren nu eenmaal niet. Waarom zouden ze.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Nee, men wilde goedkope arbeid.
Snap ik wel, Polen is ergens echt wel angstig dat het het volgende doelwit van de Russen zal zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Polen gaat er in ieder geval transactioneel in; wil juist Europese troepen in Polen zien.
Dat klopt, ik doel meer op de distributiedozen vol moe landers vandaag de dag.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mensen met hoogwaardige banen migreren nu eenmaal niet. Waarom zouden ze.
En zelfs qua dat denk ik niet dat we het slecht doe. Ga maar naar die kantoren op de zuidas. Voertaal engels omdat er 1000+1 nationaliteiten rondlopen.
Make fok great againquote:Op maandag 17 februari 2025 13:43 schreef zuchtje het volgende:
[..]
zeg je nu dat Trump @:Viesdik is?
Heel goed te begrijpen van Polen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Polen gaat er in ieder geval transactioneel in; wil juist Europese troepen in Polen zien.
Fucking dom dit haha..quote:Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De goede verstaander heeft al lang door dat de VS vooral bezig is haar eigen graf te graven. Het jammere is dat ze daar zoveel mogelijk andere landen in mee proberen te sleuren.
Moeten ze zelf weten. Ze zijn vlakbij.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik spreek die gasten dagelijks, echt blij met die brexit zijn ze niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:50 schreef Viesdik het volgende:
Zelfde overtuiging als dat de Engelse economie zou instorten na de BREXIT
Klopt, het is het denk niveau van handjeklap. leuk dat de wereld zo eenvoudig voor mensen lijkt maar dat is die nooit. Maar telkens blijf ik hopen dat er een soort strategisch plan achterzit. Maar het is echt extreem reactief wat de regering trump doet....quote:Op maandag 17 februari 2025 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te sluiten.
WIj zijn natuurlijk geneigd om nieuws te analyseren, proberen een lijn te ontdekken, etc.
Maar trump en z'n kornuiten zijn wederom gewoon een enorme clownsshow. Waar je rationeel geen diepere doordachte dingen van hoeft te verwachten.
Zie je aan geclown zoals eerst iedereen van de nucleaire waakhond ontslaan en daarna scramblen om ze weer aan te nemen, maar doodleuk geen contact gegevens meer hebben
Welke akkoorden moeten we steunen voordat ze iets op papier hebben gezet?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Fucking dom dit haha..
#Stupid
Amerika wordt alleen maar sterker. Als Europa deze vredesakkoorden niet gaan steunen, gaat Amerika de economische samenwerking met Rusland gewoon weer normaliseren. Hahaha.. dan is de EU fucked up deep anal
Je moet in staat zijn een beetje realistisch naar de toekomst te kijken.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welke akkoorden moeten we steunen voordat ze iets op papier hebben gezet?
Belletje gehad van z'n held Putin. Als het Israël was, had Wilders gelijk toegezegd.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals verwacht.
Isolationistisch Nederland.
Want dan gaat amerika geen gas meer verkopen aan europa? Dan gaan ze Rusland alles geven, want daar winnen ze wat precies mee?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Fucking dom dit haha..
#Stupid
Amerika wordt alleen maar sterker. Als Europa deze vredesakkoorden niet gaan steunen, gaat Amerika de economische samenwerking met Rusland gewoon weer normaliseren. Hahaha.. dan is de EU fucked up deep anal
Willen ze ineens geen vrede meer?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals verwacht.
Isolationistisch Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |