Nou lekker dan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lullig dat nationale media in Finland zo inspeelt op het feit dat ze liever KAJ zien winnen...
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb de jury show net al gezien en Erika gaat vanavond de show echt met een knaller afsluiten. 🥳
Broekie uit?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:00 schreef Ama het volgende:
Oké ik heb de jury show net al gezien en Erika gaat vanavond de show echt met een knaller afsluiten. 🥳
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:11 schreef Meridiaan het volgende:
Ik denk dat Erika een van de weinige optredens met winnervibes afgeeft dit jaar
Morgenavondquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef Ann-Lynn het volgende:
Yep, dit zou zomaar kunnen winnen. Liever dit dan Frankrijk en Zweden. WEER Zweden, ondanks het zeeeeer leuke nummer, zie ik ook echt compleet niet zitten.
Heb verder helemaal niets met het nummer van Erika en de performance. Maar ze heeft de energie en de vibe, dus wordt het vanavond wellicht toch een land met een F.
Ook de Finnen zelf vinden het gek dat KAJ niet gewoon voor Finland uitkomt, blijkbaar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lullig dat nationale media in Finland zo inspeelt op het feit dat ze liever KAJ zien winnen...
Ik ben zo toe aan een ESF jaar in Finland. Daarom al mag ze van mij absoluut winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:52 schreef Ama het volgende:
Ik ben voor de uitslag gaan slapen want ik ging er al vanuit dat Finland wel door was.
Maar goed ongeveer alles waar ik voor kijk in de finale komt achter elkaar zag ik.Nederland Finland en Italië en San Marino mag dan ongeveer afsluiten.
Jasmin Beloued (bron: Songfestivalweblog)quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
Wie deelt de punten uit voor Finland? Windowsman?
Ik zag het wel aankomen. In de fanbase vinden we haar geweldig maar voor dementhuis kwam het vrij heftig over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |