Het is en blijft een tv programma waar we stukjes van mee mogen kijken. Maar het draait vooral om de tv uitzendingenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:59 schreef Lrod01 het volgende:
We hebben dus weer te vroeg gejuicht. Wat een trieste bedoeling is het toch ook dit jaar. Respectloos naar de kijker.
Jeff is vandaag al meer op de stream geweest als de afgelopen weken toen hij in het huis zatquote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom kijken we nog naar Jeffrey? Er zijn inmiddels al drie deelnemers na hem vertrokken. En is er geen podcast opgenomen afgelopen week?
volgens mij komt de nieuwe podcast/streamlock pas op maandag in actiequote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Waarom kijken we nog naar Jeffrey? Er zijn inmiddels al drie deelnemers na hem vertrokken. En is er geen podcast opgenomen afgelopen week?
Take it easy vloeken schiet ook niet opquote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zet hem uit kan die kop niet meer zien
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Take it easy vloeken schiet ook niet op
Dat laatste is natuurlijk waar, maar meer om aan te geven dat die Jeffrey wel heel erg passé isquote:Op zondag 16 februari 2025 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij komt de nieuwe podcast/streamlock pas op maandag in actie
en wicky en eva en zullen geen leuk filmpje hebben gemaakt wat in de sl kan.
Mijn TT moet wel op waarheid berusten he?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:00 schreef DGK-Eric het volgende:
of de vijver. Alles beter dan die kop van Jeffreyquote:Op zondag 16 februari 2025 18:09 schreef Thorelf het volgende:
ze kunnen ook de slaapkamer met het groene team laten zien
Denk dat dat niet kan. ze moeten nu panic room, desicion room en game room filmen..quote:Op zondag 16 februari 2025 18:09 schreef Thorelf het volgende:
ze kunnen ook de slaapkamer met het groene team laten zien
Bij Wicky waren het familie omstandigheden door.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat was het heerlijk in het zonnetje op het terras vandaag!Heb ook alle SL gemist!
Evaatje is ook vertrokken vanwege familieomstandigheden? Wat verdrietig dit allemaal weer![]()
Het wordt lastig TV maken met zo weinig deelnemers...
nieuwe bewonerquote:Op zondag 16 februari 2025 17:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ben hier toch zo GreetVanDam klaar mee hé!!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij Wicky waren het familie omstandigheden door.
Bij Eva noemde Big Brother het 'familie redenen'
Pff dat zijn eerder opgenomen beeldenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ x ]
Niet toch?
Ze lacht wel behoorlijk voor iemand die net "vervelend" nieuws heeft gehoord.
Maar ja, we gaan maar uit van de eerlijkheid van de mens.
Tot nooit meer ziens Eva.
Deze screensaver hadden bewoners hier in oost op een heel groot scherm hadden buren de brandweer gebeld die dachten dat er brand was ,2 brandweerauto's uitgerukt.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit in plaats van de kop van Jefke?
[ afbeelding ]
De laatste 15 seconden zijn van haar afscheid vanmiddag.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pff dat zijn eerder opgenomen beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |