Ja die gaat dan wel naar huis vrees ikquote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 00:56 schreef Flory- het volgende:
Dat iemand saven, zeiden ze dat nou vorige jaren ook?
Hebben hij en Pootje ook al gedaanquote:Op maandag 17 februari 2025 00:56 schreef Krambo het volgende:
Axel is even aan het polsen wat iedereen gaat doen qua nomineren
Door die pinnen bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2025 00:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
maar toen verliepen de nominaties nog wat anders
Ach ik vind hem wel grappig tussen de anderenquote:Op maandag 17 februari 2025 00:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje had hier nooit moeten zitten die had lekker thuis moeten blijven
quote:Op maandag 17 februari 2025 00:59 schreef Droopie het volgende:
Ik ga nootjes pakken, tandenpoetsen en slapen
Weltrusten
Hmm ja, maar dus geen nominatie nu?quote:Op maandag 17 februari 2025 01:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat al BB slim is hij de nominatie voor deze week doorschuift naar volgende week dat alleen de persoon met de meeste stemmen naast Keanu komt te zitten
Wel dus nomineren maar dat er nu maar 1 persoon genomineerd wordt en dan volgende week op de bank naast Keanu en de genomineerde van volgende weekquote:Op maandag 17 februari 2025 01:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm ja, maar dus geen nominatie nu?
Eén team had nominatie pins toch?
Wel leuk om naar te luisteren, al kan ik het niet altijd volgenquote:Op maandag 17 februari 2025 01:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze speculazen er weer rustig op los
Dus Keanu schuift weer een week door en daar komt iemand bij voor deze week?quote:Op maandag 17 februari 2025 01:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel dus nomineren maar dat er nu maar 1 persoon genomineerd wordt en dan volgende week op de bank naast Keanu en de genomineerde van volgende week
Ja en volgende week nog 1quote:Op maandag 17 februari 2025 01:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dus Keanu schuift weer een week door en daar komt iemand bij voor deze week?
T'is al laatquote:Op maandag 17 februari 2025 01:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja en volgende week nog 1
Mijn speculatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |