Het is weer een behoorlijk kippenhok.. ze zijn zo enthousiast dat ze eindelijk een een lekkere maaltijd hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet gehoord. Ik had het te druk met typen en lezen.
En ze lullen allemaal door elkaar
Dat werd ook wel tijd dat ze een tafel kregen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:09 schreef Ireth het volgende:
Ow verrek, ze hebben een tafel en stoelen en fatsoenlijk ontbijt!!![]()
Zag ik eerst niet door die eehh... fantastische outfitjes...
Zo zit de moderne BB in elkaar. Karig en dan weer een boost.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
BB heeft dus in rap tempo even een SM in elkaar gedraaid voor een fatsoenlijk ontbijt
Meteen ook de eettafel en de barkrukken naar binnen gesmeten.
Alle registers open in de hoop een moraalboost te creëren
Als het zwaailicht gaat moet je op de knop drukken. Zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:14 schreef Kodiak100 het volgende:
BB ik hoop dat jullie genieten van jullie welverdiende ontbijt.
Jullie hebben de knop en de zwaailamp gezien
Ik ga jullie niet vertellen waar die voor staan
Maar zoals altijd niets staat er voor niks
Dat is dan ook hard nodigquote:Op zondag 16 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
BB heeft dus in rap tempo even een SM in elkaar gedraaid voor een fatsoenlijk ontbijt
Hier mag je over de streams mee praten, alles wat je daar zietquote:Op zondag 16 februari 2025 10:01 schreef Ynti het volgende:
Bedankt voor het welkom.
Ik weet nog niet precies wat er in welk bb topic gepost mag worden.
Dus ik ben voorzichtig met posten 😁
Misschien broodjes gesmeerd voor de kiendjesquote:Op zondag 16 februari 2025 10:14 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen heeft nog steeds geen hap genomen.. wel een bord vol stoppen
[ afbeelding ]
goeie oren in ieder geval ik hoor oo eind alleen schele stem van MIlenaquote:
De beenwarmers mogen aanblijven Yeahhh happy me zei Sharicequote:Op zondag 16 februari 2025 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Pakjes terug in de voorraadkamer en de discman ook terug zodat BB zelf ook weer kan luisteren
Of straks verstoppen voor barre tijdenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien broodjes gesmeerd voor de kiendjes
Nu nog even de kledingkasten van Axel en Jane !!!!quote:Op zondag 16 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Heel luid altijd en niet te verstaanquote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef ledn81 het volgende:
Pootje heeft weer het hoogste 'woord'
of keelpijn, hij is iig weer veel te horen
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |