Een complete Indonesische rijsttafel.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb 'n hongertje maar ook weer niet en ik weet ook niet waar ik zinnetjes in heb.
Dacht dat vrouwen altijd 30 uur per dag sliepen?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leven vind ik wat optimistisch, maar meestal functioneer ik op 4 uur slaap, de rest op pure haat en 1 Redbull.
Mi-ni-maalquote:Op zondag 16 februari 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen altijd 30 uur per dag sliepen?
Hm... geen aanrader dus?quote:
Veel te sterk spul. Als ik snel kaal wil worden dan moet ik dit blijven gebruiken denk ik.quote:
Waar ben je zo druk mee bezig dat je ons laat zitten?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leven vind ik wat optimistisch, maar meestal functioneer ik op 4 uur slaap, de rest op pure haat en 1 Redbull.
Dit raadsel kun je oplossen met een grote kapspiegel en een vloer.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi-ni-maal
Want het oog wil ook wat
Maar nee, ik denk dat ik dan een man ben.
![]()
![]()
!!
Oh ja, was toch ook met die gel uit die gele potten, dat je daar snel kaal van wordt ofzo?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Veel te sterk spul. Als ik snel kaal wil worden dan moet ik dit blijven gebruiken denk ik.
Snel, stuur dickpics rond.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi-ni-maal
Want het oog wil ook wat
Maar nee, ik denk dat ik dan een man ben.
![]()
![]()
!!
Welkom in het hedenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Yes, ik heb alles afgevinkt
Het leven ?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ben je zo druk mee bezig dat je ons laat zitten?
Dimmy is op verplichte fokvakantie. Al een paar dagen.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit raadsel kun je oplossen met een grote kapspiegel en een vloer.
Waar is @:ditismijnmening eigenlijk?
ach wat is snel? Ik gebruik dat al 20 jaar en ben nog niet echt kalende.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, was toch ook met die gel uit die gele potten, dat je daar snel kaal van wordt ofzo?
Ik ga dit precies niet doenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit raadsel kun je oplossen met een grote kapspiegel en een vloer.
Waar is @:ditismijnmening eigenlijk?
Watquote:
Je begint op dud0r te lijkenquote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven ?![]()
Op werk ook een stukje drukker en ik was fok een beetje vergeten ook
Het zal wel zo'n hardnekkige mythe zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
ach wat is snel? Ik gebruik dat al 20 jaar en ben nog niet echt kalende.
Verstandig, bij mijn laatste check moest ik denken aan een buitenaardse invasie van supernaaktslakken.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit precies niet doen![]()
En dan zeker ook nog een glas vanillevla op je hoofd laten balanceren?
Vliegend wel?quote:Op zondag 16 februari 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstandig, bij mijn laatste check moest ik denken aan een buitenaardse invasie van supernaaktslakken.
Dat is niet een positief ietsquote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven ?![]()
Op werk ook een stukje drukker en ik was fok een beetje vergeten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |