Daar is ruimte zat voor woningenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is genoeg plek
ik mis nooit een links geluidquote:Op maandag 23 juni 2025 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis een links geluid. Links is vrijwel niet meer vertegenwoordigd in de media.
mona is niet erg opgevallen met huisvesting nu gaat ze maar wat over asiel babbelen en de huisvesting heeft ze het liever niet overquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:29 schreef svann het volgende:
Goh, vorig jaar bleken er uiteindelijk niet significant veel nareizigers te zijn en nu volgens Mona Keijzers wel minstens 38.000.
Het is werkelijk waar fantastisch en kan je mening helaas niet respecteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:06 schreef svann het volgende:
Toch knap dat van Roosmalen nog steeds een programma mag maken.
Een soort professioneel amateurgedoe.
Er zijn blijkbaar genoeg mensen die niet meteen doorzappen.
Ik jouw mening wel hoor; ik gun je dat kijkgenot.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
Het is werkelijk waar fantastisch en kan je mening helaas niet respecteren.
De fragmenten waren wel erg slecht geknipt overigens.
Nou kan je op Google met slobbertrui PvdA bij hem uitkomen, maar dat had hij vandaag toch echt niet aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:39 schreef michaelmoore het volgende:
ik mis nooit een links geluid
die dikke met die koltrui uit utrecht van de pvda is er toch ?
We zitten hier ramvol, in de randstad is zat ruimte voor woontorens.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
In Friesland en Groningen is genoeg plek
mijn type mens is hij nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Nou kan je op Google met slobbertrui PvdA bij hem uitkomen, maar dat had hij vandaag toch echt niet aan.
Geen idee wie je bedoelt. Noem nog eens meer "linksen" die vaak in de media/tv komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik mis nooit een links geluid
die dikke met die koltrui uit utrecht van de pvda is er toch ?
Ze zit er toch maar mooi.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mona is niet erg opgevallen met huisvesting nu gaat ze maar wat over asiel babbelen en de huisvesting heeft ze het liever niet over
Je hebt de moeite genomen om te zoeken naar weer een typische rechtse sneer over uiterlijk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Nou kan je op Google met slobbertrui PvdA bij hem uitkomen, maar dat had hij vandaag toch echt niet aan.
Dat heb ik met Raymond. Qua Mens.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 01:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn type mens is hij niet
[ afbeelding ]
Dat had ik al gedaan, kon niet op zijn naam komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:19 schreef tong80 het volgende:
Je hebt de moeite genomen om te zoeken naar weer een typische rechtse sneer over uiterlijk ?
Spekman die loopt zijn hele leven al 40 jaar achter, dat gaat ie nooit meer inhalen , wil hij ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt de moeite genomen om te zoeken naar weer een typische rechtse sneer over uiterlijk ?
Ach, ik al 80.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Spekman die loopt zijn hele leven al 40 jaar achter, dat gaat ie nooit meer inhalen , wil hij ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |