SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Vaak wel 1 of 2 die eruit springen. Maar werk ook in een niche dus het is nou ook niet dat je 10 mensen overhoud die allemaal goed zouden passen.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende: [..] Springt er dan altijd één iemand uit? Je maakt wel een selectie maar om tot de allerbeste te komen vind ik lastig als je keus hebt uit heel veel mensen. Dan kom ik meer uit bij 'dit zijn de 10 beste'
![]()
Is ze familie van Nattekat?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ligt wel altijd aan anderen bij jou he?
oh dat scheeltquote:Op zondag 16 februari 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vaak wel 1 of 2 die eruit springen. Maar werk ook in een niche dus het is nou ook niet dat je 10 mensen overhoud die allemaal goed zouden passen.
Ik weet niet hoe een werkweek eruit ziet maar het gaat ook echt heel veel om natuur tellen en bijhouden en weet ik veel, die meuk.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in NL meer een soort BOA die vooral bezig is met illegale afvaldumpingen te registreren
Doe jij de voice over?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Onze versie van Reizen Waes op Foqueville 1
Een reïncarnatie waarbij prominente karaktertrekken zijn gebleven?quote:
Oh dan valt het nog wel mee dusquote:
Ja, ligt het aan mij? Opvallend.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zit je me nou weer voor rare dingen te beschuldigen
Dat zijn toch ook vooral bullshit banen.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een werkweek eruit ziet maar het gaat ook echt heel veel om natuur tellen en bijhouden en weet ik veel, die meuk.
Geen idee hoevaak dit 'drugsvaten tellen' is
wat is je definitie van een bullshitbaan?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook vooral bullshit banen.
Communiceren dat de natuur er is.
Vandaag hebben we een bos.
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Maar nou weten we nog niet waar de reis naartoe gaat
quote:
Bij de overheid in de communicatie werken.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is je definitie van een bullshitbaan?
Een baan zonder echt nut. Als je de baan weghaalt verandert er niks.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is je definitie van een bullshitbaan?
Nou dat zeker niet, als ik zie wat ze hier doen. Is ook het bos onderhouden, dode bomen kappen, nieuwe bomen planten. Wild afschieten indien nodig. En wat Crack zegt, soorten bijhouden e.d.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook vooral bullshit banen.
Communiceren dat de natuur er is.
Vandaag hebben we een bos.
Eenden tellen en overspannen raken.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de overheid in de communicatie werken.
O wacht
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de overheid in de communicatie werken.
O wacht
Oh oke, dan zijn de meeste banen volgens mij niet bullshitquote:Op zondag 16 februari 2025 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een baan zonder echt nut. Als je de baan weghaalt verandert er niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |