SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik was ook nog niet helemaal op mijn best. Sommige mensen ben ik ook gewoon helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil die foto's niet meer zien, was echt een lelijk gedrocht
als je ze weer eens zou zien misschien niet meerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was ook nog niet helemaal op mijn best. Sommige mensen ben ik ook gewoon helemaal vergeten.
Ja, en binnenboordbeugel. En was gewoon dik en lelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:kwiwi
Had je een buitenboordbeugel?
hehehe, 'ik doe het voor jou!!'quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
Is dit een ding? Ik ga dat zeggen tegen mijn broer. Euj je krijgt een vrije dag van mij cadeau.
Jup....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je daarmee niet jezelf op de lange termijn meer werk bezorgt...
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je bent vromer dan de paus als je het niet zou doen
Ik heb hier zo'n typisch beeld bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en binnenboordbeugel. En was gewoon dik en lelijk
Het buitenboord gedeelte hoefde ik gelukkig niet de hele dag op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:
Ik snap het wel dat volwassenen dat doen. Zo'n beugel draag je max 2 jaar ofzo en dan heb je ineens een blits gebit En wat is twee jaar nou eigenlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het buitenboord gedeelte hoefde ik gelukkig niet de hele dag op.
Maar plaatjes heeft iedereen wel gehad vroeger toch?
En tegenwoordig doen volwassenen het gewoon vrijwillig nog eens
Maar tegenwoordig heb je van die invisaligns, zo'n bitje dat je niet echt ziet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat topic komt morgenquote:
Moet het toch keertje doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:08 schreef Crack_ het volgende: [..] Ahh, lief. En fijn dat het goed gaat
[..] Was ook een 'Hallo Crack doe niet zo debiel!11!!!!' daarna snel biertje naar binnen gegooid
![]()
ik bedoel, ja thanks
![]()
[..] Dat is mn moeder he
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Nattekat - kwiwi EINS ZU NULL
Nja, ieder mag het voor zichzelf bepalen, maar ik moet er niet aan denken om er weer een jaar of 2 mee te lopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel dat volwassenen dat doen. Zo'n beugel draag je max 2 jaar ofzo en dan heb je ineens een blits gebit En wat is twee jaar nou eigenlijk
Het is nu een logische stap. Anders word het allemaal moeilijk, moeilijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, 'ik doe het voor jou!!'
En ga je trouwen? Fancyyy
Alleen thuis laten? Ja joh, of ze het altijd even leuk vinden is wat andersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet het toch keertje doen.Naja moet niet maar kan met een kat prima in principe.
Ze is wel echt compleet het tegenovergestelde van Kuroimaar beide is leuk. Vind dat eigenwijze van Kuroi ook wel leuk maar Hedwig is juist een knuffelkont.
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die fotos van mezelf als puber vooral heel zielig. Dat de zoektocht naar 'wie ben ik eigenlijk' moeizaam ging was duidelijk te zien
![]()
wie mooi wilt zijn....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig? Alleen thuis laten?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet het toch keertje doen.Naja moet niet maar kan met een kat prima in principe.
Ze is wel echt compleet het tegenovergestelde van Kuroimaar beide is leuk. Vind dat eigenwijze van Kuroi ook wel leuk maar Hedwig is juist een knuffelkont.
Beetje chubby welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach je hebt nog evenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |