Wie?quote:
Oh diequote:
Romantiek --> Woke --> Left lunatics --> onze bestuurders en ambtelijk apparaat in de instituties.quote:
Oh diequote:Op maandag 17 februari 2025 13:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
de politieke elite
duhh
het kartelquote:Op maandag 17 februari 2025 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Romantiek --> Woke --> Left lunatics --> onze bestuurders en ambtelijk apparaat in de instituties.
Wilders is een nobody manquote:je weet wel, zo'n Wilders figuur die al decennia in de kamer rondloopt.
Woke was er al na de tweede wereldoorlog ja?quote:Op maandag 17 februari 2025 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Romantiek --> Woke --> Left lunatics --> onze bestuurders en ambtelijk apparaat in de instituties.
Ja en nee. Dat woord dekt de lading niet, en is ook een impliciete verwijzing naar een centraal georkestreerde actie om dit beleid te voeren. Ik geloof daar niet in zoals Baudet dat inderdaad wel doet. Het is niet georganiseerd.quote:
Ja, dat soort type mensen zijn ook altijd zeer goed in de olifant in de kamer, vergrijzing, waardoor we heus een zekere influx van mensen nodig hebben, negeren.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Het was trouwens "rechts" dat goedkope arbeid wilde en kreeg.
Lees je in, je bent slim genoeg. Dit gaat veel verder dan de dagdagelijkse politiek.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Woke was er al na de tweede wereldoorlog ja?
Het was trouwens "rechts" dat goedkope arbeid wilde en kreeg. Precies zoals we nu weer zien. "links" wil(de) dat die mensen als mensen behandeld worden ipv als fte. Als we dan toch die tour op gaan tenminste.
Jazeker.. ze worden geselecteerd op 45 graden buigbaarheidquote:Op maandag 17 februari 2025 13:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vraag je je wel eens af waar die mensen vandaan komen.
Allemaal veel te lief en politiek correct geworden inderdaad. Kop in het zand voor de problemen in de wereld...quote:
Ja ponzi scheme op steroids, dat is wat het is.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat soort type mensen zijn ook altijd zeer goed in de olifant in de kamer, vergrijzing, waardoor we heus een zekere influx van mensen nodig hebben, negeren.
Ik heb zo het idee dat ik op dit onderwerp iets meer belezen ben dan jij, en dat zeg ik niet als verwijt of sneer, maar als je aankomt met "woke" zit je er gewoon echt helemaal naast. Niks van woke bestond toen. Letterlijk niets.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees je in, je bent slim genoeg. Dit gaat veel verder dan de dagdagelijkse politiek.
Lange verhaal kort is dat jij en ik geen zin hebben om in de politiek te gaan. Vrijwel elke gemeenteraad in NL zit te springen om mensen, geen hond wil het.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jazeker.. ze worden geselecteerd op 45 graden buigbaarheid
Nu krijgt Rusland dus het oosten van Oekraïne erbij en de rest van het land als niet NAVO-buffer. Dit is op den duur goud waard. Want de rest van Oekraïne kan altijd nog en misschien wel meer, afhankelijk welke leider er in het Witte Huis zit.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze liggen echt wel wakker van die sancties. Rusland heeft alleen maar gas en olie om te exporteren, en Oekraïne gooit die infrastructuur compleet in puin. En Rusland kan die schade alleen met moeite -en dan vaak beperkt- repareren. Ze hebben daarvoor westerse expertise nodig en die kennis en materialen vallen onder de sancties.
Nou, help ons dan een beetje op weg door daar wat meer over te vertellen of in elk geval waar we ons in kunnen lezen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees je in, je bent slim genoeg. Dit gaat veel verder dan de dagdagelijkse politiek.
Die belezenheid blijkt niet uit jouw post.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ponzi scheme op steroids, dat is wat het is.
[..]
Ik heb zo het idee dat ik op dit onderwerp iets meer belezen ben dan jij, en dat zeg ik niet als verwijt of sneer, maar als je aankomt met "woke" zit je er gewoon echt helemaal naast. Niks van woke bestond toen. Letterlijk niets.
Waar heb je het over? We hadden het over "multicultureel Europa" en hoe dat tot stand is gekomen. Dan komt de standaard "dat komt door links" reflex en word er op gewezen dat dat onzin is.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die belezenheid blijkt niet uit jouw post.
De verlichting en de reactie daarop noemen we de Romantiek. Een tijd waarin decadentie vleugels is gaan krijgen en mensen onder de vermeende juk vaan geestelijken zijn uitgekomen. Heel veel hiervan vinden wij nu terug in het hedendaagse woke.
Dat juk was niet vermeend. Dat jij het e.e.a. door een roze bril bekijkt; weet je wel, heimwee naar een tijd die feitelijk nooit was, doet daar niet aan af.quote:
Gevolg op de linkse liberalisering van het onderwijs. Waarbij de toegang tot universiteiten niet alleen meer bevoorrecht was tot mensen met geld en reputatie en afkomst.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Woke was er al na de tweede wereldoorlog ja?
Het was trouwens "rechts" dat goedkope arbeid wilde en kreeg. Precies zoals we nu weer zien. "links" wil(de) dat die mensen als mensen behandeld worden ipv als fte. Als we dan toch die tour op gaan tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |