Ja dat sowieso wel idd denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk ook dat BB ze verteld dat ze met die exits in SL staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Ik vind dat zo enorm laagquote:Op maandag 17 februari 2025 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn weer op rooftocht zo te zien
Yup, de sfeer is, voorlopig, wel ten goed gekeerdquote:Op maandag 17 februari 2025 00:26 schreef Willewa het volgende:
Is mentaal ook zo goed voor ze (en ons qua kijkplezier) dat ze weten dat ze dinsdag lekker en gezellig gaan eten en donderdag weer. Als je goede vooruitzichten hebt zit je ook beter in je vel.
En sowieso dat ze meer hebben. Ze zitten op de slaapkamer al lekker te fantaseren over de kaasfondue en het ontbijt wat ze morgen voor henzelf gaan maken.
Eindelijk
Echt blij mee. Hopelijk houden ze dit aanquote:Op maandag 17 februari 2025 00:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Yup, de sfeer is, voorlopig, wel ten goed gekeerd
Suiker in je melk?quote:Op maandag 17 februari 2025 00:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wil suiker pakken voor in de melk
Jordy zegt dat is voor de pudding
Eens, maar met deze hoeveelheden I couldnt care less.quote:Op maandag 17 februari 2025 00:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo enorm laag
Hoop dat ze er dagen racekak van krijgen
Ach er nu toch genoeg, laat ze lekker fun hebbenquote:Op maandag 17 februari 2025 00:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dat zo enorm laag
Hoop dat ze er dagen racekak van krijgen
Ze doen het ook als er weinig is en het slaat gewoon nergens op nu ze wel genoeg hebbenquote:Op maandag 17 februari 2025 00:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach er nu toch genoeg, laat ze lekker fun hebben
quote:Op maandag 17 februari 2025 00:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik heb ze eerder hele ladingen in zien gooien![]()
Alles wordt uit de kast gehaald om ze tevreden te houden nuquote:Op maandag 17 februari 2025 00:39 schreef Droopie het volgende:
Ik zie dat niet meer koud is in het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |