Dat wordt 1 grote topshow nu al zin aan.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef franklop het volgende:
Op het OKT gaan we onder de 1.06,50. Iedereen standje nucleair
Joep had ook extreem veel voordeel bij die laatste binnenbochtquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef TheVulture het volgende:
Kjeld ook gewoon prima, het is vooral Wennemars die ineens echt goed is
Hij gaat zich echt niet inhouden als het om de winst gaat.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Stolz wil dat Milwaukee de snelste baan wordt.
Broekje gaat tussen kerst en oud en nieuw niet aanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wordt 1 grote topshow nu al zin aan.
Ja die zakt straks gewoon weer terug denk ik op de WK Afstandenquote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Joep had ook extreem veel voordeel bij die laatste binnenbocht
Ook weer niet omdat er altijd gekke dingen gebeuren en dan ineens een De Boo de boot mist ofzo vanwege een val ofzoquote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wordt 1 grote topshow nu al zin aan.
Zag gisteren nog eens die 6.03 van Kramer voorbij komen. Dat is al bijna 20 jaar geleden. Wat had die in de huidige tijd wel niet kunnen rijden.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
De machtige tijd van de machtige Pavel uit de boeken, vanwege de materiaal- en omstandighedenevolutie.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Gaat die Bert nu elke schaatser vragen of ze moeten janken![]()
Wat een debiel
Ziedend!!quote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Die kut Nuis en Wennemars constant met Red Bull lopen en drinken tijdens interviews
Stoltz gaat dit nog winnen, maar volgend jaar niet meerquote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jenning gaat Stolz slopen op de WK Afstanden
Koekoekquote:
De rest kan er helemaal niets van.quote:
Denk dat dat wel meevalt, gisteren was ook al prima (alleen waren de tijden toen collectief veel slechter dan vandaag)quote:Op zondag 16 februari 2025 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die zakt straks gewoon weer terug denk ik op de WK Afstanden
De altijd chokende Amerikanen in een olympische seizoen kennende wel ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Stoltz gaat dit nog winnen, maar volgend jaar niet meer
Ik denk dat Stolz op de 1000 en 1500 te sterk gaat zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Stoltz gaat dit nog winnen, maar volgend jaar niet meer
hij krijgt dan ook 1001 mediaverzoeken en andere onzin over zich heen terwijl hij nu jarenlang in de schaduw kan sportenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Remco het volgende:
[..]
De altijd chokende Amerikanen in een olympische seizoen kennende wel ja.
Ik moest net ineens denken, heeft Nils van der Poel zijn terugkeer al aangekondigd? Daar had ik stiekem wel op gerekendquote:Op zondag 16 februari 2025 16:04 schreef Remco het volgende:
[..]
De altijd chokende Amerikanen in een olympische seizoen kennende wel ja.
Denk op de 500 ook welquote:Op zondag 16 februari 2025 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Stolz op de 1000 en 1500 te sterk gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |