Ze heeft toch pas 2 maanden een relatie met hem?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva haar vriend vindt het niet fijn dat ze rookt.
Hou je bek zegt ze er over
Kauwgom en parfum doen het volgens Eva
JA wel kort geloof ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze heeft toch pas 2 maanden een relatie met hem?
Naar!!!! Wilde je nog bedankenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, net een strike op mijn cloud account, toch weer gelekt denk ik ...
Je zet ze zelf hier op FOK!! ,daar zit het probleem denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, net een strike op mijn cloud account, toch weer gelekt denk ik ...
Hij is 27 en heeft zich in een hele bijzondere omgeving geplaatst.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja. Als hij die punten (flink) weet te verbeteren, zie ik de winnaar. Maar dat zit er te diep in denk ik en zal dus denk ik niet gebeuren. Jammer, want ik zie die potentie echt bij ‘m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha wij zitten hier ook al..ah hmm ja
Ja beetje goedmaker voor de saaie wederom feestloze avond. Maar veel te kort.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Puzzie het volgende:
Jammer , ik vond het gesprek tussen Mattie, Jane en Jordy juist leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |