Dat van mannen die zwanger kunnen worden zie je inderdaad bij gender studies bv.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kan je eens voorbeelden geven van wetenschappers die zeggen dat mannen zwanger kunnen worden of dat elk gewicht gezond is? Uitgezonderd enkele zeer specifieke vakgebieden zoals gender-studies of politicologie, zijn de meeste wetenschappers die ik ken de meest a-politieke mensen die ik ken.
Wat niet zal gebeuren onder Trumps administrationquote:Op zondag 16 februari 2025 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De academische wereld in moet snel weer een plek worden waar iedereen wetenschap kan bedrijven, waar open discussies kunnen worden gehouden en waar er dus ook vrijheid is voor een verschil van visie.
Vast niet. Maar deze stap is wellicht nodig zodat iedereen begrijpt dat politisering van wetenschap een heilloze weg is en wetenschap gewoon weer wetenschap moet worden.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet zal gebeuren onder Trumps administration
Ik praat juist wel over de inhoud, jij doet dit daarentegen niet. Vandaar ook dat je de aandacht probeert te verleggen naar bezuinigingen bij de Universiteit Twente. Maar dat heeft niets met het onderwerp van dit topic te maken.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:46 schreef Momo het volgende:
Oh jee wat voorspelbaar het gaat weer eens over DEI manager en gender studies. Net alsof dat het enige is wat hierdoor getroffen wordt. De bezuinigingen in Nederland beginnen nu ook al zijn tekenen te laten zien, volgens eerder @:HowardRoark ook alleen maar wat DEI managers en woke onderzoek.
Gelukkig maar dat Universiteit Twente moet bezuinigen op superwoke onderzoek naar Parkinson en mensen moet ontslaan.
https://www.oost.nl/nieuw(...)eges-staan-deze-week
Gelukkig heeft Trump al bezuinigd op onderzoek naar kanker onder andere. Ook maar woke als je zoiets zou krijgen.
En bizar dat bij verschillende instanties wetenschappers geen contact meer mogen hebben met buitenlandse wetenschappers.
Maar gooi er vooral oneliners uit over zwangere mannen en DEI managers, praat niet over de inhoud.
Anti-wetenschappelijk gelul over pseudo-wetenschap, kwakzalverij.quote:‘Terwijl onderzoek hard nodig blijft: de zelfmoordcijfers onder lhbti-jongeren zijn vier tot zes keer hoger dan onder hun leeftijdsgenoten. En de laatste week zien we een enorme piek in telefoontjes bij de zelfmoordpreventielijnen voor deze groep.’
En de bezuinigingen op kanker onderzoek en ander medisch onderzoek in de VS onder andere zijn ook offtopic? En het verbod te praten met buitenlandse onderzoekers? Of gaan we alleen praten over wat DEI manager en onderzoekers die op genderstudies zitten te ownen?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik praat juist wel over de inhoud, jij doet dit daarentegen niet. Vandaar ook dat je de aandacht probeert te verleggen naar bezuinigingen bij de Universiteit Twente. Maar dat heeft niets met het onderwerp van dit topic te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |