Ja nou! De hond bleef gaan. Ik had 2 zakjes nodig. En dan ook nog eens met die kont naar beneden het hele grasveld af. Kak gewoon op 1 plek zei ik nog. Maar luisteren? Nee hoor....quote:
BB noemt wel dat ze er hun voordeel mee kunnen doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft niet veel meer over.. ze krijgen hun kleren via de telefoon, de Papagaai is in de rui..ze hebben al meer te vreten dan ooit wat moet BB nog "aanbieden" via die kutknop behalve ellende voor de drukker
Een vrijstelling voor as Vrijdag hoeft ook al niet meerquote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
BB noemt wel dat ze er hun voordeel mee kunnen doen.
Hmmmmmm dat is er ook niet meer idd.
Pootje hoopt op een bericht van thuis.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:46 schreef Ebinas het volgende:
Die knop moet wel iets positiefs opleveren.
De mogelijkheid van een directe exit zit er niet in.
Net zo als "ik pak geld en ik vertrek" kan niet.
Er is geen geld
Op deze manier wordt het toch nog spannend, wat dan wel?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een vrijstelling voor as Vrijdag hoeft ook al niet meer
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! De hond bleef gaan. Ik had 2 zakjes nodig. En dan ook nog eens met die kont naar beneden het hele grasveld af. Kak gewoon op 1 plek zei ik nog. Maar luisteren? Nee hoor....
Oh ... wacht... je bedoelt op die knop daar?
Jahh, hierboven stond het al... Info van Thuisquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op deze manier wordt het toch nog spannend, wat dan wel?
Nou doe maar afgaan dan, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, hierboven stond het al... Info van Thuis
de team games misschien, om prijzenpot te spekken van iedere bewoner in het winnende teamquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op deze manier wordt het toch nog spannend, wat dan wel?
[..]
Ja nou! De hond bleef gaan. Ik had 2 zakjes nodig. En dan ook nog eens met die kont naar beneden het hele grasveld af. Kak gewoon op 1 plek zei ik nog. Maar luisteren? Nee hoor....
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen zoekt de beenverwarmers van Eva.. de erfenisjaagster
Milena dient nu deel uit te maken van het roze team - werd door BB aangekondigd na vertrek van Eva.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen zoekt de beenverwarmers van Eva.. de erfenisjaagster
Als ze die krijgt hoeft er niet naar te zoeken dusquote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena dient nu deel uit te maken van het roze team - werd door BB aangekondigd na vertrek van Eva.
En daarvoor gaat ze de roze spullen (beenwarmer, polsbandjes) bezorgd krijgen later vandaag.
Dus heeft niets met "erfenisjaagster" te maken?
Ik zie graag twee nieuwe leuke bewoners komen, geen terugkeer bewoners want die hoef ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef BB-King het volgende:
Eva ook al weg.
Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Wat mij betreft gooien ze er gewoon weer snel 2 nieuwen bij.
Liever geen bewoners die er al uit zijn gestemd.
Al vrees ik voor een Jeffrey return. Jolien is zonder zoveel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |